לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוני מתחת לקליפה


העולם הוא במה וכולנו שחקנים

Avatarכינוי:  uncovered_noni

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

פורקן?


לא הייתם רוצים לפעמים לתת צעקה: דייייייייייייייי ושלפתע הכל יתרחש בדיוק כפי שאתם רוצים שיתרחש? שהעולם יעמוד דום לקריאה שלכם וישתנה?

אז אני צועקת את הקריאה הזאת לעיתים מאוד קרובות. אך אצלי הקריאה היא חרישית. רק מי שבאמת, אבל באמת מכיר אותי יכול לגלות מתי היא קיימת.

בגלל שאני צועקת בפנים אני נהיית כמו הר געש שיכול להתפוצץ כל רגע, ודפיקות הלב נהפכות מואצות יותר ויותר ואם מישהו ידרוך על האדמה שקרובה להר הגעש הוא יכוסה בלבה רותחת.

מצאתי פיתרון!

 

לימד אותי המורה שלי ליוגה איך לנשום בצורה שתגרום לי לרוגע נפשי.

בפעם הראשונה כשניסיתי את הסידרת נשימות הזאת אחרי ריב עם החבר זה הרגיע אותי וגרם לי לחשוב בהיגיון.

בפעם השנייה כשחשבתי שעולמתי חרב עלי ביצעתי את הנשימות וזה באמת עזר, רק שאחרי רבע שעה  הלבה שוב החלה לבעבע.

בפעם השלישית הייתי כל כך בלחץ שהתחלתי את סדרת הנשימות כל פעם מחדש כיוון שלא הייתי שלווה מספיק כדי לעשות את זה.

והיום בכלל אין לי כח לעשות את זה, בא לי רק להתעצבן! בא לי לשפוך את הלבה שבי לכל עבר.

 

אז אולי בעצם אין לזה פיתרון.

 

יש שאומרים לי שאם אני יפסיק להתבשל מבפנים ואני אתחיל לפרוק זה יגרום לי לשחרור.

לפרוק? מה זה אומר לפרוק? לבכות? אבל עם הכמות דמעות הזאת שאני שופכת כל יום בסוף כבר לא ישארו לי דמעות. אולי לצעוק? אבל עם כל הצעקות שאני צורחת בשיעורי משחק בסוף כבר לא ישאר לי קול.

אז איך פורקים?

בסקס? למה לא בעצם?

תמיד אומרים שאורגזמה היא סוג של פורקן.
נכתב על ידי uncovered_noni , 24/12/2008 20:59   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לuncovered_noni אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על uncovered_noni ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)