לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי המין של ילדה בת 13[כמעט]


בבלוג הזה אני אתאר את הזוגיות שלי עם החבר שלי.

כינוי:  wily

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008

פוסט ראשון-התחכחות.


אז מהו בעצם הבלוג הזה אתם שואלים?

אז אני אענה,בבלוג הזה אאני אתאר בפרטים את מערכת היחסים שלי עם החבר שלי.

אני לא כותבת שמות וכאלה...

בכללי:

אני עומדת להיות בת 13 בעוד חודשיים בערך והוא בן 15 וחצי.אני בח' והוא בי'.

הכל התחיל בחופש הגדול כשגיליתי שאני אוהבת אותו ואמרתי לו את זה.ביום השני ללימודים התנשקנו ונהיינו חברים סודיים[כמעט אף אחד לא יודע]מאז התנשקנו גם צרפתית.

בספציפיות:

אתמול הוא בא אליי הביתה והתנשקנו והוא הוריד את החולצה שלו,אחר כך הוא שאל עם אני מתביישת להוריד את החולצה שלי ואמרתי לא והורדתי אותה ונשארתי עם חזייה אחר כך התחכחנו זה בזה והתנשקנו.

התנשקנו בעיקר בפוזת שכיבה כזאת.הוא שכב על הספה ואני שכבתי עליו וכל הזמן הרגשתי את הזין שלו מתחת לבטן שלי עומד.

אני בעצמי "הרטבתי".

הוא גם הציע לי לפניי זה שהוא ירד לי או שאני ארד לו או שנגיע לאורגזמה אבל בסוף סתם התחכחנו.

אני בתור "ילדה" עדיין אני מרגישה שאני מוכנה לסקס.

אבל האם עדיף קודם סקס יבש עם בגדים או ישר לעשות סקס?

הוא לא בתול ואני בתולה.

 

 

ככה אני אכתוב על הזוגיות שלי.

כל פעם שיקרא משהו אתם תדעוP:

 

Wily:]

 

נכתב על ידי wily , 19/9/2008 12:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/1/2012 20:39
 





409
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwily אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wily ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)