לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Skiny Is Happins


כמה אני מזדהה עם כל בנות פה שזה לא ייאמן המלחמה התמידית להיות רזה וכל החרה שעוברים בדרךךךךךךךךך אני פה כדי לשתף, לחלוק, להוציא החוצה מה שצועק לי מבפנים..............

Avatarכינוי:  YARA21

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


48 שעות

של צום נפתחו כעת. אכלתי רק 3 כפות גבינה לבנה 5% וגלידיאט כזה של 32 קל'.

הכל התחיל מיום חמישי הייתי בספינינג היה ממש סבבה לחזור להתאמן אבל גם מדכא כי החדר ספינינג כולו מראות והיה לי ממש קשה לראות את עצמי במראה ואת השומנים זזים בעעעע אבל התרכזתי במטרה ועודדתי את עצמי שאני בדרך הנכונה (או במילים אחרות:באתי הביתה בכיתי בכיתי עד שנרדמתי), ב3 לפנות בוקר קמתי עם סחרחורות של החיים ובחילות הקאתי את נשמתי (עם טעם של המרק 10 שאכלתי לפני האימון איכס אני לא נוגעת בזה יותר) והראש שלי בער היה לי חום כנראה שתיתי כדור, בקיצור עד אתמול הייתי על הפנים. רק עכשיו התחלתי להתאושש קצת ולחזור לעצמי והחום ירד.. מה שחשוב שעדיין החוסר תאבון נשאר וזה מצויין-רק שימשיך ככה.

היום חשבתי על הכל, על החיים העלובים שלי מאז שעליתי במשקל, על זה שאני משוחררת מהצבא כבר חודשיים וחצי ואני מסתגרת בבית כי אני מפחדת ללכת לראיונות עבודה עם איך שאני נראית ועל זה שנמאס לי שכל גרוש אני צריכה חבקש מההורים די אני כבר בת 20 וחצי זה גיל של עצמאות של לתפוס כיוון בחיים ומה האוכל עשה לי..עד לפני כמה חודשים הייתי רזה וקלילה ומחמאות מכולם והביטחון עלה ומה עשיתי לעצמי עם ההשמנה הזאת לא חבל?! הפעם אני הולכת להדהים את כולם לא משנה מה!!!

אני מאחלת שיהיה שבוע טוב לכולנו, של הגשמה עצמית ועוד צעד בדרך למטרות שכל אחת הציבה לעצמה אמן

נכתב על ידי YARA21 , 24/1/2009 17:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



THER IS HOPE AFTER ALL ...............


וואי אני ממש מתרגשת לחזור להתאמןןןןןןן מחר אני נרשמת ב"ה לחדר כושר איזה כיף לא התאמנתי מאז ההתעלפות האחרונה שלי ביולי זה היה ואמא שלי הפסיקה לי אז תמנוי ועכשיו יש לי כסף ואני עושה לעצמי איזה כיף לחזור לספינינגים לאדרנלין לשריפת קלוריותתתתתתתתתתתתתת אני ממש מחכה כבר אתם לא מבינים..

דרך אגב יש כאן מישהי שמבינה בפילאטיס? שמעתי שמצרים הקפים ושזה חוג ממש טוב....

לא משנה בכל מצב אני יילך לספינינג לפחות 3 פעמים בשבוע ואירובי ועיצוב וחיטוב עוד איזה פעמיים בשבוע והשאר אני יעשה הליכון ושאר המכשירים.......

ביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מחכה למחר GOOD NAIGHT XOXO

נכתב על ידי YARA21 , 19/1/2009 23:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אקורדיון


בא לי למות פשוט למות!!!!!!!!!
אחרי כל התקופה הטובה והמדהימה /שלי שהצלחתי לאכול בקושי 200 קלוריות ליום קרה לי בולמוס מטורףףףףףףף

הכל בגלל החברה הכלבה שלי שהיא כזאת כוסית כוסית על אין דברים כאלה והיא טחנה לי מול הפרצוף וטחנה וטחנה וטחנה והיא לא משמינה אתם מבינות את הקטע? איזה עולם אכזר?! אז פתחתי את הפה והתחלתי לאכול גם כמו איזה פרה שמנה מטומטמת הסתנוורתי מאיזה פנקייק ואז שקשוקה עם לחם ואז וופלים מצופים וככה כל הסופ"ש ישבתי וטחנתי שטויות מעצבים, מתסכול, מהחיים האלה עם העליות והירידות האלה..

אני מתביישת בעצמי כל כך אני אפס שאני לא יודעת לחזור ל 44 על המשקל כולה אוכל מסריח ומה הוא שלט בי פתאום? מה הוא רוצה ממני מה הוא נדבק בי מה אני מתנפחת ככה מהר כמו איזה גוש שומןןןןןןןןןן למהההההההההה למההההההההה

חייבת לחזור למסלול חייבת בע"ה מחר יום חדש התחלה חדשה והפעם עד הסוף בלי בולמוסים ובלי פאשלות כי אין דבר שיעמוד בדרכי הפעם זהו זה.

נכתב על ידי YARA21 , 12/1/2009 02:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYARA21 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YARA21 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)