לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

עידכון סקסי אעש ^^


כאן לירן שלא מוכן שבלוג 601860 של יודנשטות שלו יסגר.
אז ככה...
אני לא פה כדי לפרסם את הבלוג שלי, כי אם הייתי רוצה לפרסם אותו, זאת אומרת את הבלוג שלי, הייתי רושם את השם שלי מיליון פעם ככה לירן לירן לירן לירן לירן לירן לירן לירן לירן לירן ושם את הקישור של הבלוג שלי על השם שלי.
אז ככה, 5 דברים שאתם לא יודעים עליי ועל יודנשטות:
1. אני גדול ממנה ב5 חודשים ושלושה ימים.
2. כשהיינו קטנים, ככה מספרים ההורים שלנו, היא הייתה מושכת לי בשיער ואני הייתי שורט אותהXD
3. אני זוכר שפעם התווכחנו אם יש כזאת אות ת' סופית או לאXD בסוף ניצחתיXD
4. תמיד אבל תמייייייייייייד היינו משחקים מחבואים עם אחותיD:
5. היינו באים אליהם כמעט כל יום הביתה ^^

אז זהו, הכרתם יותר טוב, לא נכנסתם לבלוג שלי כי לא פרסמתי אותו, אז להגיב (:
יודנ אני אוהב אותך בת דונדי 3>



נכתב על ידי , 12/9/2009 10:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יודנ ב-8/8/2010 18:05
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהודית ^__^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהודית ^__^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)