לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2020    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: Nightmare Session.. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עולם מראה


כל פעם שאני מתקרב אליה

אנחנו במציאות כנראה רק מתרחקים

כל פעם שאני שוקל לגעת

זה נראה כאילו אני מושתק על ידי מעטפת זכוכית

 

אולי המעטפת הזו קיימת מול כולם

אולי בגלל זה אני כל כך צמא למגע

אולי בגלל זה כל כך נמאס לי מבדידות?

 

נכתב על ידי , 28/5/2013 23:56   בקטגוריות Nightmare Session., גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, פילוסופי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא באמת כזה אוהב את הלהקה אבל יצא לי לשמוע את השיר ולחשוב כמה זה מתאים לי להיום אז אני שם אותו כאן

 

 

עברה שנה מאז שהוא מת הכינרות עברו, העצב נשאר.

הלכתי לאזכרה שלו, היא הייתה בפאב.

בהתחלה טעיתי האם הוא הכיר את המקום בכלל הוא נמצא בקצה מרוחק של העיר

עד שראיתי את השירותים, עכשיו אני בטוח שכן.

 

עדיין קשה לי להסתכל לאמא שלו בעיניים.

מה אני יכול לעזאזל לומר שינחם אותה ? כלום.

פשוט כלום אני רק נשאר שם כמו דג ומקשיב לה.

 

רואה את אח הנפש שלו על הרצפה ומדבר איתו קצת.

רואה את הארוסה ונותן לה חיבוק.

רואה את בת הזוג המיתלוגית נחנקת כשעומדים דקת דומיה.

ושואל את עצמי מיליון פעם במהלך ההזכרה האם יהיה שווה להפריע לה, להציג את עצמי ולתת לה חיבוק.

מחליט נגד זה, כי היא מקופת במספיק חברים שבטח יעזרו יותר מזר ומוזר כמוני.

 

שונא בירה, שותה בירה כי לא הביאו משהו אחר

נחנק מהבירה, שותה עוד קצת ועובר לקולה.

 

אין לי הרבה מה לומר כל מי שבאמת מכיר אותי יודע איזה פרצוף אני עושה כשאני שותה/מריח

בירה/משהו דמוי בירה, זה שלקחתי בלי שיתנו לי לדעתי מעיד על מה אני הרגשתי וירגיש 

עד סוף הגילגול הזה על האובדן שלו.

 

 

וזה פשוט יפה..

נכתב על ידי , 3/5/2013 20:15   בקטגוריות Nightmare Session., Sadness, spiritual, גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, פילוסופי, רוחני, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



never good enough



so here's another song of self-destruction 

lullaby of snake that come and bite thy master

so here's another song from the wicked and restless 

here's another way of celebrate this living lie

 

it creeping down your spin and it come to your demise 

but once again, and forever more

your never good enough and you never good again

 

it stealing down your control and now your mind  in obsession  

your very fragile brain is screaming those roars 

"never good enough"

HA HA HA HA

 

 

 your inner world scream again

 

when pain is well burn

you come to realization

once again you must

learn this lesson

 

what the hell was i thinking 

after my heart toke those beating?

this is a cold world

 vengeance like rain pour into  the world

storm of hate rule the world

 

freak of freak

demon to the beast

consume my life in darkness reals 

 

when finally my heart will stop this loud biting

will my grave will find me at least fitting?

 

נכתב על ידי , 22/11/2012 21:22   בקטגוריות Sadness, Nightmare Session., spiritual, גיהנום אישי, מוות, מחשבות ותהיות, פילוסופי, רוחני, אהבה ויחסים, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)