לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפוווור גמדי שכזה (:



כינוי: 

בת: 28

ICQ: 219170536 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009


כרמיאלכרמיאלכרמיאל !

כמה שנהניתיייייייייייי

ולמרות שכ"כ לא באלי לכתוב את הפוסט הזה עכשיו אני יעשה את זה

כי האירוע הזה חייב להיחרט בבלוג,

בקיצור

עבר עלינו חודש מדהים מלא בחזרות מפרחות ב7 בבוקר 

שמוציאות לך את המיץ

חודש מלא בקיטורים

ובהרבה שלומי(:

עמוס ביותר כפי שזה נשמע

אבל כיף חיים

אני חולה על הלהקה הזאת באמת ועוד אחרי שראיתי מה קורה בלהקות אחרות

(אהממחולהאהמ)

איך מתנהל אצלם הדברים והשיעורים והביחד הזה שמאוד חסר להם!

אני מעריכה את הלהקה הזאאאאאת הכי הרבה בעולם

בחודש המסכן הזה הצלחנו (אני עדיין לא יודעתאיך)

לעבור את תגלית, מכבייה וכרמיאל בשלום !

תגלית היה באמת הופעה שנתנה לכולם הרבה מרץ וחיזוקים להמשיך הלאה

קהל חם כזה שנותן הרגשה כזאת טובה שאנחנו באמת שווים משהו..

מכבייה יחד עם מחולה - אז תבינו לבד איך היה

חחחח

וכרמיאל היה מ ד ה י ם .

באמת הפגזנו ברמות מטורפות בתחרות כירואוגרפיה פחות

אבל החיזוקים של שלומי בסוף התחרות היו שווים את הכל

הבן אדם פשוט תותח

במשולבות לקחנו את כולם ,

ובתחרות ג'אז

מקום שנייייייייייייייייייייייי .......................

השיר היה מדהים הקהל היה בשוק ,

זה הגיע למצב שבנות מהחוג של איציק

אמרו לי שהם מתות לעבור אלינו ושהיינו תותחים

 

חוץ מההופעות והתחרויות

היה כרמיאל כזה שמלא בבריכה ,

חזרות , שוק , וקפה במסעדהההה !!!!

ועכשיו בלב שלם אפשר להגיד שאחרי חודש מדהים שכזה אני מתחילה באמת

את החופש הגדול האמיתי !

אתמול בית ריייייק

היה טואוב.

 

 

 

נכתב על ידי , 13/8/2009 20:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עתליה3> ב-20/8/2009 01:07
 





5,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדווני(= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דווני(= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)