לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pain, Without LOVE



Avatarכינוי:  Crazy SANTA

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

מבצע "עופרת יצוקה"


 

שלום...

 

אני יודעת שזה אולי לא הנושא הכי מעניין, וגם לא הכי מבדר שאפשר לכתוב עליו. אך זה נושא חשוב...

כל ישראלי שראה אתמול/היום טלוויזיה, בטח יודעה על מה אני הולכת לדבר.

ההפצצות בעזה והתייחסו האזרחים לכך.

 

הלכתת לי היום עם חברות שלי לכדורסל והתלנו לדבר על זה.

שתי בנות התחילו להגיד שמגיעה להם, ואחת אפילו אמרה שזה "נס חנוכה"!

שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא בעד הערבים, או בעד מה שהם עושים בשדרות, אשדוד...

אבל להגיעה לרמה שאנשים ממש שמחים שצה"ל הורג אזרחים חפים מפשע.

אני מבינה שכל הזמן מפציצים ותנו מעזה, אבל ביום נפגעים מקסימום 2 אנשים.

תחשבו מה זה לאומת 250 הרוגים ועוד מאות נפגעים, וכל זה בכמה שעות...

 

אני לא אומרת שמה שהם עושים זה בסדר (מפציצים אותנו), ואני גם לא אומרת שצריך להפסיק את ההתקפה. אבל להגיעה למצב שאנשים מאושרים שאנשים אחרים (שלא עשו לכך כלום) מתים, ועוד לצחוק על זה.אז תסלחולי, אנחנו לא כל כך שונים מהאמהות שלהם שמפזרות סוכריות ברחובות כשבנם עושה פיגוע התתאבדות. 

זהו...

 

 

נכתב על ידי Crazy SANTA , 28/12/2008 14:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

תידו ת'אמת.

אני יודעת שעוד לא כתבתי הרבה בבלוג.

אבל עד עכשיו הוא מעניין?

אם לא אז תנו רעיונות.

אני אשמח.

נכתב על ידי Crazy SANTA , 28/12/2008 13:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סילווסטר!


שלום ל-3 הקוראים שלי...

חיחי

בקשר לקטע הקודם על יואב, אני יכולה להודיעה בוודאות,אני לא מאוהבת בו!!!

אני לא אתחיל לפרת ולספר על הרגשות שלי כלפיו (לא נראלי שזה מעניין מישהו).

אני רואה את הפרק הזה סגור.


נושא אחר: סילווסטר!

זה החג העיקרי במשפחתי.

רוב הישראלים (בעיקר ילדים פלצנים מכיתות ז'- ח') חושבים שמי שחוגג את סילווסטר (31.12-1.1) הוא אנטישמי.

זה זה בולשיט!

ברוסית לחג זה קוראים בכלל בשם אחר: NOVII DOG שפרושו שנה חדשה.

אתם מבינים, אנחנו חוגגים את תחילת השנה החדשה.

אז אנשים מקשרים את זה ל"סילווסטר הנוראי"!


בקיצור אני אשמח אם תענו לי על שאלה:

בסילווסטר נהוג לתת מתנות, אז אני הכנתי לכל אחד מהמשפחה שלי כוס עם הקדשה אישית.

קניתי כוסות מקרמיקה, צבעים מיוחדים ולקה. -זכויות שמורות לדשה על הרעיון D:-

כתבתי על כל כוס "SNOVIM GODOM" שהפרוש זה כאילו "מזל טוב לשנה החדשה, ואז את שם המקבל.

כל כוס בצבע אחר ולכל אחד ציור משלו.

אז אתם חושבים שזו מתנה טובה או שלא משהו...?




הנה הציורים, מאחורה  והנה ההקדשות *-*

נכתב על ידי Crazy SANTA , 28/12/2008 00:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

119
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazy SANTA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Crazy SANTA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)