לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2020    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תקווה מעורבבת


נתחיל מהצהרה פשוטה,

 

אני במקום יותר טוב ממה שהייתי 

כשישראבלוג נסגר.

 

הבחורה שאז רק התחלתי את הקשר איתה אז היא אישתי

אני לא שונא את מקום העבודה שלי

או לפחות לא שנאתי אותו עד המגפה העולמית.

 

המגפה הזו כמו דברים רבים אחרים מזכירה ששדים לא צריכים לעשות הרבה

כיון שאיש לא מחזיק נר לאש שהיא ההרס האנושי העצמי.

אנו כאן בעיקר לצפות.

 

במקרה הקטן שלי, זה פשוט הורדה מטורפת בשכר בלי יעד ברור למתי הוא יחזור לעצמו כי העסק לא רוויחי באותה מידה.

אני מרגיש צורך לציין שכאשר העסק רוויחי, אני לא מקבל תוספת על הרווחים, גם כאשר אני יוצר אותם.

 

ובכל זאת יש תקווה פתאום לעתיד

מחשבה על קניית דירה, בעיר זולה, באיזור יחסית זול.

אבל עדיין פתאום אני מרגיש שיהיה לי מעיין הסמכתה ש I adult now

אבל המחשבה על לפחד עוד מבעלי דירה, ופשוט להיות שם עם אשתי והחתולים

והתחליף הכי קרוב שבניין מגורים יכול לגדר לבנה.

 

עוד קצת עוד טיפה ויהיה לנו הכסף התחלתי שיאפשר את זה.

 

עכשיו רק למצוא שם עבודה ועדיף במשכורות יותר טובה

נכתב על ידי , 13/6/2020 13:33   בקטגוריות מחשבות ותהיות, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ומשפחה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר ואי התמודדות עם הקיום.


עם השנים התקדמתי בכל כך הרבה תחומים, השתפרתי

מצאתי ...תחושת שייכות.

זה המון, זה הישג, אני לא היכן שהתחלתי.

יחד עם זאת, יש את הבקרים.

 

זה הזמן הכי חלש שלי

אני יכול להרגיש את הבטן מתכווצת לי מהמעיים

אני יכול להרגיש את הכול מתהפך כשיש לי זמן בבוקר ואני לא מצליח לישון

יש שתי חוקים

לנשום עמוק, ולחשוב על כל דבר עמוק אחר כך.

כי כמות הדברים שהייתי מבטל ומפסיד אם הייתי מקשיב לבוקר הוא עצום

יחד עם זאת כעת ציפורני חוסר הוודאות נוגסות

ויש לי רצון להקיא 

 

האם התקדמתי כי החיים מחייבים אותנו להתקדם או כי באמת התחזקתי

בבקרים אני אף פעם לא בטוח.
הכול רועד, הכול חזק
חזק מספיק כדי שאמצא את הכוך הישן כאן לששחרר.

כי הכתיבה משחררת אבל לתת לאנשים שאתה מכיר לדעת מה קורה אתך

עדיין קשה לי מידי

 

למדתי לקום בבוקר מוקדם, ולעזור לה ...אני לא חושב שהיא יודעת
על כמה מלאכים הייתי צריך להתגבר 

 

נכתב על ידי , 11/7/2017 09:05   בקטגוריות גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, קצר, פילוסופי, אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נכתב על ידי , 21/10/2016 22:59   בקטגוריות מחשבות ותהיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)