לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This Is The Life


This is the life! Hold on tight! And this is the dream It's all I need!

כינוי:  סאפיר . ™

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

הייתי בהייסקול | חופש סוכות נגמר ;~; |טיול שנתי #@$^&*^%$#@


להלהללה ~


חופש סוכות היה כיפי . כאילו לא עשיתי המון דברים , אבל היה כיף .
עשיתי את כל העבודות , וגם נפגשתי עם חברות וגם הייתי בחוגים . <:
היה קצת ארוך אבל עכשיו לא יהיה עוד חופשה עד חנוכה . בוהו

 

ביום ראשון השבוע , נסעתי לקניון איילון לראות הייסקול מיוזיקל . D:
היה ממש כיפי . [=
הסרט היה מדהים , הכי מושקע מהסדרה לפי דעתי . וגם הכי מרגש כי הוא האחרון עם הותיקים . ;~;
למרות שהוא היה סרט טייפה מרוח והאמ ממש ארוך , הוא היה יפה .
אני בטוחה שהוא יהיה להיט בישראל , ובכלל בעולם . P:
ורק אתמול הוא יצא לאקרנים וכבר כמה חברות שלי ראו O:
ואתמול קניתי מעריב לנוער עם זאק ^~^
ועשו לי מנוי D:
ואני יקנה תמגזין של הייסקול הוא אדיר *-*

אעאעאע, עוד 9 [!!!!] ימים ישלנו טיול שנתי לצפון !!.1! DD: [גליל תחתון או ואעטבר . ]
בטח יהיה מה זה מדהים .
וכזה הביאו לנו היום תאישורים והכל .. וכל מה שצריך להביא ואיפה נהיה וזה .
קודם כל , עושים לנו פעילות בבית קברות [ואו איזה שמח יהיה ! ] , קוראים בטופס לאכסנייה שנהיה "מלון תבור " עאאלק מלון , כל חדר בטח איזה מזרן משנת 98' והחדר מטר על מטר , ממש מלון 5 כוכבים עם ג'קוזי בחדר . >>
וגם אנחנו נצא מהבצפר ב7 בבוקר 1!!! כאילו אני קמה ב7 בבוקר , טוב שלא עשו יותר מוקדם =.="
בטח יבטלו לנו כמו כל שכבת ו' כל שנה , מבטלים בגלל שחוששים לגשם ונזכרים אחרכך לקיים אותו ביוני . |:
נקווה שיעשו לנו . ~

ספירע ~
  
יואו תלחצו פה קבלו מיליון דולר !! O:

נכתב על ידי סאפיר . ™ , 23/10/2008 14:56  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-23/11/2008 20:53
 



לדף הבא
דפים:  

3,113
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסאפיר . ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סאפיר . ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)