לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העלבנגבלוג


העלבנגחו"ק - כי זאת לא אשמתנו שאנחנו טיפשים, מכוערים, מסריחים ונקרופילים שרוצים להשתלט על העולם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

וואו כמה זמן לא עידכנתי


הייתי עסוק כל כך בלעדכן את הבלוג השני ששכחתי מהבלוג הזה לגמרי! בפרק הזמן הזה הספקתי כבר להוריד את המשחק וההוראות ומסתבר שזה הרבה יותר מורכב ממה שחשבתי! כל כך מורכב ומסובך ויש מלא מקשים שאני לא יכול לזכור את הכל! לכן אני לעולם לא אוכל לשחק בזה! בכל אופן, יש הרבה סוגים של ספינות חלל, הודעות, אפשר לירות טורפדואים ופייזרים, יש הרבה אפשרויות מה לעשות עם הכוכבים וכו'. יש גם צבאות שנוצרים כשהצוותים נוחתים על כוכבים וגזעים שאליהם משתייכים הצוותים (קודם כתבתי שבטים, חכם שכמוני). אז נקווה שזה יצליח לי, הנה הפרק:

 

הדלת נפתחת ואורות נדלקים. מהחללית יוצאת ילדה, בת 11 כנראה. יש לה מבט מאוד רציני.

בלו צ'יפס: זאת אמילי!

רץ אל אמילי לחבק אותה.

בלו צ'יפס: היי אמילי כפרע מה נשמע חיימ'של...

אמילי מסתכלת על בלו צ'יפס.

אמילי: בלו צ'יפס, אין לנו זמן לזה כרגע.

בלו צ'יפס מפסיק לחבק את אמילי.

אמילי: בואו אתי.

כולם נכנסים לחללית. הדלת שלה נסגרת.

בלו צ'יפס: פעם ראשונה שאני בחללית, איזה מגניב!

אמילי: צ'יפס, תפסיק לעשות שטויות בבקשה. אנחנו הולכים להפציץ לסניה את הצורה.

אמילי עושה מבט עוד יותר רציני.

בלו צ'יפס: למה? מה סניה עשה לך?

אמילי: הוא מאיים שהוא יפציץ אותנו טמבל!

בלו צ'יפס: אה, נכון.

אמילי: אז ככה: יש לנו חללית סטארבייס, שהיא מאוד חזקה אבל גם מאוד איטית. רק אני יכולה לנהוג בה מכייון שרק לי יש דרגה של מפקדת.

בלו צ'יפס: יש לך דרגה של מפקדת? וואו!

מסתכלת על בלו צ'יפס. מפנה את המבט ממנו.

אמילי: אני אנחת על כוכבים כשאני אצתרך לתקן או לדתלק את הספינה. כשזה יקרה אני אשלח אחד או כמה מכם לעשות את זה, או שאני אדאג לזה בעצמי. אני נותנת לכם עכשיו מכשירי קשר, חשוב מאוד שתדברו אתי.

אמילי מחלקת לבלו צ'יפס, דוד ופריס הילטון את מכשירי הקשר. הם מסתכלים עליהם.

בלו צ'יפס: וואו...

אמילי: בואו נזוז!

החללית ממריאה. היא נעה בחלל עד שאמילי מאתרת את החללית של סניה.

בינתיים בחללית של סניה:

סניה עם בחורה אוריונית.

סניה: היופי שלך מחשמל אותי.

יואב: כן, רואים שיש לך פריחה על העור. כנראה שאתה רגיש לאוריונים.

החללית חוטפת של כלי נשק.

כולם מסתכלים בתדהמה על החלק האחורי של הספינה.

יואב: מה זה היה?!

סניה רץ לעמדת הפיקוד.

סניה: שיט! חללית מתקיפה אותנו!

החללית חוטפת עוד מכה.

זרוב: חייבים לברוח מפה!

סניה מסיע את החללית מהר ומנווט כדי לברוח משם. אמילי מנסה לנסוע אחריו אבל בסוף הוא נעלם לה.

אמילי: ס'עמק איבדנו אותו!

בלו צ'יפס: אה... אמילי?

אמילי: מה?!

בלו צ'יפס: הדלק שלנו אוזל...

אמילי: מה?! טוב, אני אנווט לכוכב הקרוב ביותר. אתה תרד לתדלק.

אמילי נוסעת עד שהוא מוצאת כוכב ונוחתת עליו.

אמילי: צא!

בלו צ'יפס: טוב.

בלו צ'יפס יוצא, מתדלק את החללית וחוזר.

בלו צ'יפס: בוצע.

אמילי: מצויין צ'יפס.

פריס: אוי לא! הם הגיעו אלינו!

החללית חוטפת מכה.

אמילי: אני אראה להם מה זה!

אמילי מסובבת את החללית ויורה טורפדו לעבר החללית של סניה.

סניה: מעצבנת אותי הילדה הזאת!

סניה יורה טורפדו לעבר החללית של אמילי, אמילי יורה פייזר לעבר החללית שלו, וככה הם יורים ומנסים לברוח אחד מהשני עד שבסוף שתי החלליות מתרסקות על כוכב.

 

מה יקרה לצוותים של סניה ושל אמילי?

מי ינצח?

מי יפסיד?

האם יהיה תיקו?

ומה נסגר עם השופט הבן שרלילה הזה?!

כל זאת ועוד בפרק הבא של העלבנגחו"ק!

 

קרדיט לאמילי שמגלמת בתוכנית את המפקדת של החללית של בלו צ'יפס. וואו, איזה פרק ארוך. נראה לי שזה הפרק הכי ארוך שכתבתי עד עכשיו. אבל זה יצא מצויין! מקווה שנהנתם.

נכתב על ידי , 25/4/2009 09:33   בקטגוריות הומור, צחוקים, חלליות רודפות אחריך, חלליות קוראות לה לשוב, חללית, סניה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30

תמונה




567
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להעלבנגחו"ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על העלבנגחו"ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)