לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"my pace"


הלוו לכולם !! כבר לא יכולה לחכות להארי פוטר 6 ולניו מון !

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

דילמה דחופה !!


יש לי שאלה דחופה ואני מקווה שתוכלו לעזור לי !!

אני לא יודעת איך להמשיך את הסיפור !!

הנה כמה אפשרויות :

 

1. להעביר את הסיפור לנקודת המבט של אל ושקאזוקי יחזור לביה"ס ואז הסיפור יהיה על איך שהיחסים בניהם נעשים מעניינים

2. חודש לאחר שקאזוקי חוזר סבה של אל נותן לשניהם כרטיסים לאמריקה והם טסים לשם ועוברים "הרפתקאות" ביחד

3. אל מחליטה ללמוד התאגרפות וקאזוקי נהיה למאמן האישי שלה (באמת רואים עלי שאין לי רעיונות ??)

4. הדייט הראשון של אל וקאזוקי (כי עוד לא היה להם אחד כזה)

 

 

אם גם לכם יש הצעות .. תעזרו לי !!!!

כל דבר ! רוצים שאל תהיה בהריון ? אחלה בסדר !!

אוקי אז שאל לא תהיה בהריון ><

אבל תציעו !!

נכתב על ידי , 28/7/2009 21:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Punch פרק 3 !!


אז סוף סוף !!

סיימתי את פרק 3 !!

קריאה מהנה !

 

 

PUNCH! 3

 

אל היתה בדרכה חזרה מבית ספר.

"עברה שנה ..." היא חשבה לעצמה. שיערה התארך והגיע לכתפיה, היא גבהה קצת, לפחות כך חשבה, אך חוץ מהשינויים הקטנים האלה שום דבר גדול לא השתנה בשנה האחרונה. היא עדיין עוזרת לסבה לנקות את אולם ההתאגרפות, היא עדיין מאורסת לרו, שכל השנה הזאת היה בטיול באירופה ולא יצר איתה קשר.

אולי הדבר היחידי המשמעותי שהשתנה זה שלא היה לה חשק למצוא חבר חדש.

"אני בבית ג'י-ג'י !" היא נכנסה הביתה ועלתה במדרגות "הלכתי להתקלח !" שוב צעקה כדי שמישהו יהיה מודע לקיומה. היא קיוותה שכל מה שעבר עליה היום יישטף לגמרי כשהיא תישטף במים. היא נכנסה לחדר ההלבשה של האמבטיה*, הורידה את בגדיה ונכנסה לחדר האמבטיה.

תחילה היו אדים באמבטיה, אז היא לא ממש שמה לב לבן אדם שהיה שם, אך כשהוא היה מודע לצעדיה בתוך החדר התרומם מעט כדי לראות מי זה, "דז'ה וו" הוא חשב לעצמו ונזכר בפעם קודמת שזה קרה.

אל עדיין לא היתה מודעת אליו ופתחה את הברז של המים. היא נשענה עם פניה לקיר ולא ראתה שום דבר מלבד הדמעות שהגיעו משום מקום.

"אני לא מאמינה ... עברה שנה .." היא אמרה לעצמה בין דמעה לדמעה.

"זה ממש דז'ה וו. את לא חושבת ? הגוף שלך נשאר אותו דבר בעירום."

כשאל שמע את המשפט הזה, נפל לה האסימון. היא הסתובבה לאט לאט, והביטה לכיוון האמבטיה.

היא חשבה שהיא מדמיינת. כי זה לא יכול להיות. הוא אמור להיות באמריקה !

"זו את שפתאום נכנסה" הוא אמר בחיוך.

"אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה"

אל צעקה וכל הבית והשכנים שמעו.

"מה הוא עושה פה ?!" חשבה לעצמה. "אל תסתכל !" אמרה בכעס ועמדה לצאת בדיוק ששמעה אנשים במדרגות עולים ואומרים כל מני דברים על ששמעו את אל צועקת מהמקלחת.

"ממש דז'ה וו" הוא עדיין חייך.

 

"באמת סבא למה לא אמרת לי לפני שנכנסתי ?!"

"כי לא הספקתי את עלית כל כך מהר כאילו ידעת שהוא שם !"

"סבא !!" פניה של אל היו אדומות. זו לא הפעם הראשונה שזה קרה לה עם קאזוקי. "בכל מקרה מה הוא עושה פה בכלל הוא לא היה אמור להיות באמריקה עם אחותו ?"

"את יודעת שאת יכולה לשאול אותי" קאזוקי הופיע עם חיוך על פניו.

"... מה הקטע עם החיוך ?" אל שאלה מבולבלת מאחר ומאז שראתה אותו באמבטיה הוא רק חייך.

"פשוט שמח לחזור"

"נו אז מה קרה עם אחותך ?" שאלה אל מעוצבנת.

"רו לא סיפר לך ?" המבט שלו השתנה למופתע.

"לא סיפר לי מה ? הוא כרגע ב"סיבוב הופעות" באירופה .. הוא לא יצר איתנו קשר כבר במשך שנה"

"הוא ביטל את ההתערבות שלנו," סבא של אל יצא מהחדר כי רצה לתת להם קצת פרטיות "הוא נתן לאחותי את הניתוח ונתן לי לחזור אחרי שהכל יסתדר .."

"ומה עם אחותך ? איפה היא עכשיו ?" אל שאלה, פתאום מתעניינת.

"יש לנו קרובים באמריקה, זה היה לי קשה אבל העדפתי שהיא תישאר שם עד שארוויח מספיר כסף כדי לקנות לשנינו בית .."

"למה לא נשארת גם אתה עם הקרובים שלך ?"

"כי התגעגעתי .." הוא התקרב לאט לאט לשפתיה של אל.

"ברור שהתגעגעת .. לצ'ופי, לביה"ס שלך, ו.."

"את מדברת יותר מדי" קאזוקי אמר. אל עמדה להשיב לא אבל לא הספיקה בגלל שקאזוקי הדביק לה נשיקה קטנה חמה ואוהבת על פיה.

"הדבר היחיד שאליו התגעגעתי ... מונח כאן לפני ..."

 

 

*ביפן כשנכנסים לחדר האמבטיה יש קודם כל מן מקום להניח את הבגדים, ולקחת מגבות. בין הקטע הזה לחדר האמבטיה יש דלת מפרידה.


 

נו איך ??

נכון שקאזוקי כל כך סקסי !!!!

תגובות !

נכתב על ידי , 14/7/2009 10:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלוו


הנה הכרות קצרה עם הדמויות מPUNCH תהנו !

 

אל



אל גרה עם סבה מאחר והוריה מתו בתאונת דרכים. כל משפחתה היתה קשורה להתאגרפות רק היא היחידה ששונאת מתאגרפים ואת כל מה שקשור להתאגרפות. סבה אירס אותה עם נכדו של חברו הוותיק, רו. אל לא מרוצה מהעובדה שהיא מאורסת. היא רוצה לחיות חיי נערה רגילה : לצאת עם בחורים, חברות ועוד .. אך כל פעם שהיא מציעה לבחור לצאת איתו הוא מסרב מאחר ומפחד מארוסה, אלוף הארץ באיגרוף.

אל בת 15 נמוכה לגילה עם פרצוף של תינוקת. היא מאוד "אלימה" ואם היא רוצה משהו היא תקבל אותו.

היא רוצה להתאהב עם מישהו נורמאלי, שיהיו לה חיים נורמאלים ושהיא תהיה שמחה. נורמאלי אצלה זה כל דבר שלא קשור להתאגרפות.  היא צריכה לעזור לסבה להחזיק את חוג ההתאגרפות שהוא מנהל וצריכה לנקות את אולם ההתעמלות של החוג כל יום.

 

 

קאזוקי



קאזוקי הוא נער מאוד פרוע. הוא אוהבל ללכת מכות בשביל להרוויח כסף, אבל בעצם יש מטרה טובה לזה. את כל הכסף שהוא מרוויח מהמאבקים שלו הוא חוסך למען אחותו. אחותו היא עיוורת אך אפשר לגרום לה לראות שוב בעזרת ניתוח בגלל זה הוא נלחם הרבה.

בבניין שבו הוא גר יש כלב\ה בשם צ'ופי. אל מאוד מזכירה אותה ולכן לפעמים הוא קורא לאל צ'ופי. אחותו לעומתו גרה בבית החולים שבו היא אמורה לקבל את הניתוח. קאזוקי הפך להיות חבר של אל תחילה רק כדי לנצח את רו, ארוסה של אל, ולשחרר אותה מהאירוסים שלהם, אבל לאט לאט הוא מתחיל להתאהב באל.

בכדי לנצח את רו הוא נכנס לחוג ההתאגרפות של סבא של אל, שבו נמצא גם רו.

 

 

רו

רו הוא ארוסה של אל. הוא אלוף יפן בהתאגרפות ויש לו לעיתים קרובות הרבה טיסות לכל מיני ערים ביפן וגם מחוצה לה. רו היה חבר ילדות של אל ועוד כשהי קטנים סבם החליטו לארס אותם. אז אל לא הבינה ובגלל זה היא הסכימה. הסיבה שאין לאל אף חבר היא בגלל שכולם מפחדים מרו.

כל פעם כשאל מאוהבת במישהו אז או שרו מפחיד אותו או שהילדים מהחוג של סבא של אל. הוא כל הזמן אומר שהוא לא יתן לאף אחד לגנוב את אל ממנו ולכן כל פעם שהיא מאוהבת במישהו הוא הולך ו"מטפל" בו. הוא רוצה מאוד לשמור על ההבטחה שנתן לסבא שלו ולהוריו להינשא לאל ויעשה הכל שההבטחה הזאת תקוים.

 

 

 

זהוו תהנו ^^

נכתב על ידי , 12/7/2009 13:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלוו לכל הגולשים (0)


אז מה קורה ??

איך החופש .. ??

אני משתעממת בבית וכל פעם שמציעים לי לצאת זה יוצא ככה :

"קורל בואי, הולכים ים !"

"לא רוצה אני עייפה !"

"ממה את עייפה כל היום שכבת וראית טלוויזיה ?!"

 

בסוף אני מצליחה לשכנע את הורים שלי שאני לא רוצה לצאת ושאני עייפה ושאני על סף מוות.

 

הא ...

 

מה אני שואפת לעשות בחופש ?? :

1.להשתלט על העולם ביחד עם חברות שלי

2. לראות מלא מלא סרטי אימה

3. לראות את הסרט השישי של הארי פוטר "נסיך חצוי הדם"

4. לתת לצליל את המתנה שהיא מחכה לה כל כך הרבה זמן

5. לתת לסתיו את הכרית שלה שהיא שחכה אצלי עוד מה-12 ליוני

6. להסתפר קצר קצר

7. לעשות ראסטות

8. לעבוד על אנשים בקניון שברחתי מבית משוגעים (תאמינו לי זה מצליח ..)

9. לכתוב את פרק 3 של PUNCH

10. להפסיק לכתוב את הרשימה הזאת ..

 

טוב הדברים היחידים שכן עשיתי בנתיים זה 10 ו-8

 

תהנו !

נכתב על ידי , 12/7/2009 11:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





364
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~CoralChanXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~CoralChanXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)