לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2015

עלובה


זה לא יאומן איך הוא מסוגל להביא אותי לרגעים הכי שמחים שהיו לי בחיים ובאותו נשימה גם לרגעים הכי נוראים.


רגעים כאלה, שאני לשניה מסתכלת על עצמי מבחוץ ומרגישה הבן אדם הכי עלוב שיש..


 


מחר אני מתחילה ללמוד! זה רגע מרגש בטירוף בשבילי! והוא אפילו פעם אחת ביממה האחרונה לא שאל אותי או דיבר איתי על זה.


ועכשיו הוא פשוט קרא לי מטומטמת אחת. שניה לפני שהמעלית נסגרה.


מטוממטמת אחת.


ירדתי למטה מהבנין שלו וישבתי לעשן כדי להרגע ולעקל מה שקרה עכשיו.


ואני מוצאת את עצמי מתחננת שירד אלי. שנדבר. שנסדר את הדברים.


איזה נקודה עלובה זאת?


כאילו.. הוא קורא לי מטומטמת ואני עוד מתחננת


כמובן שהוא לא ירד.


ואני הלכתי הביתה על סף דמעות.


 

נכתב על ידי חיוכים מזויפים , 18/10/2015 04:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  חיוכים מזויפים

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיוכים מזויפים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיוכים מזויפים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)