לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2015

עצוב


בודד לי נורא עכשיו. הבדידות התחדדה אפילו יותר שהתקשרת ואמרת שיצאת עם חבריך

נמאס לי. תהיה פה. תשתחרר כבר

איך הגעתי למצב הזה שאני מרגישה שאתה היחידי שאני רוצה שיהיה בחיי?

 

עצוב

 

עריכה 02:03

פתאום אני לא מבינה למה אני חברה של חברים שלי בכלל. הם מרשים לעצמם לדבר אלי מאוד לא יפה ואני מאפשרת להם את זה.

ניראה לי שאקח מהם מרחק בתקופה הקרובה.

נכתב על ידי חיוכים מזויפים , 14/10/2015 01:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  חיוכים מזויפים

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיוכים מזויפים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיוכים מזויפים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)