לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

אכול ושתה כי מחר נחייה


אכול ושתה כי מחר נחייה- ולחיות לפעמים זה קשה...

 

המוות הוא רגע קטן של הארה ושקט לפני ההמשך הלאה

רגע נעים בלי מחולת,בלי תלונות שקט,יחד עם אנדרלנין מטורף ופחד מהלא בדיוק נודע

גם האנשים שבטוחים כי הם יודעים מעל כל ספק מה קורה או לא קורה במוות ואחריו

גם הם חווים פחד, עד כמה שלא מראים את זה אני בספק עם באמת יש

"מוות הלוודי" מלא רק בשלווה, כי בחיים שום דבר לא מלא רק ברגש אחד בלבד.

לפחות ככה זה נראה מהחוויה האישית שלי,מהמבט הלא לגמרי מפוקח שאני יכול לתת לאחור.

 

האם האמנתי שהיום יגמר העולם? לא

האם רציתי?...כן די

כלומר אני אשמח לעוד שבוע אבל אחריו...זה יהיה די חביב

אולי אפילו הייתי מקבל אחד בברכה גם בלי ההתראה.

 

אז איך הלא סוף עולם שלי נראה

ארוחה משפחתית בצהריים,

ההאזנה לדיבור על הקירבה הבלתי מעוררת בין שטניזם

וכנסיית השטן לאתאיזם, (לעומת מה שהרוב חושבים שזה מייצג)

סיפורים על חייו של קראולי

ערב- כוס יין אדום וסטייק חצי מדמם עם שוט ויסקי באחד המקמות היותר אוהבים עלי

 

אם העולם היה מת, לפחות הייתי נכחד מהכוכב הזה שבע

 

 

נכתב על ידי , 22/12/2012 00:58   בקטגוריות מוות, פילוסופי, spiritual, רוחני, צמיחה אישית, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, ביקורת, אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



breath and erase


Don't worry 

Don't cry

just hold the mask tighter to your eyes

נכתב על ידי , 7/12/2012 09:41   בקטגוריות spiritual, Sadness, גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, פילוסופי, צמיחה אישית, רוחני, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)