לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pandaemonium


chaos and dreams


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014


רבים חשבו על מרחב המחייה שלנו.

ובמובן של מרחבים ומישורים אחד מהם היה אלברט אינשטין

במידה מסוימת, הוא הראשון לחפש את הקוד לתוארית המטריקס של חיינו בעולם הזה.

לחפש את הצירים עליהם נעים חיינו.

 

נראה שעוד מהימים שהשימוש בלטנית היה נפוץ ואולי אף לפני, שני תאוריות חיים שלטו בגרולנו.

"חייה את הרגע ", לעומת "זכור את יום המוות".

כמובן שניתנו להם שמות רבים, במזרח הם אף השתלבו מכיון שהארה "שהתעוררת מהתרדמת המוחית" של הבודהא היא לגלות שהעולם הזה הוא אבל הבלים. דוקא בגלל זה צריך לחיות את רגע ה"זן" בלי ליחס חשיבות לעתיד ולעבר.

 

כאשר אני עובר ברחוב בבוקר אני מודה עד כדי כאב למרחבי הגלקסיה שאיני רואה ולזמניות של חיי על פני האדמה הזו.

אך כאשר אני שוכב עם החברה על המיטה, כול העולם נמס לאותו רגע ואותה תחושה נעימה עולמי מצטמצם לשתיים.

תחושת ביטחון נעימה פושטת סבבינו, אני מרגיש חזק, מגן ומוגן.

 

פעמים רבות הייתי שמח לחיות בתוך הגולגולת.

פעמים רבות הייתי רוצה רוצה לא לראות את המסגרת הרחבה.

אני בטוח למדי שמצב זה מלא בבטחון מזויף, אך השלווה שבו אמתית.

 

אלא שנראה לי שאיש לא יכול לעשות זאת.

לא לאורך זמן, וכמו ריסטלין עם עיני שעון החול.

אני רואה את העתיד קמל, את הזמן שיעבור ועובר

את הגלקסיה, ואת האלים והאלות שצוחקים על חיי האדם המוזרים הללו.

אולי החיים חסרי חשיבות אך המוות נשאר אותו מצב סטטי.

אני מתנשם עמוקות, מנסה להפסיק לחשוב במימד הרביעי.

 

כאשר הכאב גדול והנאה קטנה מה שנותר לי

הוא למצוא מסכה חדשה, לישון עמוקות

ולחלום על מחר פחות רע.

 


 

 

נכתב על ידי , 16/6/2014 19:57   בקטגוריות spiritual, מחשבות ותהיות, פילוסופי, רוחני, פסימי, שחרור קיטור, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"אף פעם איננו כה חסרי הגנה מול הסבל, כפי שאנחנו כאשר אנחנו אוהבים"

 ("תרבות בלא נחת" -זיגמונד פרויד)

נכתב על ידי , 1/6/2014 11:17   בקטגוריות מחשבות ותהיות, פילוסופי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
7,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdademon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dademon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)