לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללא שם

עוד אחת שכותבת בלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


רק לבוא ולחבק אותו.

להרגיש את חום הגוף שלו.

את מגע הגוף שלו.

ולא של אף אחד אחר.

רק הוא מצטייר כך במוחי.

אני רוצה אותו.

איתי.

לידי.

מולי.

צמוד אלי.

אני יכולה לשקוע בחלומות מעצם המחשבה על לחבק אותו, לחוש אותו עלי.

אני מדמיינת אותנו.

בחדר ריק.

חסר כל אופי.

רק הוא ואני, אחרי שכולם כבר הלכו.

הוא מצמיד אותי לקיר, ידיו החמות מונחות על ידי,

מונעות ממני להשתחרר מאחיזתו.

אני עושה לו תרגיל;

מסתכלת למקום אחר בחרדה כאילו משהו קרה,

ואז הוא מסתכל לאותו כיוון ומרפה מאחיזתו מבלי לשים לב.

אני כורכת את זרועותי העדינות על כתפיו,

ונותנת לידי ללטף את עורפו ומחליקה אותן לאורך צווארו.

ואז נשארת צמודה אליו.

מעבירה את אצבעי על פיו, לאט לאט, וממשיכה במורד הצוואר עד חזהו.

נושכת את שפתי התחתונה ומסתכלת עליו במבט אמיץ,

חצי חיוך,

עם רמז לביישנות.

ודמעות עולות לי בעיניים.

והפעם אפי לא מאדים,

ואני מאושרת.

גם הוא.

 

 

כמה נעים לשקוע בחלומות.

 

 

 

 

נכתב על ידי שילגיה(: , 9/12/2008 16:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שילגיה(:

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:


1,125
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשילגיה(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שילגיה(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)