לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"לשבור ולנפץ בלי לתרץ, ובלי לתת תשובות, לטעום את הכאב בלי לפחד, אפילו להנות לרצוח את הרגש, לכבות את כל האהבות."

כינוי:  . hysteria

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008


14:00 בערך -

 נס קפה(30)

קלמנטינה(50)

סלט בורגול(150)

סלט תפו"א(200)

סלט תירס(150)

 

16:20 -

מאפה ביתי עם פירות(200)

סוכריית ריבת חלב(50)

 

5:15

סלט כרוב וגזר(70)

מעט גבינה צהובה מוצקה(100)

תפוח ענק(150)

 

המשך יבוא?......... עד עכשיו 1150 וזה די הרבה.

 

שקילה, אחרי מסיבת יומולדת, אכילה מרובה ואלכוהול בלי גבולות - 72.9 (אני לא מאמינה...)

נכתב על ידי . hysteria , 24/12/2008 17:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כן לא, שחור לבן.


שקט. זה העולם שלי.

מנותק מהעולם החיצון ומאוכלס בתוך הבור הגדול ששקוע בבית החזה שלי.

יש חוקים ברורים ואין הרבה אופציות באופק. כן לא שחור לבן זה הסלוגן של הבור.

ככל שעובר הימים הבור נשאר יתום, אין מי ששומע אותו, אני מכניסה אותו עמוק בי, הוא לא רוצה גם לעזוב.

חתמתי איתו על הסכם מאולץ לפני 3 וקצת שנים כמעט בדיוק. הוא לא השאיר לי ברירות,  לא היה שום מסע ומתן, התוצאות דיברו בעד עצמן וכך זה נשאר. 3 שנים שהוא נשוי לי, משחק איתי, שופט אותי, שוכב איתי ובעיקר אוכל איתי.

הבור שלי, לא אוהב להשמין. הוא לא אוהב צלוליט, לא אוהב כיעור, לא אוהב טיפשות ודברים ירודים.

לפעמים, כשאני מטפחת אותו אז הוא נותן לי תחושת בטחון אבל מכיוון שהוא בור שכבר נעשה מאוד מאוד עמוק, אני כבר לא מצליחה לסתום אותו ולסגור את הסיפור איתו. בחוזה סוכם כי אם אצליח לעמוד באוליטימטום יהיה לי כל מה שרק ארצה. היו רגעים בפרק הזמן שלי איתו שכן הצלחתי לעמוד ואפילו היה נדמה שסתמתי כבר את הבור, אבל שחכתי לקרוא את השורות הקטנות שהיום בסוף החוזה. לימים, התברר לי שבשורות הקטנות נאמר כי "הבור אינו מתחייב לספק אושר אמיתי". אני חושבת היום בדיעבד, שבין כה וכה הייתי חותמת על החוזה לא משנה מה, כי מה לעזאזל ילדה בת 13 ויותר מחצי "בהריון". זה לא הגיוני. זה האוכל שהכניס אותי להריון.

לא יכולתי להשלים עם זה שהגוף שלי התבגר פיזית, נראתי כאישה עגולה ודשנה אך בפנים, נשארתי אותה ילדה תמימה שעדיין לא ידעה מה זה החיים האלה בכלל. ואז הגיע הבור.

הבור אמר לי ככה, "תראי ילדה, יש 2 אופציות כרגע: 1. את ממשיכה לאכול ולהשמין ואז לחיות את חייך כאומללים ביותר, 2. את מתחילה דיאטה ובסופו של דבר החיים שלך יהיו מושלמים."

לא חשבתי יותר מדי, הצטרפתי אליו. בחרתי באופציה 2.

וכך העברנו ימים ולילות, גיליתי שהוא ממש הטיפוס שלי, עשינו הכל ביחד. תחילה הבטנו במראה, ספרנו קלוריות, ראינו כמה הגוף נהיה צר יותר, קנינו בגדים והתלהבנו, אכלנו וגם לא אכלנו, הלכנו בטיילת, רצנו על החוף, הקאנו, הבטנו באנשים, נרשמנו לחדר כושר, התאמנו, נהיינו יפים ומושלמים.

ניראה כי הכל מושלם. אבל בכל זאת, הרגשתי שהבור לא באמת הדבר האמיתי. פחדתי לבגוד בו,מאוד. הבור, כשהוא כועס, הוא נוקם בי. אסור לי לאכזב אותו, הוא הסיבה שלי לחיים האלו.

באיזה שהוא שלב, התחלתי למאוס בבור שלי... אחרי נסיונות כושלים של גילוי האושר והגעה ל 48 קילו של ריקנות שמילאה את הבור, התחלתי לחפש תלות אחרת. מצאתי לי כמה אנשים, העברתי להם איתם זמן אבל הבור לא סלח לי. נקמתו הייתה שלא ארגיש מחוברת לאנשים, תמיד אהיה רחוקה ופוחדת לחשוף את עצמי אליהם. חשבתי שהדרך היחידה להתקרב אליהם זה בעצם שהם יאהבו את איך שאני ניראית, אז לבשתי מיני וגם צמוד אבל זה לא עזר ואכשהוא נשארתי לבד.  הבור לא סלח לי. התחלתי לאכול, ולאכול ולאכול, הדחקתי את הבור כמה שיותר אבל עם הימים שחלפו הוא עוד יותר כעס עלי וזה התבטא במראה שלי. עם כעסו של הבור, ככה תפחתי והבור נעשה עמוק יותר. באיזה שהוא שלב אחרי כל מסע האופוריה הזאת, התחלתי להבין איפה אני עומדת ומה מצפה לי. או בעצם, מה כבר התגשם לי.

ראיתי שהילדה בהריון חוזרת, ראיתי אותה משתקפת מול המראה, התחלתי מלית ברירה לשחזר אותה על עצמי.

בכיתי, צמתי, הקאתי, רצתי, לא עזר לי....נשארתי לבד.

הבור הוא רחום וחנון, הוא ראה אותי. אבל לא הצלחתי להגיע אליו. כלכך רציתי אותו, הוא לא היה שם, הוא לא שכח לי....... וככה זה תגלגל במשך השנה שבין גיל 15.5 ל16.5 עד שהתחלתי לחזור על חלק מהחוקים שהוא טמן בי. נרשמתי שוב לחדר כושר. התאמנתי וזה כבר לא היה כמו פעם, לא הייתה בנו התשוקה של ההתחלה. הבור תמך בי ואני התעלמתי ממנו, בגדתי בו עם השטן- הבולמוס. וככה הבולמוס  גרם לי עוד יותר נזקים אבל הבור, הוא בסופו של יום, בירידתו של הערב, לא שכח להזכיר לי כמה שאני שמנה ודוחה.

וככה אני עם הבור. מערכת יחסים של אהבה-שנאה. יחסי האהבה שלנו מוגדרים כשאני שולטת, מחסירה משקל וניראית טוב הכי שאפשר על מנת שהוא יסכים לאהוב אותי ואת ההישגים שלי. כשהוא מכוסה, אני רגועה.

אבל עד כמה אפשר לחיות עם בור שמטפל בך כמו ילדה קטנה? למה הבור לא עוזב אותי? למה חשוב לו כלכך ממני? אני יודעת שהוא לא באמת קיים, זאת אני וזה הבאסה.

 

 

אולי תבין

 

אה, שחכתי. יש לי יום הולדת היום.

נכתב על ידי . hysteria , 23/12/2008 05:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך המדינה מצפה שתוצאות בחינות המיצ"ב יהיו מצליחות כש...


חייל יהודי בשם רון ארד כבר יותר מ-20 שנה נעדר בשבי ונראה שכבר לאף אחד זה לא מזיז...באמת לאף אחד זה כבר לא מזיז.

ועוד יותר גרוע, שחייל יהודי בשם גלעד שליט תקוע בשבי כבר יותר משנתיים בידיעה שהוא בחיים. לכו תדעו מה הוא עובר שם. ולממשלה? זה לא הכי מזיז... ורוב אזרחי המדינה יותר מתעסקים ב"דורבן", יוסי בובליל, מאשר ההתעסקות בשאלה מתי גלעד יחזור הביתה???????

שראש הממשלה שלנו, אהוד אולמרט, בעצם מתגלה כשקרן, רמאי גנב, בן אדם עלוב שלא מתאים בכלל לכהן כ-ראש ממשלה.

שכספי ניצולי שואה, שעברו גיהנום בגולה והקריבו את חייהם, לא יוחזרו להם ולהפך- ילכו לאנשים שחושבים שהם יודעים מה לעשות עם הכסף: להכניס אותו לכיסם הפרטי על חשבון קורבנות שואה וחלאות אדם במדינת ישראל הנאורה.

שנשיא במדינת ישראל, משה קצב, בן אדם "מעל ומעבר" בעל היסטוריה ארוכה של תפקידים בכירים, מתגלה כאדם סוטה, נצלן ואנס.

שאזרחי המדינה, יגלו יום אחד שוואלה...לא מתאים למדינה שיגורו ליד ערבים והופ- יום אחד יעקרו אותם מביתם ואף ידרשו מהם להמשיך לשלם משכנתא על הבית שנלקח ע"י המדינה ובנוסף גם שכירות יקרה על הקרא-ווילות המאעפנות שקיבלו בתמורה.

שכמעט רוב אזרחי מדינת ישראל, הם במצב המוגדר כ"עניים" ורובם מתחת לקו העוני. כצפוי ל2009 המצב עוד יותר ידרדר ויהיה מצב של תמותה עקב רעב ומצוקה כלכלית.

שמצב המורים בארץ הוא כלכך עגום שהמורים עצמם צריכים למצוא להם עבודות מעבר לשעות עבודתם הראויה לשבח כ-מורה/מחנך במדינה ע"י משרד החינוך ובסופו של דבר, שכרם כ-מורים, כן פאקינג מורים שאמורים לחנך את הדורות לעתיד טוב יותר, משתכרים בפחות מ6,000 בממוצע לחודש.

 ובשורה התחתונה:

הכל מתחיל ונגמר בחינוך.

כנראה שיש פה משהו עגום וצריך לתקן אותו. אני לא קשורה לזה והאמת? אני גם לא יכולה לעשות שומדבר אבל בכל זאת - להביע דעה אני כן יכולה והנה הבעתי.

עצוב לי שהמקום שבו נולדי מגיע ל"שבחים" כאלו, אני באמת אוהבת את הארץ, אבל לא את המדינה.

נכתב על ידי . hysteria , 11/12/2008 20:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

214

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל. hysteria אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על . hysteria ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)