לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Insomnia Studio


יעצב לכם בכיף :]

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

העיצוב ל-"i miss you i need you i love you"


טוב מצטערת שלקח לי יותר זמן מבדרך כלל זה פשוט היה שבוע עמוס בטירוף!

אז הנה ההזמנה שלך לא לשכוח ללנקק כמו שרשום בחוקים של הבלוג ברשימות..

 

כותרת-


 

והרקע-
רקע לבלוג

 

סוף שבוע טוב מקווה שאהבת :)

נכתב על ידי , 19/12/2008 19:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השלמה ל- "more then music"


 

הכותרת המתוקנת-

 


 

המפריד לפוסטים-

 



 

מקווה שזה בסדר :)

 

מי שרוצה להזמין המפעל פתוח...

נכתב על ידי , 11/12/2008 17:30  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העיצוב ל-"more then music"




הבטחתי שאני יעלה את העיצוב היום וזה מה שעשיתי :) אז לא לשכוח ללנקק ותגידי לי מה את חושבת ממש ממש השקעתי! חח

אז הנה העיצוב:

 

כותרת- רצית שאני יעשה לך עם התמונה מהבלוג שלך וככה עשיתי... מקווה שתאהבי :)

כותרת 1- 

 

רשימות-

















תת רשימה-

 

חתימה-

מפריד לרשימות-

מפריד לפוסטים-



אייקון-



רקע- את יכולה להשתמש בזה שהכנתי לך או במה שיש לך, תבדקי מה יותר מתאים עם העיצוב..


 

צבעים לבלוג-

 

 

תגידי לי מה דעתך, מקווה שהכל יצא טוב :)

 

לא לשכוח ללנקק גם בפוסט וגם ברשימה עם הכפתור :)

 

אם את צריכה תיקונים תגידי לי בתגובות...

נכתב על ידי , 10/12/2008 22:10  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

153
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMicky's Studio אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Micky's Studio ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)