לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I know I'm nothing


And nothing dies slower or more painfully than a dream

Avatarכינוי:  Polar Bear.

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

חזירה









אם את באמת כלכך רוצה את זה תפסיקי לזיין בשכל ולהיות כזאת חזירה
היום היום הראשון ואת לא תשברי
ואת תפסיקי להיות חזירה כי את פשוט חזירה וזה מגעיל
את חזירה את חזירה את חזירה
כמעט הצלחת להשאר ב300 קלוריות למה עלית ל500?
שמנה
נכתב על ידי Polar Bear. , 25/11/2012 21:00   בקטגוריות טעויות, שלמות, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שרק אני רואה


רק אני רואה את הכתמים של הקיא בכיור

רק אני רואה כמה שאתה פתטי

רק אני רואה שארך לי השיער

רק אני רואה שכולם מעצבנים

רק אני רואה שכולם בעצם שונאים אותי

רק אני רואה שירדתי קילו

רק אני רואה שאני כזאת חלשה וחזירה

רק אני רואה שאני יכולה לעשות את זה

 

mind over body

חבל שהמראשון אין לי בכלל ומהשני יותר מידי

נכתב על ידי Polar Bear. , 25/11/2012 20:56   בקטגוריות טעויות, זכרון, דברים שלא נאמרים, בדידות, שלמות, שאלות ללא תשובות, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"ואי איזה רזה את ברגליים"

"מה?!"

"מה מה מה את באמת או שאת עושה את עצמך"

 

"ואי יש לה מלא צלוליטיס"

"נראהלך שגם לי יש?"

"פחחחח ממש תראי אותך עם רגליים משניי גפרורים"

 

מה לא בסדר איתם

ואני יודעת שזה אמור להיות מחמאה

אז אני לא רבה איתם ופשוט צוחקת ושותק

אבל זה מעליב אותי

כלכך כלכך שבא לי לבכות להם בפרצוף

כי זה לא נכון

וגם אם כן זה לא מספיק נכון

ואני חלשה כלכך ונשברת מיליון פעם

נכתב על ידי Polar Bear. , 25/11/2012 20:52   בקטגוריות דברים שלא נאמרים, שלמות, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קרקס


יש מישהו שעובד במסעדה מול העבודה שלי

והוא דומה לקרקס. מה זה אומר? אני לא יודעת

תמיד ראיתי אותו אבל פתאום נתפסתי עליו

הוא נורא מכוער

אבל משום מה נורא באלי שהוא ישים לב אליי

נכתב על ידי Polar Bear. , 19/11/2012 21:17   בקטגוריות שאלות ללא תשובות, זכרון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

12,511
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPolar Bear. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Polar Bear. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)