לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של נסיכה D=


...................................................................

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

פרק א' - " הילדה החדשה "


עמדתי מול הכיתה החדשה . כמה בנים עוד צחקקו מהשולחן האחורי . הכיתות בישראל שונות לגמרי מהכיתות ברוסייה .

ניבהלתי ! . צליל חזק של הקשה בשולחן נישמע מכיוון הלוח . המורה עמדה שם .

הלכתי ותפסתי לעצמי מקום טוב מקדימה . זה הפתיע אותי , אצלנו ברוסייה כל הילדים רוצים לשבת מקדימה . ופה בישראל

כולם רוצים לשבת מאחור . היתפלאתי לגמרי כשמורה התחילה לצרוח , גם זה לא היה נהוג ברוסייה .

אמרתי לעצמי אני לא יכולה לשקוע בזיכרונות אני חייבת להיתאפס , אני חייבת לדמיין שהייתי כאן תמיד .

כסוף-סוף ניהיה שקט בכיתה התחילה המורה לדבר . בהתחלה היא הקריאה שירון קצר ואז אמרה "שתהיה לנו שנת לימודים

פורייה ומוצלחת".

לאחר מכן ניגשה אליי וביקשה ממני לעמוד . כן ידעתי עיברי בשנה האחרונה למדתי באולפן ברוסייה שבו לימדו אותי עיברית .

נעמדתי . ואז היא אמרה ילדים הכירו את "אירנה בוריסוב " היא תלמידה חדשה , והיא הגיע אלינו מרוסייה . שמעתי כמה צחקוקים

מכמה פינות של החדר . שמעתי גם כמה ילדים מתלחששים . ואז ילד אחד הצביע ושאל את המורה אם אני יודעת עיברית .

ניבהלתי מהשאלה אז עניתי לו בעצמי "כן" אמרתי ומהר מאוד כל הכיתה ניתמלאה בצחוק .

לא הבנתי ממה הם צוחקים . התביישתי , האם אמרתי משהו לא בסדר ?! . אחרי השיעור ניגשה אליי ילדה אחת .

היא הציגה את עצמה ואמרה שקוראים לה אלונה . היא אמרה לי שההורים שלה ואח שלה עלו מרוסייה לפני שהיא נולדה .

שמחתי שיש עוד ילדה רוסייה בכיתה . אז שאלתי אותה ברוסית " תגידי, למה צחקו בכיתה היום ?" . היא ציחקקה ואז אמרה ,

אל תידאגי הם סתם מנסים להיתגרות בך , ביגלל העיברית שלך , יש לך דיבור רוסי .

הלכתי עם אלונה לשבת בחוץ . עברו לידינו כמה בנים מהכיתה והתחילו להגיד "כן, כן" במיבטא רוסי כבד .

הם גרמו לי להרגיש גרוע . זה לא שברוסייה היה לי קל . אסור לי היה להגיד לאף אחד שאני יהודייה או שהייתי חוטפת מכות .

טוב עכשיו מאוחר הגיעה הזמן לישון כבר השכבתי את טנייה הקטנה לישון והגיעה הזמן שגם אני אלך .

נ.ב.

אני שונאת את בית הספר .

 

 

 

-מקווה שאהבת את הפרק הראשון : )-

תעשו מנוי ותקבלו עידכון של פעם שיתעדכן הבלוג : )

 

ותצטרפו לטבעת שלי:

 

<<יומן הנסיכה: )>>±

 

*דורין*

נכתב על ידי , 3/12/2008 18:59  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

280
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליומני ה"נסיכה" D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יומני ה"נסיכה" D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)