לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלווג שללי X :




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת להיות בחברת אנשים?
אעממ.. בארוור , לממהלא ?
:]
החיים לא שווים כלוום בליי חבריים 0.0

האם יש לך הרבה חברים/ת?
ע .. נראאלי :]

אם כן, מה אתם אוהבים לעשות יחד?
ללראוות סרטיים , ססתם לשבת ולדבר , לרבוץ , ללכת אחת לשנייה , לשחק במחשב , לשיר ולרקווד כמוו משווגעוות , ללראוות טלוייזיה או לשמווע MTV , ללכת לקניוון ,, ..

בקייצוור ? הככל P:

האם יש לך בן/בת זוג?
אעא , לא D:

ואיך אתם מבלים יחד?
-

האם בן/בת הזוג שלך מקנאים כאשר את מבלה עם חברים אחרים?
-

האם את חושבת, שאת טיפוס חברותי, או מתבודדת?
חברוותית ללאנשיים שכדאיי להיוות חבריים שלהם ,
וורעה למי שרע אללי "."

נכתב על ידי MeiTAL . , 30/12/2008 17:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום שלישי , 30.12

O:

 

עאעמ. .

היוום הייתי עם קשת טוונה של זממן ,

עשיינו שייעורים והעתקנוו אחת מהשנייה ,

ייאבוויה ,

עשוו לנוו עיתון בצפר ,

ונייבחחרתי ,

ומשעמם תחת ,

האחראי מבית הדפווס רק חפפר בשכלל ווהפליץ רעיוונות מטוומטמים ,

וולא נתן לי להשחיל מיילה ~

 

אבל לאמשנה ^

העייקר אני פה .

P:

 

אעמ. .

אתתמול ,

כןכןכן ,

ביוום האחרוןן שלי אצל אבייב ,

שחרוונע באה ללחדרה והסתפפרה ,

היוו קטעיים :]

חייכינוו שעתיים ומשוע עד שהגיע תוורה וועוד שעה עד שהיא גמרה .

קייצר ?

ה3 שעוות וחצי שללי ?

הללכוו לעזאזל -.-"

אבלל לאנוורא,

החיים ממשיכים :]

 

היוום הייתי צרייכה לקנוות לדודה שלי משהו בקניון אחרי בצפר ,

קנייתי וואז הללכתי לאייזו חנוות , קניתי ממשוו וחזרתי הבייתה ,

הקטע , שכמעט והייתי בבית , שמתי לב שהשקיית לא אצלי ,

רצתי ווהלכתי בו זמנית בגלל שהיה עלי תיק במשקל 2 טונות ,

וובממזל הווא עדיין היה שם ,

וואז , היתי צרייכה לעשוות את כל הדרך חחזרה ,

וובקוושי הרגשתיי ת'רגליים 0.0

 

אומג .

זה היה כלכך מעייף -.-"

באלי ליישון ".,"

 

אעמ ..

שאלה ,

 

" חנוכה נווספה אלייו "

רמז ? מתחייל בל' , זה רק מה שאני יודעת ,

מי שיכול לעזוור = שיעזוור :]

 

לאבייו

מיטטלוושלכם

נכתב על ידי MeiTAL . , 30/12/2008 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בווקר אכזריי עם אבייב O: , היא ובוני , אני והמחשב .


יום ראשון , 29.12

O:

 

 

עכששיו אבייב פה ללידי , וונחחשו מה ?

עם בווני *~*

ווהיא שוובפעם קווראת לו סקסי ,

ציטוט " יעאו , הווא סקסיי " וואז נישקה ת'פרווה המווזרה שללו D:

 

ושוובפעעם וושוובפעם וושוובבפעם XD

 

היא מפהקת בצוורה מווזרה -.-"

וואני כלשנייה מסתכלת עלייה כדי לדעת מה היא עושה , ואם זה מווזר ? וואם לא ?

אני כוותבת את זה פה .

 

שייוואעו ,

בווני יוושב על אביב בצוורה מעווררת רחמים ,

ווהיא מסתכלת עלליי ומנסה לתרץ לי את האירוע .

ומחייכתת חיווך מעצבן .

וומנסה לשחק אותה לא מווזרה .

וולללא דלווקה על התחת של בווני ,

 

עד כאן

 

מיטלצ'ע שללכם O:

נכתב על ידי MeiTAL . , 29/12/2008 10:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  MeiTAL .

בת: 28

תמונה




43

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeiTAL . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MeiTAL . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)