לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

at last


i start to breathe again

 

מַיִם רַבִּים לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת הָאַהֲבָה וּנְהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּהָ

נכתב על ידי , 19/4/2014 15:03   בקטגוריות spiritual, מחשבות ותהיות, פילוסופי, צמיחה אישית, רוחני, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא בסדר,אבל לא מקולקל עדיין


How can one little street"
 " Swallow so many lives
(The Offspring - The Kids Aren't Alright)
האקסית של החברה, כנראה חוזרת להורים אחרי שניסיון התאבדות שלה נמנע
אני לא מחבב אותה, אבל אני שמח שמנעו ממנה את זה.
השותפה האחרת הולכת כנראה למקום מוגן.
ורק החברה שלי תעבור לבית נורמלי...אבל בלעדי בנתיים.
ושהאמללות של החודשים האחרונים שוברת את הרוח שלה ואת הנפש שלה.
היא מנסה לעשות רושם חיובי על המשפחה שלי היום, ואני רק מתפלל שהיא לא תתביע את צערה באלכהול.
הבן זונה הזה לומד לשחות אני לא רוצה שיצוף ביום שבו אנחנו מעמדים פנים ליצוגיות.
נכתב על ידי , 14/4/2014 09:50   בקטגוריות גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, פילוסופי, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: פסח
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדדה במדדי הנפש


למרות כל הצעדים שאני עושה

מרגיש  שאם אשרוד את היום זה יהיה ללא ספק סוג של נס

 

and the forcast for today

FML  with a shitstorm

back to you jhon

נכתב על ידי , 10/4/2014 17:03   בקטגוריות גיהנום אישי, מחשבות ותהיות, פילוסופי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)