לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

After The Wall


כל זמן שלא איכפת לך איפה אתה נמצא - לא הלכת לאיבוד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אני מפחדת.


לפני כשנה וחצי עברתי ניתוח,קיצור קיבה.

ירדתי מאז 20 קילו,ועליתי חצי בחזרה,אם בגלל שאכלתי שטויות,אם כי לא עשיתי ספורט,לא חסר סיבות.

ב30 לחודש הזה אני הולכת לעבור סגירת טבעת,אני מפחדת,מפחדת להיכנע לעצמי,לא להתמיד בספורט,לא להצליח לרדת את המשקל הנחוץ כדי לקבל פרופיל טוב להתגייסות..

אני צריכה לרדת 40 קילו כדי להיות במשקל סביר להתגייסות,...

אני מפחדת שוב להפסיד לעצמי,שוב להיכנע,שוב לא להילחם נגד המשקל עד הסוף.....

אני מפחדת מהסגירה עצמה,מהפחד לחוש כאב,אני מפחדת שלא יגייסו אותי,אני מפחדת לא למצוא אהבה,אני מפחדת מהרבה דברים.

אבל הכי אני מפחדת-אני מפחדת למות.

המשקל שלי גבוהה בצורה לא רגילה,רק שאני ארד את ה40 קילו האלה אני יוכל,אמא תוכל,כולם יוכלו לנשום ולהגיד היא ניצלה.

אני זוכרת שלפני כמה זמן שהרופא עשה לי בדיקה הוא אמר לאמא,אין לי מושג למה,אין לי מושג איך אבל אלוהים שומר על הילדה שלך מלמעלה...הבנתי למה הוא התכוון,אבל בחרתי להתעלם כמו תמיד.

וכניראה שהגיע הזמן שגם לי ימאס,ונימאס לי,אני רוצה שיאהבו אותי,אני רוצה שיראו שאני יפה,ואני באמת יפה,שיער חום,עיניים ירוקות-חומות,הרבה חושבים שאני יפה.....

עד ה30 לחודש אני מרשה לעצמי,אחרי זה זהו,נגמר עידן הזלילות,נגמר עידן העצלות,אני אתפוס את עצמי בידיים.

ומכאן והלאה הבלוג הזה יהיה המקום בו לפרוק הכל,אם יש משבר גם משבר,ובעזרת השם לא יהיה.

נכתב על ידי -IsolatedGirl- , 23/12/2008 00:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אף פעם.


אף פעם לא ידעתי שהכל יכול לצנוח
ברגע אחד בלי זמן לברוח.
אף פעם לא הבנתי  מה אומרת המילה נגמר
שכל מה שהיה עכשיו הוא עבר.

 

בלי יכולת לזוז,בלי יכולת לברוח
לחוש עייפות,ללא טיפת כח
לרצות לעוף,לרצות להעלם
שהחור שנישאר בן רגע יסתם.

 

לדעת להבדיל בין פנטזייה למציאות
לדעת לחיות,בלי לדעת למות
לדעת לשכוח את כל הכאב
לדעת איך לרפא את הלב.

 

כל הרגעים הכי יפים שהיו,כבר לא כאן
מה שנישאר זה הזמן
הזמן שיעבור ואיתו תחושת הקפור
הזמן שאיתו החושך יעלם והאור יחזור.

נכתב על ידי -IsolatedGirl- , 18/12/2008 23:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בימים שהייתי אופטימית.


לאהוב את המר,לאהוב את המתוק.
לשיר בלי לדעת,לכתוב ולשתוק.
ללכת בלי לראות,ליפול בלי לגעת,
לעוף הרחק הרחק,לעוף בלי לדעת.

 

ללכת הרבה,ללכת רחוק.
לחשוב הרבה ופשוט לשתוק.
לחשוב על הרע,לחשוב על הטוב,
להתמקד גם במעט ולא רק ברב.

 

לומר מה שנמצא היישר בלב
לא משנה שונא,אוהב.
להמשיך ללכת גם כשיש תקלות
להמשיך בדרך גם במורדות ומעלות.

 

לנסות בלי להתייאש,
לא לזכור מה שאין לזכור מה שיש
לחצות את הקו את הקו האחרון,
להעז,לנסות,לחצות אותו ראשון


היום כבר לא אופטימית כמו פעם,היום כבר לא מאמינה בדבר..

נכתב על ידי -IsolatedGirl- , 17/12/2008 22:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  -IsolatedGirl-

מין: נקבה




285
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-IsolatedGirl- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -IsolatedGirl- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)