לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דניאללל =*)


זה הבלוג שלי.. בו אני אכתוב על כל מה שעובר עלי בחיים האולי קצת משעממים : ) אני מקווה שלפחות אתכם זה קצת יעניין ! אז אל תשכחו להגיב !

Avatarכינוי:  דניאללל =*)

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

היי 3>


אוקיי אז זה הפוסט הראשון שלי..

אני מקווה שתאהבו אותו !

 

היום כרגיל קמתי בשבע בבוקר (אמא העירה אותי) אחרי שחרשתי אתמול למבחן בספרות עד איזה שתיים בלילה !!

עשיתי את המבחן בספרות היה פסדר ..לא קל ולא קשה

מקווה שהצלחתי..

היום מאיר ביטון הרכז של"ח לנו (קשור לטיולים וגיבושים וכאלה..) שאל בכיתה מי רוצה להיות במש"צים..

זה דבר כזה כיפפ לא יודעת אם גם אצלכם בבצפ יש את זה ארבל זה משהו כזה שהוא בוחר כמה תלמידים שיהיו מנהיגים

בטיולים וכל חודשיים יש טיול ואנחנו עם עוד בתי ספר ככה שזה הולך להיות מממש כיפפ!!

הקיצר, ביקשתי להיות הוא שאל אותנו כמה דברים ועד חנוכה הוא יבחר קבוצה של 10 - 15 תלמידים ואני פשוט חייבת להיות בניהם

אני ממש רוצה את זה !!

בבית דיברתי עם אמא שלי כמו כל יום על מה שהיה בבצפר.

אמא שלי ואני ממש קשורות אין מצב שאני לא אספר לה משו שקרה לי .. היא יודעת עלי הכל (טוב כמעט הכל..חח)

כל יום אני והיא מנהלות שיחת נפש ע איך עבר לנו היום וזה כזה כיפפ..!

כי אני רואה בנות אחרות שבקושי מחליפה מילה עם האימהות שלהן והשיחה היחידה שלהן היא: אמא תכיני לי לאכול, תקני לי את זה, אני רוצה לצאת, תביאי לי כסף וכו'..

ואולי האימהות האלה נותנות להן בלי שום חשבון מה שהן רוצות..אבל אני לפחות מודה לה' שהביא לי אמא כזאת מקסימה ודואגת!

השלמתי היום מללללאאא שעות שינה בגלל שבכל תקופת המבחנים שלי כמעט ולא ישנתי..כל יום הלכתי לישון באיזה אחד, שתיים !

אחי יצא, אז אני מנצלת את הזמן הזה שהוא לא פה.. כדי להיות במחשב..חחח

 

טוב אין לי כ"כ מה לספר עוד..

אני הולכת לראות כמעט מלאכים !

אז ערב טובבב לכוללםם 3>

 

נכתב על ידי דניאללל =*) , 3/12/2008 20:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאללל =*) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאללל =*) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)