לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

תקנון התחרות


תקנון תחרות "סיפורים עם סוף מפתיע"

 

1.       כללי

 

א.      בכפוף להוראות תקנון זה, תתקיים תחרות סיפורים בנושא "סיפורים עם סוף מפתיע" (להלן: "התחרות") בין הגולשים משתמשי אתר ישרא - בלוג (להלן: "האתר") בעמותת ישראבלוג (להלן: "נענע"), שכתובתו israblog.co.il, המופעל על ידי חברת עמותת ישראבלוג (ע"ר) (להלן: "החברה").

 

ב.       בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר התחרות, לרבות אך מבלי לגרוע פרסומים באמצעי התקשורת, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

 

2.       תנאי ההשתתפות בתחרות

א.   על הגולש המעוניין להשתתף בתחרות, לשלוח לתחרות סיפור בנושא "סיפור עם סוף מפתיע", שלא יעלה על 1,000 מילים (להלן "הסיפור").

 

ב.   שליחת הסיפור לתחרות תעשה באחת משתי הדרכים הבאות:

1.         באמצעות פרסום הסיפור בבלוג – על הגולש לפרסם את הסיפור כרשומה חדשה בבלוג שלו באתר ולצרף לו את ההפנייה: "הסיפור משתתף בתחרות סיפורים עם סוף מפתיע", ביחד עם  הקישור http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=603660&blogcode=10264285 (להלן ביחד: "ההפנייה"). ההפנייה תשמש להפניית הסיפור לפוסט התחרות.

2.         באמצעות שליחה באימייל – על הגולש לשלוח את הסיפור לכתובת האימייל [email protected] ולצרף לסיפור את שמו המלא, גילו ומספר הטלפון שלו, וכן את המשפט: "קראתי את תקנון התחרות והנני מסכים לתנאיו". צירוף מלא של פרטים אלה הינו הכרחי, וללא צירוף כל הפרטים המוזכרים לעיל, לא תתאפשר השתתפות בתחרות.

 

ג.    קריאת התקנון על ידי הגולש המעוניין להשתתף בתחרות זו הינה הכרחית, ומובהר כי פרסום הסיפור בבלוג בצירוף ההפנייה או שליחת הסיפור באימייל כאמור לעיל, יהוו אישור הצטרפות לתחרות והסכמה לתנאי תקנון זה.

 

ד.   המשתתפים בתחרות יהיו עד גיל 20. זוכה שגילו מעל 20 – תפסל זכייתו.

 

ה.      מובהר כי כל סיפור שישלח על ידי משתתף בתחרות, יעבור ביקורת על ידי החברה, ולחברה שיקול דעת מוחלט באשר לסיפורים אשר יועלו ויוצגו באתר ו/או בנענע ושישתתפו בתחרות.

 

ו.         את הסיפורים ניתן יהיה לשלוח, כמפורט לעיל, החל מיום 17.12.2008 ועד ליום 18.1.2009 כולל.

 

ז.         האחריות לשליחתם התקינה של הסיפורים לתחרות באופן המאפשר צפייה מלאה ותקינה בהם, חלה אך ורק על המשתמש, ולחברה אין ולא תהיה כל אחריות בגין סיפור שלא נשלח באופן תקין ו/או שיש קשיים כלשהם בצפייה בו. רק סיפור תקין ומלא שנשלח/שהועלה יזכה את שולחו להשתתף בתחרות. סיפור שאינו תקין מכל סיבה שהיא ו/או שלא נתקבל במלואו ו/או שכולל תוספות או שינויים אחרים יפסל, ולא יזכה את שולחו בהשתתפות בתחרות.

 

ח.       כל משתתף ישלח לתחרות סיפור אשר כתב בעצמו, וכל הזכויות בו שייכות לו.

 

י.    המשתתף מסכים ומאשר לחברה ו/או למי מטעמה לעשות כל שימוש שהוא בסיפור ובכלל זה לשכפלו ו/או להציגו ו/או להפיצו, לצרכי החברה, לרבות ליחסי ציבור ולקידום אתרי החברה, לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי של החברה, בכל מדיה שהיא לרבות (אך לא רק) באינטרנט, בעיתונות, במדיה סלולארית ו/או בטלוויזיה, והכל מבלי לקבל הרשאה נוספת מן המשתתף ו/או לשלם לו תמורה כלשהי בגין השימוש כאמור, ובכלל זה גם במקרה שהחברה תפיק הכנסה בגין השימוש שעשתה בסיפור כאמור. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה לא תמכור את הסיפור מבלי לקבל את הסכמת המשתמש מראש, למעט במסגרת הפצה של הסיפור באינטרנט הסלולארי.

 

3.       בחירת הזוכים

 

א.      החברה תאסוף את כלל פרטי המשתתפים בתחרות, וועדה מיוחדת, שתורכב מנציגי "מעריב לנוער", תבחר את עשרת (10) הסיפורים הטובים ביותר, אשר יעלו לשלב הגמר של התחרות (להלן: "סיפורי הגמר").

 

ב.       צוות שופטים מיוחד, אשר יכלול את אסף גברון, ליאת רוטנר ואדיבה גפן (להלן: "צוות השופטים"), יבדוק כל אחד מסיפורי הגמר, ויבחר את שלושת הסיפורים הזוכים בתחרות, במקומות הראשון, השני והשלישי. מובהר כי לצוות השופטים יהא שיקול דעת מלא בבחירת הזוכים, וכי לא יהא עליו לנמק החלטתו.

 

ג.        ביום 11/02/09 תכריז החברה באתר, בדף שכתובתו israblog.co.il/maariv_lanoar  , על  שלושת (3) המשתתפים שסיפוריהם זכו בתחרות (להלן: "הזוכים"), על פי שמותיהם שנמסרו בהרשמה לתחרות או על פי כינוייהם בבלוגים שלהם, וסיפוריהם של הזוכים יועלו ויוצגו בדף זה. כמו כן, החברה תדאג להודיע במשלוח דואר אלקטרוני לכתובות הדואר האלקטרוני של הזוכים, שמהם נשלחו הסיפורים, או המשויכות לבלוגים שלהם ברישומי החברה, על דבר זכייתם.

 

ט.   מובהר כי לא ניתן לזכות ביותר מפרס אחד בתחרות. במידה וגולש אחד דורג יות רמפעם אחת במקומות הראשונים, יועבר הפרס לגולש הבא בתור.

 

 

4.  הפרסים, קבלתם ואופן מימושם

 

א.      הפרסים לזוכים יהיו כדלקמן:

1.             הזוכה שסיפורו יזכה במקום הראשון יקבל מאה (100) ספרים במתנה, וסיפורו יפורסם ב"פרומו" – מוסף התרבות של עיתון מעריב, וכן ב"מעריב לנוער" ובאתר.

2.             הזוכה שסיפורו יזכה במקום השני יקבל חמישים (50) ספרים במתנה, וסיפורו יפורסם ב"מעריב לנוער" ובאתר.

3.             הזוכה שסיפורו יזכה במקום השלישי יקבל עשרים וחמישה (25) ספרים במתנה, וסיפורו יפורסם ב"מעריב לנוער" ובאתר.

 

 

ב.      החברה תדאג להודיע במשלוח דואר אלקטרוני לכתובות הדואר האלקטרוני של הזוכים, שמהם נשלחו הסיפורים, או המשויכות לבלוגים שלהם ברישומי החברה, על דבר זכייתם עד ליום 13/02/09. לצורך קבלת הפרס, על הזוכים להעביר לחברה, באמצעות הדואר האלקטרוני, לכתובת שתימסר להם, ולא יאוחר מיום 28/02/09 , את פרטיהם למשלוח הפרס (הספרים) בדואר, לרבות שם מלא וכתובת מלאה (להלן: "הכתובת למשלוח"). מובהר כי ללא העברת פרטי הזוכים המלאים כאמור עד ליום 28/02/09 לא תתאפשר קבלת הספרים הכלולים בפרס.

 

ג.        בכפוף להעברת פרטי הזוכים המלאים כאמור בס"ק ב. לעיל, תשלח "קבוצת מעריב"", האחראית על הפרסים במבצע זה, אל כל אחד מן הזוכים את הספרים הכלולים בפרס לאותו זוכה באמצעות הדואר,  אל הכתובת שמסר כל אחד מן הזוכים כאמור, ובכך תצא החברה ידי חובתה לגבי מסירת הפרסים. מובהר כי החברה ו/או קבוצת מעריב לא תהא אחראית לאי מסירת הפרס למי מן הזוכים עקב אי - איתורו בכתובת שמסר או מכל סיבה אחרת שאינה תלויה בחברה. רישומי החברה יהוו ראיה חלוטה לכתובת הדואר האלקטרוני שנמסרה על ידי המשתתף ו/או לכתובת למשלוח כפי שנמסרה על-ידי המשתתף ו/או בקשר לעובדה שהספרים נשלחו לכתובת המשלוח הנ"ל.
מובהר כי מסירת הפרסים לזוכים הנה באחריותה הבלעדית של "קבוצת מעריב", וכי החברה לא תהא אחראית לכל דבר ועניין הקשור בכך.

 

5.  סודיות והגנת הפרטיות

 

החברה תהיה רשאית לפרסם את שמות הזוכים ו/או את כינויי הזוכים ואת כתובת הבלוג שלהם במסגרת פרסום ושיווק מטעמה.

 

6.  איסור השתתפות

 

בתחרות לא ישתתפו החברה, מעריב לנוער, החברה למתנ"סים, הוצאת הקיבוץ המאוחד, עובדיהם ובני משפחותיהם.

 

7.  אחריות

 

בכל מקרה של תקלה באתר ו/או בנענע, ו/או שיבושים אחרים אשר לא אפשרו את קליטת מלוא הסיפור ופרטי השולח לא תתאפשר השתתפות בתחרות. החברה לא תהייה אחראית באופן כלשהו לכל תקלה ו/או טעות שבגינה לא נקלטו פרטי המשתתף במערכת. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, לא תהייה החברה אחראית על כל נזק ישיר ו/או עקיף, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות, שיגרמו למי מהמשתתפים עקב תקלה ו/או טעות כאמור. החברה אינה אחראית לכל פגיעה או נזק העשויים להגביל את יכולתו של המשתתף להשתתף בתחרות.

 

8.  שונות

 

א.      חל איסור מוחלט על המשתתפים לשלוח לחברה ו/או לאתר ו/או לנענע ו/או לתחרות כל פריט ו/או חומר המפר כל דין או הסכם ו/או אשר פרסומו יהווה הפרה של כל דין או הסכם, לרבות אך לא רק חומרים אשר שימוש בהם ו/או פרסומם יהווה הפרה של זכויות יוצרים או כל זכות קניין רוחני אחרת; הפרה של דיני לשון הרע או הוצאת דיבה;  הפרה של דיני העונשין בקשר עם פרסומי תועבה; הפרה של דיני הגנת הפרטיות; פגיעה ברגשות הציבור או כל חלק ממנו; או הפרת חוזה או חובת אמון או סודיות.

 

ב.       החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לפרסם כל חומר אשר לדעתה קיים חשש כי הוא נופל לגדר החומרים המנויים לעיל, וכן כל חומר אשר לדעת החברה איננו הולם את מדיניות החברה ו/או את רוח המותג ו/או את נושא התחרות, וכן להסיר חומרים כאמור מנענע אף לאחר פרסומם בו, והכל בשל האמור וכן מכל סיבה אחרת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא צורך לנמק פעולתה. חומרים שלא יפורסמו בנענע או יוסרו ממנו לא יקנו לשולחיהם זכות להשתתף בתחרות.

 

ג.        החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את התחרות לפני המועד הנקוב, כל אימת שתתרחש תקלה או אירוע שאינו בשליטתה.

 

ד.       החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא להעניק את הפרס למשתתף שזכה במידה ויימצא שאותו משתתף נהג במרמה ו/או שלא בדרך שנקבעה בתקנון מבצע זה.

 

ה.      כותרות הסעיפים נועדו לנוחיות בלבד ולא יעשה בהם שימוש לפרשנות האמור בתקנון זה.

 

ו.        על ידי ההשתתפות בתחרות הנ"ל,  מקבל על עצמו המשתתף את כל התנאים, החובות וההוראות המופיעים בתקנון זה ומתחייב לפעול בהתאם לחוק, לתקנון זה והחלטת החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי והסופי.

 

ז.        החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את הפרס ולתת במקומו פרס דומה או שווה ערך ו/או לבטל את התחרות בכל עת והמשתתפים בה מוותרים על כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.

 

ח.      לא ניתן להחזיר או להחליף פרסים שנתנו למי שזכה.

 

ט.      החברה רשאית, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, להחליט על הארכת תקופת התחרות או קיצורה. הודעה על כך תופיע בנענע.

 

י.        החברה לא תישא בכל אחריות לכל נזק, פיסי או נפשי, מקרי, מיוחד או תוצאתי, אי נוחות, אבדן, עגמת נפש וכיוצא באלו תוצאות, ישירות או עקיפות שייגרמו לזוכה בתחרות, לרכושו ו/או לכל צד שלישי, בשל השימוש שעשה הזוכה בפרס והזוכה מוותר על כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה, בקשר לכך.

 

יא.    עם קבלת הפרס מסכים ומתחייב הזוכה, כי החברה, נושאי משרה בה ,מנהליה, בעלי מניותיה, עובדיה, נציגיה וכל אדם או גוף אחר הקשור בהגרלה זו ישוחררו מכל אחריות ומכל טענה לפיצויים, נזק או השבה אשר מקורם בהשתתפות בתחרות הנ"ל ו/או בזכייה, הנאה או שימוש בפרס.

 

יב.     החברה אינה אחראית לפרסים ובכלל זה לטיבם, לאיכותם ו/או לאספקתם. האחריות הבלעדית בכל הקשור בפרס תחול על הספק ו/או היצרן ו/או היבואן ו/או המשווק של המוצר ו/או השירות בהתאם לכל דין ובהתאם למקובל אצלו.

 

יג.       כל שאלה ועניין הקשורים לכתיבת, תוקף, פרשנות ואכיפת תקנון זה, או הקשורים לזכויות וחובות המשתתף והחברה בקשר עם התחרות, יהיו כפופים לחוקי מדינת ישראל.

 

יד.       סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לכל עניין הנוגע לפרוש הוראות תקנון זה הינו בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב יפו.

 

נכתב על ידי , 4/12/2008 15:20  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות תחרות הסיפורים - מעריב לנוער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות תחרות הסיפורים - מעריב לנוער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)