לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

play!


kקמול זיבולי שכל! החברה שלנו, הבלוג שלנו, הסרטונים שלנו, התקציב שלנו(שלא קיים), הקומקיס שלנו והכל כאן שלנו. אם אתם רוצים זכויות אז תלחצו ctrl+w כדי לשלוח לנו מיי בלוג לסרטונים, קומיקסים, קריקטורות ועוד מיזמים...

Avatarכינוי: 

בן: 27

Skype:  xgadaix 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

היום! ועוד יום! ועוד אחד! סתם זה רק יום אחד...


היום הלכתי לגיהנום. ואך רצחו אותי.וחזרתי לחיים. מסקנה: אם אתם מתים בגיהנום אתם מגיעים לגיהנום נורא יותר: החיים.

 

לגבי קומיקס אי.טי. אז היתה לי בעיה קטנה בתמונה...אני אביא את הפרק מחר...

 

מכתב שרשרת:

ביום הנוראי ביותר בשנה: יום העצמאות... פתאום בא קינג קונג ואכל מישהו. ואז בא עוד מישהוא ואכל את קינג קונג. ואז הוא הפך ל..."הסופר הזה שאכל את קינג קונג!!!" טם טם!! ואז פתאום הוא מת. וקינג קונג השתחרר ואכל את כולם. אם אתם לא שולחים את המייל הזה לקינג קונג ונותנים לו לאכול אתכם זה יקרה שוב.באסה.

 

3 המשפטים של היום והפעם: 3 משפטים של אנשים שהולכים לפיינבול! (הלכתי היום לפיינטבול בכפר מסריק והיה ממש אדיר):

אם אני בלי קסדה ויורים לי בעין, זה כואב?

עם קטשופ, זה טעים?

-תגיד נגיד ובטעות הרגתי מישהו עם רובה של פיינטבול אני נכנס לכלא? -כן כמובן! -אז קוראים לי בוריס

 

בדיחת הערסים של היום!:

~יריה~ ~יריה~ -באמת ניסים (ערס) למה אתה יורה בשבת?! -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -גם לחסידים אסור לירות בשבת! ~הערס יורה בילד~

 

הפרק הכי מטומטם של הלוזר הגדול. אין לי מה לפרט. הוא פשוט מטומטם.מאוד.מאוד מאוד. לאללה מטומטם. קישור:

-בהמשך-

 

ביייייייייייייייייקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 17/1/2009 21:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום! אחרי הפסקה קצרה


בטח שמתם לב שלא עידכנתי כמה זמן אז הנה אני חוזר! רציתי לעשות הפסקה ולנוח קצת. אז נחתי. כדי לפצות על זה הכנתי קומיקס חדש!

היום היתה לי קצת מוזה אז הכנתי קומיקס חדש בשם אי.טי. שמספר על אי.טי. החייזר (לא ראיתי את הסרט אז הכל המצאתי...)

פרק ראשון:

 



 

מכתב שרשרת:

היום אני מתתי. ואז קמתי לתחייה. כדי שגם אתה תמות ותקום לתחייה תשלח את המכתב הזה ל8964508956 אלף אנשים. תוך 10 שניות! אם לא תעשה את זה אתה לא תמות ותקום לתחייה. באסה.

 

3 המשפטים של היום והפעם: 3 משפטים שאך פעם לא תאמרו!:

לאסחנשזטרכט'חהזת'קוכחשקדרכה'חצאקטשחקאוא82376854389ינסםמנלחעסלחש'עחGKTVURKU&R

גו-גי-גו-גי!

ברני לשלטון!!!!

 

בדיחת הערסים של היום!:

-איך הברווז חצה את הנהר? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -ברווז בכלל יודע לשחות!!!

 

עוד פרק מעפאן של הלוזר הגדול. ממש מעפאן. ממש לא מרגש. ממש לא סוחף. פשוט חרא בלבן של פרק. קישור!:

-ינתן בהמשך-

ועידכנתי את הקישור של הפרק השביעי אז תראו!

בייייייייייייייייייייייייייקקקקקקקק

נכתב על ידי , 15/1/2009 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום,כן! זה עדיין היום,לא יגיע המחר לעולם!!!!!!! מוהא-אה-הא-הא-הא-הא-הא-הא-הא-הא-חאחהאחהחחחאחחח....


קודם כל חשוב לי להבהיר לזחל קראו פליי (fly) ולא כמו שם הבלוג PLAY.
מכתב שרשרת:
ביום ז' חר"א בטבת יצא יוסי בובליל מבית האח הגדול.
אם תשלח הודעה זאת ל-5 אנשים יוסי בובליל יזרוק עלייך סיגרייה בוערת.
אם תשלח הודעה זאת ל-10 אנשים יוסי בובליל יביא לך סיגריה חדשה.
אם תשלח הודעה זאת ל-15 אנשים יוסי בובליל ייתן לך קופסת סיגריות.
אם תשלח הודעה זאת ל-20 אנשים יוסי בובליל ייתן לך ניב חכמה.
אם תשלח הודעה זאת ל-25 אנשים יוסי בובליל ייתגלה כקרוב מש' שלך ויגור בבית שלך וייתן לך 10000 ש"ח.
אם תתעלם מהודעה זאת, עינב תבוא למחוץ אותך....
 
פרק 7 של הלוזר הגדול! ראיתם הכל? אם לא תנסו זה ממש... מטומטם! קישור:
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3038462 
היום 3 משפטים של עורכי דין:
הוא סך הכל גנב! זה לא חוקי... וואלה?! לא ידעתי...
אני נותן לך בן צבי(100 ש"ח) והוא זכאי... נסגור על רבין (500 ש"ח)? סבבה...
קצב סך הכל למד את הא"ב... גדהוזחטיכלמנסעפצקרשת....

בדיחת ערסים:
(חשוב לי להבהיר כי אלו ערסים שמתחברים עם תושבי הדרום...)
למה חסידה לא עפה בשבת? למה?  כי בעלה גראד!(הא הא  הא....) ? סתם, סתם.... כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) וואלה כמעט עבדת עליי...

אתמול בשיעור חקלאות אני והכיתה שלי מצאנו את הירק הכשר הראשון:
קולורבי או יותר נכון: כולו-רבי... כשר למהדרין,לסהנהדרין,למנדרינות,ולמנדרינים(?!) וכו'

נכתב על ידי , 10/1/2009 09:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום! היום הכי גרוע בחיים שלי...טוב בעצם לא!


היום קרה משהו קטן אחד:

מצאתי זחל בשיעור חקלאות (קראתי לו פלי). ואז ראיתי שיש לו שיניים של ערפד! ואז כשהסתכלתי עליו יותר טוב, הוא נשך אותי בעין. ועכשיו אני עם רטיה (ארר!) ואז התעצבנתי ומעכתי אותו. ואז שהרמתי את הרגל ראיתי אותו הופך לעטלף שהופך לערפד שהופך לזחל ערפד שהופך לי שהופך לזחל קטן וחמוד שהופך לזחל מרושע עם שיניים מחודדות שנועדו לאכול בן אדם. ואז הוא אכל אותי. ואז עשיתי עיסקה עם השטן וחזרתי לחיים. ואז הוא אכל אותי שוב. אז עשיתי עיסקה עם אלוהים והוא תקע לי ברק בעין השניה. ועכשיו אני לא רואה כלום בשתי העיניים.

-אני, מהגיהנום-

 

פינה חדשה! בשם: מכתב שרשרת! תקראו מכתב זה ושלחו אותו לחבריכם לפי ההוראות במכתב!:

ביום א' 896436 באייר תשסמט"ח 2 ילדים יצאו לרחוב ובא ערפד ואכל אותם. למחרת הם הפכו לערפדים ואכלו את עצמם שוב.
תשלח את המכתב הזה ל1956495758 אנשים ותשאר חי. אם לא תשלח את המכתב הזה ל1956495758 אנשים מחר יאכל אותך ערפד

 

3 המשפטים של היום והפעם: 3 משפטיםשל שיכורים שנתפסים על ידי פקח:

לחגעחלנדבאלסואוחנ'שקאסהולחאו!!!!

מה אבל בכלל לא שתיתי! -לפי הינשוק אתה שתית וודקה, שמפניה, ערק, בירה ועוד כמה דברים... -מה גם זה אסור?!

אבל אני לא נוהג במכונית! אני נוהג במטוס! -לא נכון -מה אסור לטוס בשיכרות?!

 

בדיחת הערסים של היום:

-למה התרנגולת נדרסה בכביש? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -לא נכון! -כי בעלו חסיד? (הא הא הא...)? -כי באה מכונית!

 

אפקט הברחש מרון!:

פליי נפל על הרצפה
הוא טרף כל גליל נייר טואלט שהיה בעולם
מכך נוצר מחסור בנייר טואלט ואף אחד לא היה יכול לנגב
אנשים היו מתאפקים עד שהיו מתפוצצים
כל האנשים הושמדו בפיצוץ עצמי
פלי אכל את העולם

 

הפרק השישי של סדרת המופת "הלוזר הגדול!!!!!!!!" פשוט לא יאומן!!! פשוט לא יאומן כמה מטומטם יכול פרק להיות! לא יאמן! קישור:
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3028014

 

בייייייייייייקקקקקקק!!!!

נכתב על ידי , 9/1/2009 18:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום, יש פוסט...וזהו!


הייייייייייייקקקקקקקקק!
היום קרו המון דברים! והם:
וזהו!
סתם מה שקרה באמת הוא...: הלכתי ברחוב. ואז בא אלי ערס ושאל אותי "ישך שקל?" ואז אני הודהמתי! איך הוא יודע משהו אחר חוץ מ "כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) אז שאלתי אותו איך הוא יודע את זה?! ואז הוא ענה לי שהוא לא באמת ערס אלה חנון שמתחפש לערס לעבודת בספר. ואז בא ערס, דפק לו ת'ראש בקיר ואמר לי "כי בעלו חסיד! (הא הא הא...)" ואז הבנתי שהוא באמת ערס. ואז עשיתי עיסקה עם השטן ורצחתי את הערס כי אני לא נשוי לחסיד!!!

3 המשפטים של היום והפעם: 3 משפטים שאתה אומר לערסים אחרי "כי בעלו חסיד! (הא הא הא...):
מה?!
אומרים "כי בעלה חסיד" ~הערס דופק את הראש של החננה בקיר~
איך ידעת?!

בדיחת הערסים של היום:
-אני צודק! -אני צודק! -כי בעלו חסיד! -מה?! -אני יודע למה הוא התכוון! הוא רוצה שקל! -קח, זה מה שיש לי -כי בעלו חסיד? (הא הא הא...)? -מה?! -אין לי מושג...

הפרק החמישי של הלוזר הגדול! ממש, אבל ממש, אבל ממש ממש ממש מטומטם! קישור:
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3027216

נכתב על ידי , 8/1/2009 19:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יום! (כבר מתחיל להיות נדוש..עוד סוגריים!)


שם החברה הוחלף!!! מעכשיו אנחנו Kקמול זיבולי שכל (אקמול,הK נראת כמו א בכתב יד וזה נותן מגניבות..ואם מישהו קורא את זה לא נכון זה קקה-מול כך שזה יוצא גם טוב...)(עוד סוגריים! אני יודע שרשמנו את זה בפוסט הקודם אני רק מזכיר לכם...)))) 

היום קרה משהו! הלכתי ברחוב. ואז ראיתי פינגווין אוכל פלאפל! אז שאלתי אותו: פינגווין, למה אתה אוכל פלאפל? והוא ענה לי: כי אני ערפד. ואז אמרתי לו שפלאפל לא עשוי מבשר נע מלא דם מיוחד לערפדים. אז הוא אכל אותי. ואז עשיתי עסקה עם השטן וחזרתי לחיים!

 

3 המשפטים של היום והפעם: משפטים שמצ'וטטים בICQ (רון ביקש לעשות את 1 ו-2):

-זה לא אני כתבתי,זו המקלדת הקלידה! -זה לא אני נגחתי בך זה המקלדת שיחקה בהגדרות!

-מה? -מה? -מה? -מה? -מה לעזאזל אתם כותבים?!?! ה! (הצבעים כדי שתבינו מי אומר מה , חוץ מזה לא בטוח שיצא לי משהו...............!)

 

בדיחת הערסים של היום:

אמשך ערו...? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -מה?! אתה אמור לומר מה! -אה...כי בעלו חסיד! (הא הא הא...)

 

הבטחתי אתמול להסביר למה אתם רואים דוסיות ברחוב אומרות כי בעלו חסיד! (הא הא הא...):

אצל הדוסים, מחתנים את הזוג, הם לא בוחרים לבד. כך שאם יש איזה בן ערס שהדבר היחיד שהוא יודע לומר הוא: כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) אז הוא משלם כמה אלפים לאיזה אבא של בת אחד ואז הם מתחתנים: האם את, נחמה, מקבלת את בעלך? -לא! ~בקבוק בראש של הכלה (בא מהצד של החתן..)~ -לא שואלים אותך! -שקט באולם!...האם אתה, ניסים, מקבל את אישתך? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -מה? -זה אומר כן יא צ'יקמוקה! (חבר של ניסים החתן) -אז אני מכריז עליכם כעל בעל ואישה!

בהתחלה האישה מנסה ליצור "קשר" כלשהו בניהם, אך בלי הצלחה: -בא לך ללכת לסרט הזה ביום שלישי? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) ועוד דוגמא: -קבעתי לנו מקום במסעדת היוקרה "דא מסעדת יוקרה", זו ארוחה זוגית ורומנטית, ואתה חייב לבוא! -אה...כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) לאחר כמה ניסיונות הכלה מבינה שחבל על המאמץ והכסף ומפסיקה לנסות, היא חיה עם הגורילה הזאת בבית ואין לה שום דבר להגיד בנידון. אחרי כמה שבועות ביחד, היא מושפעת מהטימטום של בעלה והופכת לערסית-דוסית (דבר שלא כדאי להיתקל בו בסמטה חשוכה!..או סתם ברחוב, זה גם ממש לא כדאי...) והשיחות הרומנטיות מתנהלות ככה:

-כי בעלו חסיד (הא הא הא...) -כי בעלו חסיד (הא הא הא...)! -כי בעלו חסיד (הא הא הא...)? -כי בעלו חסיד (הא הא הא...)!!! (הא הא הא...הא הא הא..) אז בקיצור...לקוראות הדוסיות בניכן - תתחנפו לאבא שלכן! הרי הוא בוחר אם לחתן אתכן עם ערס או לא!

 

הפרק הרביעי של הלוזר הגדול! מפתיע...סוחף...מרגש...מצחיק...מטומטם...והכל בפרק אחד! קישור:

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3026294

נכתב על ידי , 7/1/2009 20:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיננו ולמדנו


שם החברה הוחלף!!!
מעכשיו אנחנו Kקמול זיבולי שכל (אקמול,הK נראת כמו א בכתב יד וזה נותן מגניבות...)

עכשיו לסרטונים מומלצים:
http://www.youtube.com/watch?v=1rDblFMhPz8

http://www.youtube.com/watch?v=9XQSB9WGacU

כנסו בהמוניכם!
 ביייק רון.
נכתב על ידי , 7/1/2009 16:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום! (שוב...)


היום לא קרה כלום שוב!

וזהו!

 

סוף סוף החלטנו! השם הרשמי של החברה שלנו הוא..."הורה זיבולי שכל!" ווהו! וחוץ מזה הבאנו עוד 2 חברי צוות חדשים: רן - שחקן ועורך סרטים. עומר - נער מים. ווהו!

 

3 המשפטים של היום והפעם:3 משפטי אנשים שנתקלים אחד בשני ברחוב נפוצים:

בום! -אייה!

בום! -אוי אני מצטער כל כך איך אני יכול להחזיר לך טובה?אני יכול לסחוב לך את התיקים! רגע! אני יכול לתת לך את האוטו שלי! או את הדירה שלי! או את שנייהם! כפיצוי! רק תסלח לי! בבקשה! אני מצטער כל כך!!! אני אתן לך את כל החסכונות שלי ואת כל הרכוש שלי רק אם תסלח לי!!! -מה?

בום! -יא מניאק! ~יריה~

 

בדיחת ערסים:

-נחש איך קוראים למשחק החדש למחשב שקניתי? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -נכון!

 

הבטחתי אבל לא קיימתי. סתם!!!! הסבר למה התשובה "כי בעלו חסיד! (הא הא הא...)" עומדת להשמיד את כולנו!:

הסיבה הראשונה והכי חשובה (וגם הכי פשוטה) שזוהי תשובה של ערסים. וערסים כמו שאתם יודעים...עומדים להשמיד את כולנו!!!!!.

בכך שהערסים, יענו על כל שאלה בצורה כזאתי כל התשובות בעולם יוחלפו ב"כי בעלו חסיד! (הא הא הא..)" וככה אף אחד לא ידע כלום. דוגמא: -אבא איך קוראים לחיה הזאת? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -שלום לך כי בעלו חסיד! (הא הא הא..)! את ממש יפה!

-אבא איך עושה פרה? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -אז מעכשיו אני פרה! כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) כי בעלו חסיד! (הא הא הא...)... ואפילו יכול להגרר לזה: -אבא איך קוראים לי? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -מה?!

לבסוף יתנהלו השיחות ככה: -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...) -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...)? -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...)! (הא הא הא...)

מחר אני אסביר למה אתם רואים דוסיות אומרות ברחוב -כי בעלו חסיד! (הא הא הא...)!!!!!!!!

 

הפרק השלישי של הלוזר הגדול עולה לאוויר! (עדיין אין עלילה..) למי שלא ראה את הפרק השני, אני עידכנתי את הקישור אז אתם יכולים לראות אותו עכשיו  קישור לפרק המעפאן החדש:

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3024947

נכתב על ידי , 6/1/2009 20:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום המעפאן ביותר שלי


היום לא קרה כלום

וזהו!

 

3 משפטים של היום! והפעם: משפטי כדורסלנים נפוצים:

זה לא פאול! הכדור עף לי מהיד!

זה לא פאול! הרגל עפה לי לביצים שלו!

מה אסור לרמוס אנשים?! לא ידעתי!

 

בדיחת הערסים של השבוע:

מניש? -כי בעלו חסיד! -לא אתה אמור לענות סוף עונה! -מה!? -בשביל מה אני משלם לך על הפרסומת הזאת בכלל?!

 

היום חשבתי לעצמי שאולי אתם לא מכירים את "כי בעלו חסיד" ומגיע לכם להישרף ביסורים איומים בגיהנום אז הנה ההסבר:

מכירים את הבדיחה הבאה: -למה חסידה לא עפה בשבת? -למה? -כי בעלה חסיד!

אז הערסים, שהם לא האנשים הכי חכמים בעולם, שיבשו את הבדיחה קצת...:

שאלה כלשהי- -למה? -כי בעלו חסיד! (-הא הא הא הא)

כך שזה התגלגל...ואז התשובה "כי בעלו חסיד!" הפכה להיות התשובה האולטימטיבית שהיא התשובה לכל דבר בעולם. דוגמא:

-מה אמרת? -כי בעלו חסיד! (-הא הא הא...) מחר אני אביא דוגמא למה התשובה הזאתי עומדת להחריב את העולם ולפוצץ אותו לחתיכות קטנות-קטנות כמו סושי תאילנדי ועומדת להשמיד את האינטיליגנציה האנושית (?!) ואת התרבות (?!) והמין האנושי כולו!

 

רגע! הפרק השני של הלוזר הגדול עולה לאוויר! בואו בהמוניכם לצפות בו! (הוא הרבה יותר מעפאן מהראשון...) קישור:

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3023846

נכתב על ידי , 5/1/2009 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

361
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לplay! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על play! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)