לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My freak show.


סתם נערה עם הרבה מחשבות על הראש ומצלמה אחת

Avatarכינוי:  פלוטוניה

בת: 12



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

נמאס לי


זהו אין לי כוח יותר, את מוציאה לי את הדם ומוצצת אותו במיוחד לעצמך.

את עושה לכולם רע וכולם שונאים אותך.

אני לא מבינה מה עובר עלייך שאת לא מבינה כמה את חשובה לי אבל עושה את זה לגוף שלך.

את כבר מבחינה נפשית לא בחיים, אז למה להמשיך להרוג אם אפשר להחזיר?

הגוף עוד חיי..בנתיים..

טוב, את יודעת מה? מצידי תחנקי, תחתכי, תרעבי, תשאפי, תיפלי רק אל תבואי לבכות אליי.

בבקשה לר שוב, ואז אני יוצאת הרעה בסיפור.

די.

לא עוד.

אני עצמאית, עם הרבה יכולת ואני לא הולכת להרים ידיים, את שלי אני עשיתי. מה איתך?

נכתב על ידי פלוטוניה , 23/7/2011 11:59  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיניים עייפות מכל השטויות..


אפשר לראות התמונות את העייפות שלי, את הנואשות והסבל..

אני עוברת כל כך הרבה בימים האחרונים ואין לי קיר לבכות עליו כי נגמרו כל הדמעות.

אני לא משווה את עצמי לאחרים, יש מצבים הרבה יותר גרועים משלי,

אבל אני במצב נפשי קשה, שנדחק מכל הכיוונים.

זה בעייה. בעייה רצינית.

אני לא יכולה להנות עם האנשים שאני אוהבת בגלל כמה דברים אחרים שמטרידים אותי.

השאלה למה? בשביל מה? איך? מתי? כמה?

אוף.

ייאוש.
חולשה.
רזון.

 






רק אותך אני אוהבת, יכולה לשים את הראש הפצוע על הכתף שלך ולהיות שלווה ♥♥♥

 

 

נכתב על ידי פלוטוניה , 21/7/2011 00:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/7/2011 13:19
 



.


מאחוריי כל זוג עיניים כחולות ושיער מתולתל, נמצאת אישיות אפלה שיש לה כוח אין סופי..

הכוח שלה, מעל ומעבר לכלכ דימיון, מסוגל לעצור אדם מלכת,
מסוגל לסובב אותך 180 מעלות לכיוון ההפוך.
יכולה לגרום לך לרדת על הרכיים ולהתחנן שהיא תפסיק.

יכולה לצעוק, לשאוג, לצרוח על כל מי שעמד בדרכה.

היא סבלה במשך כל חייה סבל פיזי, נפשי, חודרני ומעליב,
אך קמה לתחייה כמו שלא היתה לעולם כזו.

רומסת, הורסת, מועכת, דורכת.

נמאס לה, פשוט נמאס לה, היא תעשה את מה שטוב ותגרום לשינוי לקרות.

האופל ישתלט, אך לא ידוע אם לטובה או לרעה במקרה שלה.
הכוחות כבר ניתנו,
מה שנשאר זה לחכות שהזמן יעשה את שלו.

 


 



3/>

נכתב על ידי פלוטוניה , 13/7/2011 15:17  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,834
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלוטוניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלוטוניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)