לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MoTek- אתר לבנות


אתר לבנות, מדריך יומיומי, בנים, מה שאתם רוצות

Avatarכינוי:  MoTek-אתר לבנות

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

ספיישל פתיחה!!!!! | השרביט| מגניבוס!


הייייי D;

אני יודעת שהייתי אמורה לפתוח את הבלוג ממזמן אבל מימזמן!!!!

פשוט הייתה אצל בני דודים שלי כשנפלו הקטיושות ואני נורא נלחצתי וסיפור ארוך...

גם עם המצב בעזה לא משהו כי יש לי קרובי משפחה באשקלון...

אז בואו נתחיל בפוסטפתיחה החגיגי של MoTek!!!

וגם יש לי בעיה בוורד וזה נורא קשה לסדר את זה ...




 

המלצת השבוע:

 

בואי נגיד ככה... יש לך פלאפון בעיצוב גרוע... אין לו פאנלים..  ואין לך אופציה להחליף פלאפון.. מה עושים??

נכנסים לskin it בוחרים את מכשיר הפלאפון שלך את בוחרת סקין [עיצוב] ומזמינה דרך האינטרנט....

עלות 50 ₪ ויש אפילו סקינים ללפ טופ ולנגנים.. שווה ביותר

חברה שלי קנתה אחד ואני אישית?? אהבתי!!!

הערה: בטח לחלק מכם יש הורים שלא יסכימו לתת את מס' כרטיס האשראי שלהם באינטרנט אז קחו את זה בחשבון....

 לינק

 

 

 

 

מיני ליפ גלוס לפאלפון

 

חברת קלרה קוסמטיקס (clear) את המיני ליפ גלוס החודים שנתלים על כל פלאפון לכל מקום...

לצערי אין לי תמונה אבל הנה הקישור לאתר: Clera שם ניתן לזמין את הליפ גלוס המיזערי והחמוד ומי שלא רוצה להזמין דרך האינטרנת יכולה ללכת לרשת סופר פארם ולרכוש לעצמה מיני ליפ גלוס לפאפון.. עלות כ 15 עד 20 ₪

 

 

 

 

אין נפטרים מחצ'קונים על המצח?? 

 

דבר ראשון... אם אתם משתמשים בקרם/סבון או כל תכשיר פנים אחר ודאו שזה בלי שומן.. למה? כי אחרת זה לא פותר/עוזר לחצ'קונים  לעבור. ועוד משהו..אם יש לך פוני (אפילו אם זה פוני על הצד.. זאת גם אחת מהסיבות שאת לא תוכלי להיפטר מהח'קונים.הקרם לחות/ תכשיר השיער שאת מורחת על שיערך גולש אל המצח וסותם את הנקבוביות. מומלץ לנקות את עור הפנים בוקר ערב ולהימנע מקרם לחות לשיער עם שומן או עם יותר מידי לחות.

 

 

תכשירים  שכדי להשתמש בהם:

 

 מימין: ג'ל ניקוי של דקלאור, במרכז: קרם ניקוי של קלין אנד קליר ומשמאל: קצף ניקוי של אלמיי

 

 

 

 

אקססוריז-ברית

 

אקססוריז באו לעזור לנו לשרוד את החורף וגם על הדרך לגוון לנו את הסטייל הינה האקססוריז שכל אחת צריכה לחורף הזה:

 

כובעים: כובע צמר מדליק תמיד מוסיף, לי יש מבלו בארד... אבל יש גם מגוון ענק בבילבונג, בפוקס ובעצם בכל חנות אקססוריז... יש כאלה רגילים, עם מצחייה, ועם פונפונים תלוי מה בא לכם...

 

 

כפפות: תמיד צריך משו שיחמם לנו את הידיים כשהן קופאות בחורף... יש את האופציה של כפפות עור שהן נורא נפוצות עכשיו אבל לפי דעתי זה נורא מבוגר אז עדיף בד אני מאוד אוהבת את הכפפות שנמשכות עד המרפק אבל כל אחת לפי הסטייל שלה...

 

צעיף: פריט שתמיד מוסיף אין איזה משו ספציפי  כולם יפים אבל תנסו שיהיו מתאימים בצבעים... למשל יש לי חברה שכל הזמן הולכת עם צעיפים אבל הצבעים שלהם לא מתאימים לבגדים שלה וזה ניראה כמו חליפת ליצן...אל תשכחו את זה....

 

תכשיטים: תמיד מוסיף ואין טעם להרחיב....

 

 

 

 

herbal essences נולד מחדש

 

בדיוק כמו בפרסומת... herbal essences נולד מחדש!!! ה"קולקציה" החדשה שherbal essences השיקע נורא יפה [אריזה] ואופנתית וכייפית, והריחות פשוט ריחות נפלאים!!

תחשבי על זה רגע.... בחורף.. הזמן שבו כולם צפופים ביחד מנסים להתחמן.. לא תרצי ששיערך ירח כמו קוקוס? טוב.. אולי לא קוקוס אבל הריחות הנפלאים של herbal essences נשארים לאורך זמן וגם המחיר לא נורא יקר... להשיג ב סופר פארם או כמעט כל חנות הקרובה לביתך... מחיר מ 10-20 ש"ח בערך... אבל שימי לב!! herbal essences מנסה על בעליי חיים.. כל אחת תעשה את הבחירה שלה



 

 

 

מקומות בילוי לחורף הקריר:

 

חורף.. אכן תקופה משעממת.. [חוץ מהבגדים כמובן..] הנה לך מקומות בילוי מגניבים לך ולח'ברה/משפחה:

מסיבת פיג'מות-

לבנות בלבד כמובן... תעשי איזה פעילות מגניבה של הכנת אוגיות/פיצה סרטי קומדיה רומנטיים/סירטי איימה מפחידים, "תרכיבו" את הבן המושלם, תסרוקות, לקים, איפור, תגות אופנה מוקלטת.. יכול להיות נורא נחמד... D:

 

*יום סיבוב קניות רגוע עם אמא+בית קפה-

בהתחלה לכו לקניות.. לא משו רציני שדורש הרבה מאמץ... נעליים תיקים [ובמיוחד אקססוריז] יעשו את העבודה... יש מלא חנויות של שטויות לבנות שאני אישית נורא אוהבת.. אח"כ תלכו לאיזה שוקו חם כדי שיתאים לאוירה של החורף..

*בילוי בבאולינג-

לא יקר במיוחד.. ויכול להיות נורא נחמד עם מזמינים את הח'ברה לבאולינג להתחמם ולהזיז את הגוף קצת

*קניון עם חברים/חברות-

יכול להיות נורא נחמד לפעילות בצהריים+פיצה על הדרך....

תסתובבו במשחקיות [כן.. למרות שזה נשמע אידיוטי] תיכנסו לחנויות תישהנו תיקחו את זמן.. בשביל זה המציאו את שישבת (:

 

 

 

 

 

 

פינת הייעוץ של יעל:

 

אז קודם כל... אני יעל ואני בת 15 מהמרכז.. אוהבת לעזור

 

 

1.יש לי חברה נורא טובה, שכל פיפס קטן שלי על בן מסוים או על משהו,היא ישר רוצה לעשות כמוני. נגיד פעם אחת קניתי נעליים מסויימות והיא שאלה אותי איפה קניתי כי גם היא רוצה, וכל פעם שאני אומרת לה על בן חמוד היא ישר מתחילה לפרלט איתו ואני רואה שהיא מן מסתכלת עליי רק כדי לוודא שאני מסתכלת... וזה פשוט פטאתי מצידה.. אבל היא עדיין חברה שלי.. אז מה לעשות? להמשיך איתה את הקשר או להגיד לה שתעוף קיבינימט?

 

ואני אומרת:

אם את באמת לא רוצה לאבד אותה ואת מרגישה שהיא חברה שלך לא משנה מה לדעתי את צריכה לדבר איתה על זה.. לשבת איתה יום אחד ולהגיד לה "אני לא באה ממקום שאני רוצה לפגוע בך אבל לא מוצא חן בעיניי שלפעמים את מנסה לחקות אותי או להתגרות בי . אם אני באמת חשובה לך אז את צריכה להפסיק . " ופשוט קשיבי למה שהיא אומרת ותגידי מה שאת חושבת ותפתרו את זה . אבל אם את לא רוצה יותר להיות חברה שלה זה משהו אחר.

 

* * *

.2.השנה התחלתי את החטיבה ואנחנו מן חבורה כזאתי של ילדים שכל הזמן מסתובבים ביחד.ככה זה מאז מחילת השנה... בערך 4 חודשים אם אני זוכרת נכון... הבעיה היא שלפני חודש ילדה שאני לא ממש אוהבת [וגם שאר הילדים לא אוהבים אותה] והיא פשוט נידבקת אליינו כמו עלוקה!! לכל מקום!! והיא אשכרה חושבת שהיא רוצייה למרות שאנחנו מנסים לרמוז לה להפסיק!!! אז איך להגיד לה בצורה ברורה ועדינה שזה נמאס לנו שהיא כל הזמן ניגררת אחריינו??

פשוט תושיבו אותה ודברו איתה שוב או שפשוט תנסו להתחבר אליה כי לדעתי , לא יפה לבוא ולהגיד למישהו למה את/ה נדבק/ת ?

 

אני אומרת :
לדעתי , תנסו אפילו להתחבר ולדבר איתה אולי אם תכירו אותה טוב יותר אז היא תוכל להיות חלק אבל אם זה לא הולך שוב תשבו ודברו איתה ותגידו שאתם מרגישים לא בנוח איתה ותסבירו לה את המצב אבל לא בצורה בוטה ! ועדיין לפעמים תיהיו איתה ותעזרו לה למצוא חברות חדשות ואם לא נעים לכם לדבר איתה פשוט תנסו למצוא לה חברים חדשים מהכיתה/שכבה ואז היא תיהיה איתם ;]

 

* * *

 

3.אני בת 12 ועוד מעט 13 וכבר התחיל לי מחזור... אבל אני נורא מתביישת לספר לחברות שלי... לא מזמן היה לי מחזור והכל היה סבבה..ואז לא מזמן חברות באו אליי הבייתה  ואז איזה חברה שלי נכנסה לשירותים אצלי [שם יש את כל הפדים וכו'.. והייתה שם הרבה זמן.. אחר כך היא יצאה ופתאום דיברה על זה שיש לה מחזור והכל ושאלה בנות עם יש להם מחזור... אני שיקרתי ואמרתי שאין לי.. אבל אני נורא מתבישת לדעת אם היא חיטטה לי בארון וגילתה את הפדים.. מה לעשות עם הבושה ?

 

אני אומרת:

קודם כל אין לך שום סיבה להתבייש מחזור זה משהו שיש לכל הבנות וזה דבר טיבעי . לדעתי , אין לך מה להתבייש כי כולם ייקבלו בסוף וזה שאת קיבלת לפניהן לא אומר כלום ואת לא צריכה להתבייש את אפילו צריכה להתגאות כי את כבר בוגרת ובשלה :) אז מה אם היא גילתה את הפדים , היא יכולה לחשוב שזה של אמא שלך את יודעת , וגם אם היא יודעת שיש לך ושיקרת היא לא יכולה לעשות עם זה כלום כי סכ"ה שוב זה משהו טיבעי שקורה לכולם ואין לנו לבנות במה להתבייש :)

 

* * *

 

4.יש לי ידיד שהכרתי השנה.. והוא נורא נחמד אליי ואנחנו מדברים במסן ובטלפון... ונראה לי שהוא מסנפט אותי... אבל יש לי חברה שגם איתה הוא מסתובב הרבה ואצלה זה נראה כאילו הוא מאוהב בה.. לא כמו ידיד כזה שאין להם בעיה סתם להיות ביחד.. הוא מסתכל עלייה כאילו הוא מעריץ אותה והכל... ואצלי כאילו אנחנו ידידים הכי טובים.. זה לא ממש מפריעה לי או גורם לי הרגשה רעה.. אבל  האם זה אומר שהוא מחבב אותי?

 

אני אומרת:

או סתם כדידידה? לדעתי , אתם ידידים .
כמה שכואב לשמוע את זה אתם ידידים ולא יותר מזה , את צריכה לראות למה זה מתפתח למרות , שאני לא ממליצה להיות חברה של הידיד כי אז כזה נגמר כל הידידות [בדרך כלל!] נהרסת ואם הוא או את חברה שלך אז זאת זוכותו .
יש עוד הרבהה דגים בים :]
הוא לא הראשון ולא האחרון, לגבי ההרגשה הרעה זאת הקינאה אל תתני לה לפרוץ החוצה זה ייגמר לא טוב , מניסיון.

 

 

 זהו זה לבינתיים... יש לכם בעיה? רוצים לחלוק איתה את יעל? שלחו אימייל ל [email protected] [אפשר גם על שם בדויי] והשאלה שלכם תתפרסם עם התשובה של יעל (=

 

 

                                                                

 

                                                        איך אפשר לדעת שהוא אוהב אותך?? קרדיט ל4girls

 

 את מוצאת חן בעיניו אם.....

הוא לא יכול להסתכל לך בעיניים, ומגמגם כשהוא מדבר איתך.

הוא מתיישב לידך בכוונה בשיעור מתמטיקה ו"במקרה" הרגל שלו נוגעת בשלך מתחת לשולחן.

הוא מסמיק כשהרגל שלו נוגעת בשלך.הוא מתעלם ממך כשהחברים שלו בסביבה. אבל אל תקחי את זה אישית, זה בגלל שהוא לא רוצה שהם ידעו שהוא אוהב אותך.

הוא תמיד מספר בדיחות גרועות, רק כדי לגרום לך לצחוק.

כל פעם שהוא יודע מראש שתיפגשו, הוא לובש את החולצה הירוקה שמתאימה לעיניים שלו. כשאת מחמיאה לו, הוא אומר, "מה? החולצה הישנה הזאת?"

הוא מבקש את הטלפון שלך ושולח הודעות/ מתקשר כמו שהבטיח.

הוא נותן לך להאזין איתו ל-iPod בדרך הביתה בחזרה מבית הספר. והוא מרשה לך לדלג על השירים שהוא אוהב כדי להגיע לשירים החמודים שהוא הוריד במיוחד בשבילך...

הוא מקשיב לכל מה שיש לך לומר ולא פוזל לבנות אחרות מעל לראש שלך תוך כדי.

הביטי לתוך עיניו. אם האישונים שלו מתרחבים, הוא בהחלט מתלהב. זו עובדה מדעית!

הוא משתדל לשמח ולעודד אותך.

הוא מתאמץ כדי לקבל את תשומת ליבך.

 

הוא רק ידיד שלך אם...

הוא מבקש את הטלפון של החברה הכי טובה שלך.

אתם קובעים לצפות בטלוויזיה בשישי בערב והוא מופיע במכנסי טריינינג דהויים.

הוא עושה איתך עסקה שאתם תהיו בני זוג למסיבת סיום התיכון – אם לא יהיו לכם בני זוג באותו זמן.

הוא שואל אותך מה דעתך על בנות אחרות בכיתה.

כשאתם מדברים, העיניים שלו מסתובבות בחדר.

כשחברים מצלמים אתכם, הוא עושה לך קרניים מאחורי הראש.

הוא מדבר איתך על ספורט.

את לא יכולה אפילו לדמיין שאת מתנשקת איתו.

הוא לא מרגיש מאויים מהבנים האחרים בחייך – למעשה, הוא הסתדר די טוב עם החבר הקודם שלך.

לא איכפת לך בכלל שהוא יראה איך השיער שלך משתולל לפני שאת מסדרת אותו.

את ממש שמחה בשבילו כשהוא פוגש את נסיכת החלומות שלו, למרות שאת חושבת שהיא מכוערת בטירוף...

 

 

 

השרביט!!!

 

קיבלתי אותו ממנה

 

החוקים:

#לתת קישור למי שהפנה לכם

# לציין 7 דברים שקוראי הבלוג לא יודעים עלייך

#להעביר/לתת קישור ל-7 בלוגים אחרים

# להודיע בבלוג של ה-7 בלוגרים שהעברת להם את השרביט

# לכתוב פוסט בנושא/או קטע בפוסט ולציין את הכללים האלו

אוקייי אז ככה:

 

קוראים לי אלה וסרמן

גרה באיזור חיפה

חולת בנים

יש לי מלא חיות בבית

משפחת סימפסון הסרט שליטע

חולת נסטי

אוהבת לצלם

 

אני יעביר את השרביט ל 7 הבלוגים המגיבים הראשונים [ויוזכו בלינק]

 


 

בקרוב עיוותים ע"י יעל [היועצת]

 

 

 

 

אז זהו... סורי שאין חבילות למנויות [אם יש בכלל מנויות]

תודה לברית וליעל על העזרה והכתבות

 

 



                                                             ושיהיה לכם שבוע טוב D;

 

מי שרוצה להחליף לינקים מוזמן לבקש

נכתב על ידי MoTek-אתר לבנות , 10/1/2009 16:33  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,076
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoTek-אתר לבנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MoTek-אתר לבנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)