לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2020    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אכול ושתה כי מחר נחייה


אכול ושתה כי מחר נחייה- ולחיות לפעמים זה קשה...

 

המוות הוא רגע קטן של הארה ושקט לפני ההמשך הלאה

רגע נעים בלי מחולת,בלי תלונות שקט,יחד עם אנדרלנין מטורף ופחד מהלא בדיוק נודע

גם האנשים שבטוחים כי הם יודעים מעל כל ספק מה קורה או לא קורה במוות ואחריו

גם הם חווים פחד, עד כמה שלא מראים את זה אני בספק עם באמת יש

"מוות הלוודי" מלא רק בשלווה, כי בחיים שום דבר לא מלא רק ברגש אחד בלבד.

לפחות ככה זה נראה מהחוויה האישית שלי,מהמבט הלא לגמרי מפוקח שאני יכול לתת לאחור.

 

האם האמנתי שהיום יגמר העולם? לא

האם רציתי?...כן די

כלומר אני אשמח לעוד שבוע אבל אחריו...זה יהיה די חביב

אולי אפילו הייתי מקבל אחד בברכה גם בלי ההתראה.

 

אז איך הלא סוף עולם שלי נראה

ארוחה משפחתית בצהריים,

ההאזנה לדיבור על הקירבה הבלתי מעוררת בין שטניזם

וכנסיית השטן לאתאיזם, (לעומת מה שהרוב חושבים שזה מייצג)

סיפורים על חייו של קראולי

ערב- כוס יין אדום וסטייק חצי מדמם עם שוט ויסקי באחד המקמות היותר אוהבים עלי

 

אם העולם היה מת, לפחות הייתי נכחד מהכוכב הזה שבע

 

 

נכתב על ידי , 22/12/2012 00:58   בקטגוריות מוות, פילוסופי, spiritual, רוחני, צמיחה אישית, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, ביקורת, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



never good enough



so here's another song of self-destruction 

lullaby of snake that come and bite thy master

so here's another song from the wicked and restless 

here's another way of celebrate this living lie

 

it creeping down your spin and it come to your demise 

but once again, and forever more

your never good enough and you never good again

 

it stealing down your control and now your mind  in obsession  

your very fragile brain is screaming those roars 

"never good enough"

HA HA HA HA

 

 

 your inner world scream again

 

when pain is well burn

you come to realization

once again you must

learn this lesson

 

what the hell was i thinking 

after my heart toke those beating?

this is a cold world

 vengeance like rain pour into  the world

storm of hate rule the world

 

freak of freak

demon to the beast

consume my life in darkness reals 

 

when finally my heart will stop this loud biting

will my grave will find me at least fitting?

 

נכתב על ידי , 22/11/2012 21:22   בקטגוריות Sadness, Nightmare Session., spiritual, גיהנום אישי, מוות, מחשבות ותהיות, פילוסופי, רוחני, אהבה ויחסים, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזכרה


עושים לו אזכרה פגאנית...בערך

הוא היה מעריך את זה בכול מקרה.

עדיין מזעזע אותי עד היסוד שהוא לא כאן

כל פעם שאני נתקל בהודעה הזו המוח שלי מכחיש

טוען שעוד שנייה הוא יופע מאחורי הדלת ואני אחטיף לו

או לפחות אנסה להחטיף לממזר החזק הזה ויכשל בצורה אומללה

אבל זה לא קורה.

 

אומרים שגיהנום לא חווים פעמיים

אם זה נכון

אנחנו כנראה לא נתראה יותר

נכתב על ידי , 11/6/2012 16:40   בקטגוריות גיהנום אישי, פילוסופי, מחשבות ותהיות, מוות, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)