לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

מתחיל לנוע


נותן לכאבי העבר לסגת

היא כבר לא תקשיב,

היא כבר בכלל לא היא

ואיכשהו השלמתי עם זה

לפחות נראה לי שהשלמתי עם זה

אני חיי עם כך שתמיד יהיה שם סימן שאלה

כי היא מעולם לא נתנה לי את התשובה לזה

ומהו כוחו של מכתב אחד?

 

עברו שבועות מאז שאזרתי אומץ

עברו שנים מאז שדברנו,

אם אני רוצה ואם לא זהו כנראה עבר.

 


אני מוצא לעיתים שעות מתות

אני כבר לא כל כך מפחד מהם

הרייקנות כבר פחות מפחידה

 

אני עדיין לא לגמרי רגיל לחיות

אבל אני צועד לכיוון הזה

אני זז , בסוף אני עוד יעשה משהו ויתקדם

 

עדיין זז לאט 

אבל מוצא שאני כן מחכה לפחות לחלק מהדברים

נכתב על ידי , 29/10/2012 16:05   בקטגוריות מחשבות ותהיות, פילוסופי, רוחני, צמיחה אישית, שחרור קיטור, סיפרותי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



psycho league assemble


It is a crazy week and it was even crazier two days

A much needed life break and a get together with old friends 

I planned to visit one but somehow the other three just tag alone

And so I found myself on the phone full operating this meeting and seeing that the time and place is ok for us all.

 

Some of me just wish we could all stay there at the ethic tougher and never move

I felt good around people I called be fully my crazy self, no judgment we accept each and his madness

I felt good around those entities I missed them

 

We each a member of the psycho league, we are the outcast of this society

, we all a barely survival of this human world, resorting to our own worlds

 To our own kind Where we still feel hopeful.

While the normal society is afraid to look us in the eyes

For what they have created, just silently tag us with different names

 

התרגום של הלירקה למי שמעניין אותו

 

נכתב על ידי , 26/10/2012 03:50   בקטגוריות spiritual, מחשבות ותהיות, פילוסופי, צמיחה אישית, רוחני, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשוף חלקית


חשפתי עצבים חשופים אל אור השמש הוירטואלית

אין קול ואין עונה

גם לא סכין הלכה לחתוך בורידים ולעקץ בביטני

אבל גם שום מגע יד או שיער מלטף

ולמה באמת ציפתי?

 

האם עוד מצפה?

ואולי התשובה תקח כמו שלקח לי לכתוב

 

אולי אראה שברירית ממנה עוד ארבע שנים

ואז...מי תיהיה אז

מי אני?  

נכתב על ידי , 17/10/2012 18:01   בקטגוריות Nightmare Session., Sadness, spiritual, מחשבות ותהיות, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)