לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

הבחורה שאני אוהב


היא מרחיקה את עצמה ממני.
קול ערסי בפנים לוחש לה שהכול זמני.
"בנתיים אתה אומר שאתה אוהב אותי,
יום אחד אתה תראה כמה אני פגומה ותברח."
היא לוחשת לי בקול רועד.
אני שותק ורק רוצה לחבק אותה.

לא התאהבתי בבובה הכי יפה בחנות,
מעולם לא היה לי קראש על מלכת הכיתה.
ואני כנראה בחיים לא אבחר להיות מלך הגברים.
ואלו הם לא החיים שרציתי, לא אלו שאני שואף אליהם, בטח שלא בבגרותי.

כן, לבחורה שאני אוהב יש צלקות.
זה המזכרות שלה, צלקות קרב במלחמה נגד העבר.
הפגמים שלה, הם חלק מהסיבה שהתאהבתי בה.

הבחורה שאני אוהב,
היא קשוחה, הכי קשוחה בעולם, אבל בפנים היא חמאה.
היא רוצה להגן על אחרים, ולפעמים משליכה את עצמה לסכנה בגלל זה.
והיא אוהבת חזרה כל כך חזק, שזה מפחיד אותה.
אז כן אנחנו קצת דומים...

"אתה לא מבין, השריטה שלי היא כבר לא שריטה, זה חתך עמוק. זה מדמם"
היא אומרת ובוכה
"אם ירד דם, אני אנקה אותו עם הלשון שלי. ואנשק את הפצעים ".
לראשונה מזה זמן היא מחייכת
"אתה מוזר"
אני מהנן
"נכון, אני השד המוזר שלך"
אני לוקח אותה לחיבוק חם ורוצה למחוק את הסבל, להחדיר ים של רגשות
ולהגן עליה מיתר העולם, ממילא הוא נעלם עבורי כשהיא איתי.
וזו תחושה שלא הרגשתי שנים...
נכתב על ידי , 14/12/2013 20:52   בקטגוריות גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, פילוסופי, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)