לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Great Shoes . Wanna Fuck? Cool Yo



Avatarכינוי:  ChriStar

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

לונדון|מלחמה|כסף|תמונה|בנים33:



אז כמו שחלק כבר הבינו, עזבתי סופית את ישראל אחרי שנתיים וחצי נטו שגרתי שם וחזרתי ללונדון, בריטניה .

כ"כ התגעגעתי להכל .

וסוף סוף אני שוב עם החברים שכ"כ התגעגעתי אליהם, אני בבית היפה שלי ובחדר שאני הכי אוהבת, במקום שאני מרגישה בו הכי בבית וזה כייף .

וקר פה, קר ממש ממש O_O כבר שכחתי איזה קור בחודשים האלה בלונדון .. אני צריכה להתרגל לזה מחדש חח .

אתמול אבא הביא לי 200 פאונד לשופינג אבל עוד לא יצא לי לבזבז אותם חחח D:

אז עוד כמה ימים אני אלך עם חברות לאוקספורד לעשות קצת שופינג וזה ^.^

יש כמה דברים שאני צריכה לקנות באמת ..

ובקשר למלחמה אני מקווה שהמצב אצלכם ישתפר, שמעתי על כל הנפגעים וזה ממש עצוב .

למרות שרק שתדעו כמה שאני בעד ישראל כי אני יודעת איך זה באמת, אבל רוב האנשים הם בעד עזה כי בחדשות מראים רק שאתם רוצחים להם ילדים תמימים וכאלה ובגלל זה שונאים את ישראל .

לא מראים את הדברים הטובים שישראל עושה וזה חבל כי עכשיו רוב האנשים נגד ישראל כי הם לא יודעים כלום חוץ מזה שאתם התחלתם ואתם רוצחים להם וכאלה דברים .

לדעתי ישראל צריכה לשלוח חומר לחדשות בחו"ל על הדברים הטובים שהיא עושה ושיראו מה הם עושים לכם .

זה נוראי .. מקווה שהמצב ישתפר בקרוב מאוד !!!

ובמעבר לנושא אחר .. חזרתי ללונדון ונזכרתי במלא מלא בנים שהכרתי ושנהיו כ"כ שווים דמאאאט .

הכרתי עוד מלא חדשים והם פשוט כאלה יפים *_* אני לא יודעת במי לבחור O_O

אני רוצה את ככולם חחחח D:

הכרתי במועדון אחד ממש יפה וחמוד קוראים לו צ'ייס והכרתי אחד צ'ארלס וצ'ארלי וויליאם ובן . ועוד כמה O: אני יודעת שהכרתי מלא בנים אבל אוף מה לעשות איזה דילמות .


ME

נכתב על ידי ChriStar , 9/1/2009 14:07  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,455
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChriStar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ChriStar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)