לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי טוקיו הוטל, ממבט ממש אחר=]


סיפורים שלי, שלכם, וככלל-כל סיפור ט"ה שמישהו רוצה לפרסם=]

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

אפילוג=]] פרק אחרון למטה.. סורי שלא הודעתי!


אפילוגגגג: יאיי יאיי יאיי!!!!~!!!!

~מנקודת מבטו של טום~
ג'יימי, רייצ'ל ביל ואני, עברנו את הקיץ המדהים ביותר בחיינו.
אבל עכשיו אני אתמקד בעיקר בי ובג'יימי, שכפי שאתם בוודאי זוכרים, התחתנו.
את עברנו יחד את הקיץ המושלם ביותר.. הייתה בו יותר אהבה ממה שאנשים עוברים בתקופת חיים שלמה.
ואז.. ואז היא הלכה. יחד עם הלב שלי, ועם האמון הרב שלה.

עברו ארבע שנים.. אבל המראה של ג'יימי הולכת לקראתי.. מנשקת אותי.. בוכה על כתפי.. ישאר איתי לעד.
"שלום טום, היכנס." ג'וזף פתח לי את הדלת.
שנינו ניגשנו לסלון, אני התישבתי על הספה והוא על הכיסא שממולה.
"מה חדש, טום?"שאל אותי ג'וזף
"טוב, אז ככה- התקבלתי לבית הספר לרפואה." אמרתי לו.
"אני גאה בך על זה, אמך כבר סיפרה לי. אני בטוח שג'יימי הייתה גאה בך על זה גם כן."
"תקשיב.." אמרתי, והוצאתי ספרון קטן מתיק הגב שלי.
"אני רוצה שתקבל את זה." אמרתי, מושיט לו את הספרון הקטן.
"אוי.. טום.. תודה רבה.. אוי לי.." אמר לאחר שפתח את הספר.(ספר הציטוטים של ג'יימי..)
"אני מצטער שהיא לעולם לא קיבלה את הנס שלה."
"היא כן." הרמתי את ראשי למשמע המילים. "הנס היה אתה."

ג'יימי הצילה את חיי. מי יודע לאן הייתי מגיע בלעדיה? ממשיך להיות אותו הפושטק? כנראה..
היא לימדה אותי הכל. על חיים, תקווה, ועל דרך ארוכה.
אני תמיד אתגעגע אליה,
לא משנה מה יקרה.

אבל אהבתנו היא כמו הרוח.
אני לא יכול לראות אותה, אבל אני יכול תמיד להרגיש אותה.

הסוףףף!
3>>> קרנוצצ'
חבל שיצא קצר,,
כנראה שלא יהיה סיפור חדש..
סורי..
נכתב על ידי , 2/6/2009 16:06  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,337

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~סיפורי ט"ה מומלצים~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~סיפורי ט"ה מומלצים~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)