לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגה של ילדה אופטימית אך דיכאונית..


קראו. חשבו. גיבו. אני פה בשביל לפרוק עול אחרי יום\יומיים.. המעט שאני יכולה לעשות בשביל לבדר אתכם זה הגהה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

שבת-ראשון-שני-שלישי-רביעי 20-24 בדצמבר


אני ממש מצטערת שלא כתבתי מלא זמן.. הייתי בסמינר מועצות משני עד רביעי בערב.. ואז נרדמתי על הספה..

 

אז..

 

שבת-קמתי בבוקר, נסענו לאליטל לקנות נעליים, והלכתי לקן לעשות מכירה של סופגניות אבל לא עשינו את המכירה בסוף, כי אף אחד לא הגיע ובסוף נשארתי בקן עד הפעולה...

 

ראשון-קמתי בבוקר, הלכתי לבי"ס.. בלהבלהבלה.. לא קרה שומדבר מיוחד (בכלל!!! איזה יום משעמם!!) ובלילה הלכתי לישון..

 

שני-היום הראשון של הסמינר-קמתי ב-4 בבוקר והתחלתי להתארגן לסמינר, הייתי מזה בלחץ... חיכינו לאוטובוס שעה וחצי ובסוף הבנו שאנחנו בתחנה הלא נכונה (האחראית התקשרה אליי...) ורצנו 2 דקות רצוף (לא הרבה.. אבל היינו עם מזוודה ותיק על הגב כל אחת..) עד לתחנה וכולם חיכו לנו.. הייתה לנו מדריכה אהבלה כזאת שלא מבינה כלום מהחיים שלה.. שלא מאמינה בלצעוק.. אז כולם הפריעו והייתה חרא של פעולה, עד שהיא הציעה משחק-"הרוח נושבת" ואז כולם ישבו במעגל, על הכסאות והיה כיף.. באוכל עשה ל-2 ילדים קלקולי קיבה... ובערב הייתה לנו פעולה בחוץ. אולי זה הזמן להגיד שהסמינר היה בתל-חי ליד קריית שמונה-והיו 4 מעלות בחוץ..הייתה לנו פעולה עם נרות, וכדי להתחמם-טפטפתי על עצמי את החלב של הנרות, וזה היה מחמם! נכוותי קצת אבל חפיף.. לפחות התחממתי קצת..

 

שלישי-בקושי קמתי בבוקר-המדריך שלי היה צריך להעיף ממני את השמיכה לפחות 3 פעמים עד שקפצתי בטעות מהמיטה (קומותיים והייתי למעלה) וחבטתי את הראש בתקרה ואז קצת ברצפה ואמרתי שאני בסדר.. אז הוא הרשה לי לאחר קצת לפעולה.. בערב היה דילמה סביבתית-אל תשאלו.. וחברה שלי ואני לא רצינו ללכת.. אז הברזנו אבל אחת הקופות הפקאצות שהייתה איתנו בחדר הייתה חולה ולאחראית היה מאסטר והיא באה לבקר אותה.. אז ברגע שמענו את המפתח בדלת רצנו לחלון (היינו מעל הדשא בקומה ראשונה אז חפיף..) ואני הצלחתי לקפוץ אבל חברה שלי לא הספיקה והיא הכריחה אותה לבוא ובאתי איתה רק מהזדהות.. והפסדנו חצי שעה מארץ נהדרת )= אבל לא נורא.. היינו עם הבנים בחדר עד 2 בלילה.. והלכנו לישון.

 

רביעי-בקושי קמנו בבוקר ואז שיגעו אותנו עם העניין של המזוודות.. בהתחלה אמרו להשאיר על המיטות, ואז האחראית תפסה אותנו ואמרה לנו להביא את המזוודות, ואז אמרו לנו לים בלובי, ואז אמרו לנו לשים באולם, ואז בלובי ובסוף לכולם היה נמאס אז שמו בחדר אוכל בשביל המחאה... XD היו לנו 4 שעות נסיעה מתל חי ועד הבית... זהו! (אה.. ואז נרדמתי בסלון..)

 

זהו להיום!!

נכתב על ידי , 25/12/2008 15:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חמישי-שישי-ובוקר שבת 18-20 בדצמבר


טוב.. אז סופסופסופ סופ"ש עכשיו! ביום שני כנס מועצות ל3 ימים!!

 

חמישי-יום עם שעה שישית.. אוי!! איזה ייאוש! אחרי זה היה לי כיתת אומן וגיליתי שמישהי גנבה לי את הרעיון של העבודה!! בת זו**

טוב.. לא נורא.. רבתי איתה על זה והיא חטפה מהמורה.. (ישישיש) והלכתי הביתה.. סבתא שלי הייתה שם.. וזהו! זה הדבר הכי מעניין על יום חמישי!

 

שישי-יש! הסופ"ש באמת מתחיל!! מועצת תלמידים-שעה אפס.. אבל ביטלו לנו שעה רביעית אז היינו באיצטדיון (המגרש עם ה2 טריבונות בקושי..) והלכתי עם טליה (עוד שם בדוי.. למה אני עושה את זה בכלל?) לקניון ואכלנו גלידה במקדונלד'ס (פרסומת.. תסתדרו!) ואז אבאשלה לקח אותי הביתה והם הלכו לעשות שופינג (שופינג עם אבא?!! מוזר בהתחשב בעובדה שהיא בכתה ח') ובערב הורדתי משחקים לאייפוד ואני עדיין משחקת בהם! וזהו ליום שישי!

 

שבת-הלכתי לישון בערך ב-00:10 בלילה והתעוררתי בחמישה לשש.. איזה קטע.. ולא נרדמתי אחרי זה! זהו.!!

נכתב על ידי , 20/12/2008 09:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלישי-רביעי 16-17 בדצמבר


וואי!! אמצע השבוע כבר!! ומחר יום חמישי!! בלתי נתפס..

 

יום שלישי-קונגרס תקשורת!! (של צמר"ת).. היה כ.כ כייף! ג'קי לוי היה כזה מצחיק! כמובן, איך אפשר לדבר על תקשורת בלי להזכיר את "האח הגדול" המפגר שכולם כ.כ מושפעים ממנו?!! הוא שאל שאלה נכונה- מי שזוכה באח הגדול זוכה באיזה תואר? ז"א-הוא הכי טוב במה? ובהישרדות? אלו בעצם משחקים של ימי הולדת של ילדים!!! לא של אנשים בני 20-30-40-50! לא שיש לי בעייה נגד אנשים שראו "האח הגדול", להפך! לכו! דרדרו לעצמכם את העברית, אבל לאן נגיע?! לא יהיו לנו אנשים חשובים יותר, כמו שמעון פרס, יצחק רבין או בגין! יהיו רק אנשים שבאמת יחשבו שההמנון שלנו מתחיל במילים-"תיזהר ממנה, היא כמו דבורה, מיד עוקצת!..." ומסתיים ב"בירושליים", ולא יהיו יותר אנשי טלוויזיה ומראיינים, כמו ר5פי רשף, יעקב איילון, יונית לוי או מיקי חיימוביץ'!! (לא אוהבת אותה כ.כ אבל היא לא כזאת רעה..) איפה כל אלה יהיו??! יהיה דור הבא של "שתי בנים" ו"שתי בנות" (במקרה הטוב) ובמקרה הרע-"שני בנות"!! אז תפסו את עצמכם בידיים אנשים! ובמקום להגיד שפרה, דברו נכון!  וכאן מסתיימת ההטפה המעייפת שלי אליכם. מקווה שנהניתם!

 

יום רביעי-יום רגיל.. אמאשלי נזכרה שקיבלתי 57 במבחןבמתמטיקה ושאני יכולה להדרדר להקבצה ב' בקצב הזה, אז היא אמרה לי להבריז מפעולה של "פרס הנוער", ושהיא תבוא ללמד אותי מתמטיקקה! סופסופ!!

 

ייאי!!!!!! עוד שבוע כנס מועצות!!!!! סופסופסופסופ!!!!

נכתב על ידי , 17/12/2008 22:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 472941723 




143
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליסמין. דה לונלי וואן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יסמין. דה לונלי וואן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)