לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In the end of the day


"בום!!!!! התיישב עליהם הביסקוויט הענק ממאדים..."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

הרהורי חרטה


הפעם הראשונה ששכנעתי את עצמי לשלוט טיפה בחיים שלי גרמה לי לאבד את הדבר שבאותה עת היה הכי חשוב לי... מה שבדיאבד די מטופש, החיים שלי די בשליטה..

 

עבר די הרבה זמן מאז... אני מנסה ומנסה.. בסה"כ רוצה את הדבר הזה בחזרה, חסר לי.

 

לפעמים אני אומר לעצמי לעזוב את זה.. הרי אני בחיים לא אזכה לדבר הזה בחזרה, אבוד כבר..

 

מצד שני אני בטוח לוקח את זה קשה מידי.. לפחות זה בטח נראה ככה מצדו השני של המתרס

 

 

טוב נראה מה יהיה, הלוואי והכל יהיה בסדר למרות שכל יום שעובר נראה כאילו אין שמץ של סיכוי

 

יאללה, לילה טוב, חלומות נעימים

 

 

 

 

 

 

will u find a time when ur not online sitting all alone where's ur real friends now you'v let them down

נכתב על ידי , 14/12/2008 00:19  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם היית מעדיף חיים מלאי ימים ונוחים מבחינת חפצים\בית\משפחה,אבל די רגילים וקבועים, או חיים יחסית קצרים אבל מלאי חוויות, סיכונים והרפתאות, מלאי עניין ותזוזה? חיים יחסית קצרים אבל מלאי חוויות, סיכונים והרפתקאות, תודה, כמו שאמרתי לעדי, חיים נוחים זה לא בשבילי, אני מעדיף למות מאושר מאשר לחיות על כדורים כל החיים D:

 

מה עדיף,לאזור אומץ ולקחת סיכונים או לתת לעניין (שהוא הרבה פחות עצמתי) לבוא אלייך? לאזור אומץ ולקחת סיכונים כמובן, אם אני לא אסובב את העולם מי יעשה את זה? ם_O

 

אם חברך הטוב היה נהרג ומת, כיצד היית חש? נהרגת ומתה? ווטאפאקי? אם היא נהרגת היא חיה? O_O אם היה קורה משהו לשמונצי? הייתי גונב לו את המיטה D:

 

מה עדיף, להציל את עצמך או לנסות לעזור ולהציל אולי גם את חברך(מה שיכול לסכן אותך)? אממ.. אני בדעה שהחיים של כולם יותר חשובים ממני ואני פשוט לא מוכן לספוג מוות של מישהו על המצפון אז כן, הייתי חוטף כדור ם_O

 

 

האם עדיף אהבת אמת אבל מסובכת מאוד ועצובה או חיים נוחים עם בת זוג שאין אליה אהבה מטורפת? נמנע

 

 

האם היית מעדיף לקפוץ ממיטה למיטה ולהנות מכל העולמות או לחכות לאחת והיחידה? ~שורק~

 

 

האם עדיף לאכול פרי אחד ולהנות מכולו או לטעום קצת מכל פרי? ~שוב שורק~

 

 

מה עדיף,הרבה צבעים או צבע אחד מושלם? ירוק D: מושלם D: צבע סקסי וחושני (NOT)

 

 

ובכלליות, מה עדיף? הרבה או אחד? WTF אני באמת מתכוון לזה, WTF, זה אמור להיות שאלון על אורגיות? 0_O

 

XDDDD

 

יאללה בצפר, יום טוב לכולם

נכתב על ידי , 5/12/2008 08:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיאגיא והאוגר הסובייטי


כמו שהבנתם לשמות של הקטעים אין שום קשר למציאות, אז טעיתם.

 

עבר המבחן, למדתי עד 4 בבוקר, צמוד ל3 כוסות קפה (ואני שונא קפה) טיפה מתסכל ומאכזב אבל יהיה בסדר, אחרי כל הבלאגן כל מה שאני צריך לעשות זה להגיד עבודה... =.= חתיכת ** ** **********

 

הצלחתי להכין לעצמי אוכל היום D: עכשיו אני לא צריך להסתמך על ליאור או אמא כדי לאכול (או על שמונצי ם_O)

 

 

"אז מה לכתוב בבלוג?"

"על בצפר, כמה שהוא חרא"

"בצפר לא חשוב מספיק"

"אז על חברים שלך"

"גם לא"

"אז מה כן חשוב?"

"אני"

 

הסוואה מעולה לכמות העצומה של השנאה עצמית שאני רוחש לעצמי XDDD

 

 

אז מה עוד? אה, תאורייה חדשה, ואח"כ התשובה לשאלה של השדון האירי לידי "מה לעזאזל הכותרת קשורה למציאות"

 

הבנתי שהאנשים הכי מדהימים ומגניבים מדוכאים כל הזמן כי הם פשוט מתעייפים מלהיות כ"כ מגניבים o_O

לדוגמא: שמונצי,ליאור,צוקי וסטאר (ועוד אנשים רבים)

 

אז הנה מה שהבטחתי, ברק (אחי הסנוב) ואנוכי הלכנו לחנות חיות ("אני רוצה דג אני רוצה דג אני רוצה דג") והסתכלנו על אוגרים (לכו תבינו מה המשיכה של פריקים כמו אחי הבלונדה לאוגרים)

 

"זה אוגר סיבירי?"

"כן אבל הפרווה שלו אדומה והוא נתקע בקיר עם הראש אז אנחנו קוראים לו אוגר קומוניסטי"

זהו ם_O ממש הצחיק אותי באותו רגע.

 קנינו דג זהב בסוף, מת בדרך הביתה

 

עד הפעם הבאה, כאן גיא והשדון האירי מאחלים לכם סופ"ש נטול מדעי המדינה ותקשורת.

 

so maybe you gonna be that one that saves me...

נכתב על ידי , 4/12/2008 21:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 32

תמונה




455
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צבא , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheBiscuitFromMars אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheBiscuitFromMars ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)