לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"על תתבייש בשונות שלך תתגאה בה"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

בבלבלות


 בס"ד

קרו כל כך הרבה דברים בזמן האחרון שאני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל ומה באמת אני רוצה לשתף.

אז אני ירשום חלק מהדברים בקצרצרה:

היו לי מלא בגרויות חורף ועברתי בציונים טובים  ועכשיו נשאר לי רק ההגברה ואנגלית, אחותי חזרה מח"ול לגור בארץ אחרי 4 שנים שלא ראיתי אותה ביחד עם כלב בשם צ'אבי (קוראים לו ככה כי הוא שמנמן והוא פוגל=שילוב של בייגל ופג סיני כן זה סוג נדיר מאוד והוא לא מיצרים אותו בארץ) והיא עברה לגור איתי ואם אמא שלי ואחרי חודש וחצי עברה לגור בתל-אביב,גיליתי שככל הנראה יש לי מחלת נפש במשפחה,מצאתי עבודה בפלאפליה התפטרתי אחרי יומיים (עקב בוס דוחה ועבודה יותר מדי קשה) ומצאתי עבודה חדשה,התקרבתי לחברות שלא ראיתי מלא זמן ועברו עלי דברים קשים וסוג של עדיין אבל אני לא מייחסת להם חשיבות גדולה נמאס לי מכל הרחמים העצמים של אנשים ואני לא מוכנה להכנע לרחמים העצמים שלי גם אם יש לי על מה לרחם (ותאמינו יל שלא חסר לי) אז לא נורא אני לא יעשה את זה אני יחייך וישמח ואז מה אם המצב נכון לרגע לא משהו תודה לאל שהוא ככה ולא יותר גרוע

נכתב על ידי דנה .א'. , 17/4/2011 00:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דנה .א'.

בת: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה .א'. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה .א'. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)