לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

מזל טוב


אני הוא וידיד, תחת כיפת השמיים

בעוד כוכבים ,גלקסיה שלמה נפרסת.

במצפה רמון מטאורים עוברים מעלינו

אבל למרבה הצער כדור הארץ עדיין שרד

 

יש לך יום הולדת

ועכשיו , אני רק רוצה לחבק אותך

ולאחל לך שיהיה לך רק טוב וכיף ופלאפ ונעים

ושנריב קצת פחות, ונעשה אהבה קצת יותר

 



(התמונה תגדל בלחיצה)

 

אני זוכר את הדיבור על מה שהיה בדיאבלו , הפחד והריתוק הילדי הכנה

אני חושב שבמידה מסוימת זה דומה מאוד למה שאני חוויתי מפיינל פאנטסי 7.

הוא לא היה המשחק הראשון ששחקתי, אבל הוא הכניס לחווית המשחק משהו שלא הרגשתי עד אז.

הוא שאב אותי פנימה סחף אותי לעולם שלו,מהרבה בחינות זה היה אחד המשחקים המורכבים

הראשונים ששחקתי.

 

בחרתי זאק וספירות כי לי יש שיער ארוך יותר ואני מבוגר יותר ממך

וגם לא יכלתי להתעלם מכך שלזאק יש תספורות די דומה לשלך.

ולפי הציור גם ריסים ארוכות ועיניים יפות ואת זה יש לך.

 

אז כן בצורה ארוכה מידי אני מנסה לאחל לך מזל טוב

אני מצטער אמרתי שאני אשן בחצות

אבל לא ציפתי שיקח לי למלמל את המילים ולחשוב על התמונה 3 שעות.

וגם הראש שלי עושה לבבות שחורים עם כנפים עטלף קטנים ושמחים

ואני לא מצליח להתעלם מזה, והכול אשמתך><"!.

 

...מזל טוב

אני יודע שאני טיפוס קשה

אבל אני מאוד אוהב אותך,אני מקווה שנמשיך להסתדר.

 

 

נכתב על ידי , 12/8/2012 00:06   בקטגוריות מחשבות ותהיות, spiritual, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)