לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והחיים שלי

החיים שלי וזה לא כמו הבלוגים האלה של אכלתי, שיחקתי במחשב ראיתי טלויזיה והלכתי לישון.. וכן יש לי חיים! פעם הראשונה... הילדה היחידה בעולם שמישתכרת משוקו.. זה ממכר!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

אלוהים שלי רציתי שתדע


אני רוצה שאלוהים ידע כל מיני דברים שאני רוצה (רק עם יש לו בכלל זמן לעיין בבלוגים)

וגם אתם!!!

1.אני יודעת שאני לפעמים מבקשת הרבה וכימעט תמיד הבקשות שלי טיפה מטופשות אבל... אני חושבת שאולי ורק אולי

אני באמת רוצה לחזור אליו... אני יודעת שזה בחיים לא יקרה אחרי כל מה שקרה.. אבל אומרים שבבקשות מותר לבקש הכל

לא?.

2.שאני יוכל להגיד למיכל כבר את מה ששמעתי... שדני אוהב את בר אין לי מושג עם זה ההחלטה הנכונה אבל עדיין זה כל כך לא מגיע לה..

3. שאני יוכל להפסיק לקצוץ ציפורניים ורציני זה ממש קשה...

4. שיהיה לי בהצלחה עם המשך ההיתידדות עם שיעורי חשבון..

זה משימה כימעט בילתי אפשרית שאני מיסתכלת על מיספרים ונוסחאות יש לי בחילה... אני מחקתי מהבקבוק שלי בטיפקס את כל מה שרשום או מוזכר בו איזה מיספר כלשהו..

5. שאני ידע לדבר סינית- אני יודעת שזה ממש לא קשור אבל זה ניראה לי שפה מגניבה כזאת... לומרות שזה נישמע לי

כמו שפה מוזרה של צעקות וגיהוקים..

6. שאני יהיה בתחרותית בטניס.. אני יודעת שאני כבר בזה אבל הסתכלתי ברשימה של הדברים שאני רוצה לבקש שנה קודמת

וראיתי שרשמתי את זה וזה כבר היתגשם אבל זה עדיין כל כך מגניב

7. למרוח על הציפוניים לק... פשוט אין לי זמן , באחד השיעורים אני וחברה שלי ציירנו פרצופים על האצבעות וניסינו להרקיד אותם...

אחרי זה המון אנשים הסתכלו עלינו במבטים מוזרים כאלה כאילו אלה שאומרים: נו באמת? מה ניסגר איתם....

ואנחנו התפוצצנו מצחוק...

8. שאני באמת יתחיל להיות קצת כנה, ודרך הגב אני ממש שונאת צבועים..

9. זה לא קשור עליי אבל גיליתי תחביב ממש מוזר שלי שהוא מזה כיף.. תנסו את זה זה ליצחוק ממש אבל ממש הרבה עד שכואב הבטן זה מזה כיף.

10. סתם כי זה מגניב לסיים ב-10 את הקטע מי מסיים משהו בתשע?..  ועצה קטנה:

 

תחייכו כל הזמן השאר יבוא אחר כך..  וגם אתם יודעים שאומרים שחיוך גורם להרגשה טובה יותר אפילו חיוך מלאכותי...

אז תיצחקו ותחייכו כל הזמן זה חשוב... זה לא ניקרא צביעות עם אתם מחייכים מתי שאתם עצובים, נו.. למה אתם לא מחייכים עכשיו אה..?

תחייכו והרבה כי זה טוב וזה גם חינם....

נכתב על ידי 100ממת!!!! , 22/11/2008 14:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתם מכירים את זה שאתם באמת אבל באמת מנסים להתחיל משהו בצורה נורמאלית שלא יראה מוזר או לא יודעת מה...

גם אני מכירה את זה דיי טוב...ופיתאום אין לכם מושג מה ליכתוב.. יופי זה מה שקורה לי עכשיו!....

טוב אני בת 13 ויום!!, והחיים שלי דיי מתוסבכים.......

לא ממזמן עליתי לכיתה ז' והכל בסדר, באמת, חוץ מי זה שהמורה שלי נראת כמו איזה כיבשה עם שיער לבן ששמה מלא ירוק בעיניים וניראת כמו איז סוג של שדונית....., והמורה לתנ"ך שבחיים שלה לא שמעה על זה שיש עוד צבעים שאפשר ללבוש חוץ משחור... (חוץ מי זה ממתי יש למורה לתנ"ך קעקוע של פרפר על הציצי? ולעזעזל למה אף אחד לא חיקק איזה חוק שאסור בכל תכלית האיסור למורות, לבוא עם מחשופים ענקיים לשיעור וליגרום לנו לתלמידים המון מראות קשות לצפייה..... והכי מצחיק שעוד עלינו הם צועקות מתי שמידי פעם אנחנו לא באים עם חולצות בית ספר.)

שלא נדבר על המורה ללשון שעשתה סוג של קרה, חשוב לציין בצורה מוזרה ביותר,ומורחת מלא שחור בעיניים ... שחושבים על זה מעניין כמה חומר היא מבזבזת בשנה....

ושלא נזכיר את המורה לאנגלית שמשאית דרסה לה את הראש אחרי שפיל החליט לרקוד עליו סמבה (יש לראש שלה צורה אליפסית מוזרה ביותר ), עם היא הייתה יכולה היא הייתה חוזרת ללמד בשיטה הישנה כן, כן זאתי עם השוטים...

המורה היחיד שסבבה זה המורה לפיזיקה שרק מישהו צריך להעיר לו ממש בעדינות שחולצה בתוך המיכנסיים זה לגמרי פאסה!

 

וחוץ מי זה יש לי אחלה חיים...

 

 

נכתב על ידי 100ממת!!!! , 21/11/2008 20:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  100ממת!!!!

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל100ממת!!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 100ממת!!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)