לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

"מילים שדורשות מרכאות ושריטות אחרות"


כתבתי משהו כמו שצריך אז ברור שישרא ימחק את זה

שונא שזה קורה


אחרי הרבה מאמצים, הצלחתי להאריך את הציפורנים שלי.

אני יושב פה ומחייך, אבל אין לי כל כך למה לחגוג את זה.

אני יושב פה ומנסה ל"נשום" ומנסה ל"שחרר".

אבל האמת שכול מה שבא לי לעשות זה ל"אחוז",

יש בי תחושה קשה של לבד וריקנות.


הזמן האחרון, אני עובר תקופה קשה.

לא רק בקשר הזוגי גם בחיים האישים.

אנשים שמים לב, אני מתנהג שונה.

אני נראה עצוב ומדוכא.

הבעיה היא שגם כשאנשים שואלים "מה קורה?"

אני בכלל לא יודע מאיפה להתחיל

ומעדיף שלא בכלל, אני משדר פתיחות.

אבל האמת שאני טיפוס מאוד סגור בתחומים מסוימים.


אני מנסה קצת יותר ל"הפתח" ולהכיר אנשים.

אבל כל כך נפגעתי שלסמוך על אדם אחד קשה לי

אז איך אני לעזאזל נפתח בפני כמה?


בזמן האחרון אני חושב שוב הרבה על החבר שהתאבד

תוהה מה היה הסיכוי שלו לשרוד עוד שנים

תוהה מה שלי, מה של אחיו לנפש


רציתי להקדיש לו שיר רוסי שהוא פעם תרגם לי שנקרא בית חולים נפשי ולאלהלה

(לא על המקום בארצות הברית, לפי מה שהבנתי הבחור בבית חולים רואה את הבית חולים כחלק ולאלהלה כשחלק מהצוות כאלים)

אבל לא הצלחתי למצוא אותו בשום מקום :(



נכתב על ידי , 2/9/2012 01:04   בקטגוריות Nightmare Session., spiritual, Sadness, גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, פילוסופי, צמיחה אישית, רוחני, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)