לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NaKed SiLeNcE


Avatarכינוי: 

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

איך שחררתי את עצמי לחופשי


היום בו בחרתי לעזוב את המוכר והבטוח היה היום הנפלא בחיי.

ידעתי שמצפה לי כברת דרך ארוכה ולא פשוטה, עם זאת בטחתי בעצמי וידעתי, 

גם אם יהיה קשה זה יהיה שווה את זה.

 

לכולנו יש 100% סיכוי הצלחה, בכל דבר שבו נבחר לעשות.

כמובן אין דברים בחינם בחיים, והנ"ל יתקיים בשני תנאים- 

הראשון- התמדה. גם אם קשה ויש מכשולים בדרך, במידה ונתמיד אנחנו נצליח לנגיע למה שרצינו.

השני- לאהוב את מה שאנו עושים. כדי שנוכל להתמיד.

 

ברגע שהבנתי את "הנוסחה" להצלחה, ידעתי שאצליח.

באותו רגע שחררתי את כל איזורי הנוחות שהיו סביבי. התפטרתי מהעבודה.

ויצאתי החוצה.

מיותר לומר שכל הסימנים לפני שעשיתי זאת היו ברורים כשמש - הכל העיד על כך שעליי לפרוש כנפיים 

ולהמשיך לעשות משהו מאתגר יותר, מעניין יותר ויעיל יותר שיקדם אותי כבת-אדם.

 

קל זה לא, בזמן שאני כותבת שורות אלו אני מרגישה את הקושי.

אבל החיים זה כמו אופניים - כשקשה לך אתה בעלייה.

חתיכת עלייה הייתי אומרת...:)

 

אוסיף כי יש לי מזל.

אני לומדת מהר וכבר צברתי ניסיון כביר בעבודה עם אנשים.

למישהו ללא הרקע שלי היה יותר קשה.

אך עם זאת הדרך ארוכה, מאתגרת ומספקת..

רק צריך לשחרר, לא לפחד , להתמיד במה שנעשה והכי חשוב- לאהוב את מה שאנחנו עושים.

 

יצאתי לדרך:)

 



נכתב על ידי , 29/5/2013 14:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJ.e.N אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על J.e.N ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)