לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

חשש


החבר שלי חושב שהוא חולה ודפוק, זה מוציא ממני מרירות.

אני די בטוח שאם נשחק ב"מי דפוק יותר" אני אתן נוק אוט בסיבוב הראשון.

אני אוהב את החולי שלו,אני אוהב את כל מי שהוא.

 

הוא גרם לכל מה שתפסתי בעצמי כחולשה להיות טוב,להיות שווה משהו

במבט העיניים שלו ראיתי אהבה לדברים שאני שונא בעצמי וזה נתן לי לאהוב את עצמי קצת דרכו

אני רק רוצה סיכוי לעשות אותו דבר בשבילו.

 

אני כל כך רוצה חיבוק, שהגוף שלי מתחיל להרדם בכול מצב למרות שאני לא עייף בכלל.

אני רק רוצה את התחושה של להיות עטוף ובטוח,ולא לחשוב.

 

 

אל תבינו אותי לא נכון, אני לא אגיד לא לסקס סוער, אבל בסופו של דבר על חיבוק אני חולם בלילה .

אני מניח שברמה הזו נשארתי ילד.

נכתב על ידי , 9/7/2012 20:44   בקטגוריות spiritual, גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, פילוסופי, צמיחה אישית, רוחני, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)