לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

לא לבד בעולם אבל אידיוט


אני פועל בצורה אידיוטיתית, אני אדיוט.

וכשזה מגיע לזוגיות אני עוד יותר דביל מושלם בחיי.

אני מפחד כל הזמן שהבן זוג שלי יפרד ממני 

ומה אני עושה ? רב איתו בערך על כל שטות

ואז שואל אותו אם הוא הולך להפרד ממני

לפעמים נראה לי שהוא מתישהו יענה כן רק כדי להשתיק אותי

לגמור את אפקט הפיגמליון השבור הזה.

 

אני לא רגיל להתאהב כבר, אני כן רגיל ששוברים לי את הלב.

בריב האחרון נתתי לו תחושה שהוא לא חשוב לי.

אין לי מושג איך הייתי מספיק מוכשר בשביל לעשות את זה.

הוא הדבר היחיד בחיים שלא דפוק מהיסוד,הזוגיות שלנו זה בערך הדבר היחיד שהולך כרגע.

 

אם הייתי יכול הייתי רוצה לגור איתו

אני אוהב לקום לחיבוק שלו ולטיק טק הלבן 

אני רוצה ללכת לישון עם החיבוק החם שלו

הוא גורם לי להרגיש לא לבד בעולם, זה משהו שמאוד חסר לי.

אבל כרגע אני מרגיש שיהיה נס עם יהיה לנו עוד חצי שנה

(אני ממש גרוע בתאריכים אבל זה די אומר שתיהיה לנו שנה ביחד)

 

נכתב על ידי , 19/8/2012 22:50   בקטגוריות גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, צמיחה אישית, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)