לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~הבלוג בשיפוצים~


"החיים כמשל משופץ": יש בתים שאנו משאירים ריקים, ויש בתים שאנו מאוד רוצים להרוס ולבנות מחדש. אבל זה בלתי אפשרי כאשר מדובר על החיים. כי תמיד משהו נשאר. אז מהו הפתרון? פשוט לשפץ. ולחדש. ולהרחיב :-))


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2017

אז סיימתי תואר. מה עכשיו......?


סיימתי. זה נגמר. זהו. אין. פיניטווווו!!


סוף כל סוףףףףףףףף זה נגמרררררררר אעאעאעאעאההההה!!! אם החיים זה שיפוץ  - אז השיפוץ סוף כל סוף מתחיל להתקדם...


חחחח... סבלתי כל כך בתואר העמוס הזה!!! שעכשיו כשהוא נגמר... הוא לא לגמרי נגמר. כי יש עוד סטאז'. אבל הסטאז' הוא רק בעוד שנה... וגם הוא יערך כחצי שנה... ובינתיים - יש לי שנה מבוזבזת. יאיי. איזה כיף לי... חחחחח


 


יצאתי לשנת שבתון בלית ברירה חחחחחח האמת שאני שמחה על כך, כי הייתי חייבת את החופש הזה, אבל... מה עכשיו? מה עושים? מה יהיה הדבר הנכון ביותר לעשות? להגשים חלום.


בשבוע הבא אני נוסעת לפגישת ייעוץ לגבי לימודי קולנוע (מה שמהווה הסבה מקצועית עוד לפני שבכלל יש לי מקצוע פחחחחח) מעבר חד מלימודי מדע פרא-רפואיים ללימודי... קולנוע!!! אעאעאעאעההההה אני כל כך מתרגשתתתתתת חחחחחח, מקווה מאודדדדדד שזה יסתדר....!! כי זה באמת באמתתתת ה-חלום. החלום הכי גדול!!!


אז תחזיקו לי אצבעות בבקשהההה בבקשהההה...!!


(חזרתי לכתוב כאילו כלום. אחרי כל כך הרבה זמן שהבטחתי שאחזור. אבל יאללה, השיפוצים היו בעיכוב מטורף בגלל התואר הזה.. ואני לא רוצה יותר לדרוך במקום...! אמנם זאת שנת שבתון - אבל אני מתכוונת להוציא ממנה את כל מה שיש!!! יאייי!! :)) 

נכתב על ידי ~החולמת בהקיץ~ , 29/10/2017 00:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ~החולמת בהקיץ~

בת: 35

תמונה




4,918
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~החולמת בהקיץ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~החולמת בהקיץ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)