לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~vampire kiss~


את מה שהלב לא יכול להבין לא יוכלו להסביר גם דמעות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

SMSים~


פולין: בוקר, כאילו, מזה טוב~

ליטא: אוהיו פולין~

פ: היי ליט~ *לוחש לליטא באוזן* מה, כאילו, שלומך?

ל: *מחייך* הכל טוב מה איתך?

פ: נמממ *מלקק לליטא את האוזן ונושך עליה* אצלי הכל, כאילו, לגמרי מושלם 8D

ל: *מסמיק*

פ: אוי ליט אתה כאילו מזה חמוד כשאתה מסמיק *מנשק את ליטא בפה*

ל: *מנשק חזרה ומלקק את השפה התחתונה שלך*

פ: מממ ליט~ *מצמיד את ליטא אליי, יד אחת בשיער שלו ויש שנייה משחקת לו באוזן*

ל: פולין~ תוציא את הלשון שלך~

פ: אהה למה? *מסתכל על ליטא במבט פגוע*

ל: אל תיפגע *מלטף את הלחי שלך* פשוט תעשה את זה *מחייך*

פ: *מלקק לליטא את הצוואר* אבל ליט אתה כאילו טעים לי כזה~

ל: ממ~ *מסמיק יותר 0:*

פ: *פותח לליטא את הכפתור של החולצה בזמן שאני עושה לו היקי על חצי צוואר*

ל: א-אהה~ פו-פולין~

פ: מה ליט~? *מלקק לליטא את החזה החשוף והסקסי**משאיר סימנים קטנים וסגולים*

ל: א-אני אוהב אותך~

פ: אני, כאילו, מזה אוהב אותך~ *מוריד לליטא את החולצה ומצמיד אותו לקיר*

ל: ממ~

פ: *שם ברך בין הרגליים של ליטא* נה ליט זה לא בסדר שאני עדיין לבוש~

ל: *מחייך ומסתכל עליך עם עיניים חצי פתוחות בצורה בישית* לעזור לך להוריד אותם?

פ:*מהנהן בסקסיות בזמן שאני פותח את החגורה של ליטא*

ל: *מנשק את הצוואר שלך בזמן שאני פותח את הכפתורים בחולצה שלך*

פ: אהה >W< *מוריד לליטא את המכנסיים ואת הבוקסר~*

ל: *מסיים לפתוח את הכפתורים ומוריד את החולצה ממך*

פ: *צופה בוילנה עומדת ורוצה להוריד שם שלג* ליט~ *מלטף את המותניים של ליטא*

ל: נאני פול צ'אן~?

פ: ליט~ *משאיר לליטא סימנים של עצמות המותניים* אני רוצה להוריד שלג בוילנה~~

ל: אז תוריד~ *מחייך ומסמיק*

פ: כאילו, יאי~ *מלקק את הקצה של וילנה ואז מכניס הכל לפה בבת אחת*

ל: א-אהה *מתענג וגונח*

פ: *מרוצה מעצמי ומגביר את הקצב*

ל: *גונח*

פ: *מגביר את הקצב בזמן שאני מלקק את צפון וילנה*

ל: א-אהההה~ מממ~

פ: *מוצץ חזק כדי שירד שלג בוילנה*

ל: *גונח והחזאי אומר להצטייד במעילים עקב סופות שלגים בוילנה 3:*

פ: *שותה את השלג* נהה ליט ורשה עומדת להתפוצץ מרוב ציפייה~

ל: א-אז אולי נרגיע אותה~?

פ: נממ~ אני כאילו אוהב את הרעיון הזה *שם שלוש אצבעות על הפה של ליטא* תלקק~

ל: *מלקק את האצבעות של פולין*

פ: *מוציא את האצבעות הרטובות מהפה של ליטא ומשחק עם אחת מהן בכניסה שלו*

ל: מממ~ *מסמיק יותר*

פ: *מכניס אצבע אחת לתוך ליטא ומתחיל לרכך אותו* נעים?~

ל: מממ~ א-אההה~

פ: *מכניס אצבע שנייה ואז שלישית* ליט הכאילו לגמרי חמוד~

ל: א-אהההה~ מממ~

פ: *מוציא את האצבעות. שולף בקבוק חומר סיכה ומתחיל לשמן את ורשה* מוכן?

ל: *מהנהן באיטיות*

פ: *מעמיד את ורשה בכניסה לליטא. מכניס באיטיות עד הסוף ונעצר* אההה~

ל: א-אהה *גונח O3O*

פ: ל-ליט~ אתה כל כך חם ונעים~ *מתחיל לזוז לאט בתוך ליט*

ל: נננ~ א-אהההה

פ: *זז יותר מהר* ל-ליט~ ז-ז-זה טוב? *גונח בקול*

ל: כ-כן~ *גונח גם*

פ: *גונח חזק בזמן שאני זז יותר ויותר מהר וחזק*

ל: א-אהה

פ: ל-ל-ליט א-אני חושב שאני עומד ל- *יורד שלג שוינה!* ליייייייייייייייייייט!

ל: א-אההההההה~

פ: *ממלא את ליטא בשלג ומלטף את וילנה כדי שירד שם שלג שוב*

ל: *שלג בוילנה כי היא רגישה עכשיו XD* *מתנשם*

פ: *מתנשף בכבדות ומוציא את ורשה מליטא**מתיישב ונשען על הקיר כי אני עייף*

ל: *מתיישב לידך ומתנשם*

פ: ליט~ *מתנשף בסקסיות* אני כאילו לגמרי אוהב אותך~

ל: גם אני פולין

פ:*מנשק את ליטא*

ל: *מנשק חזרה*

פ: *שם ראש על הכתף של ליטא ונרדם*

ל: *שם את הראש שלי על שלך ונרדם גם*

פ: *ממלמל מתוך שינה* ליטא~

ל: *פותח עין אחת ומסתכל עלייך* המ~?

פ: *נראה כמו ילדה קטנה וחמודה כשאני ישן כי אני פאג 8D*

ל: *מחייך ומנשק אותך על המצח*

פ: *מתוך שינה* מממ

*מצחקק קצת* אתה כזה חמוד פולין~

פ: מממ ליייט~ *מתכרבל על ליטא*

*שם יד אחת מסביב לכתפיים שלך*


כי אין משהו יותר טוב לעשות בבצפר חוץ מיאוי 8D

נכתב על ידי ~vampire girl~ , 1/6/2010 18:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ~vampire girl~

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~vampire girl~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~vampire girl~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)