לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

במה פתוחה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

Talking bout me and you


השעה 12 וחצי בלילה. איפה אני? בשמירה בש.ג במוצ"ש חחח. כן התגייסתי. עברתי טירונות וקורס מדאג שסיימתי בהצלחה ;-) השיבוץ: בה"ד 13- מניייק צבאי חחחח. סתם אני מדאגית וזה כיף יותר. נחמד לי פה מאוד. רק לאחרונה מציק לי הדבר הזה שאנשים מוציאים מילים מהפה בלי טיפת מחשבה לפני. אין טאקט. אין רגישות. להגיד כדי להצחיק. לעקוץ. לומר את המילה האחרונה. לתת לאדם האחר להרגיש קטן. וואו!! איזה גברים! איזו מגניבה ומצחיקה יצאת! אמא אמרה לי השבוע: "כיום האנשים מרושעים יותר. את צריכה לדעת לא לקחת ללב ולהתייחס לכל דבר כזה,לשפר את המגרעות שלך שצריך לשפר וזהו." אין, יש מה לעשות אבל זה משביז.זה מוריד מצברוח ואת האף למטה הביטחון העצמי מתערער ומכאן תמיד מתחילות לרוץ יותר מידי שאלות ומחשבות בראש. למה אנשים עושים את זה?! Why the fuck people bacame so mean?!... את זה אני באמת לא מבינה ולא אבין אף פעם. נחמד שיש לפחות את אלו שכן יודעים לפרגן ולהיות נחמדים וכן יודעים לזרוק איזו מילה טובה מידי פעם. רק חבל שלאחרונה אני שומעת את הרוב מאנשים זרים... שבוע טוב! <3
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי , 9/2/2014 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Talking bout me and you


השעה 12 וחצי בלילה. איפה אני? בשמירה בש.ג במוצ"ש חחח. כן התגייסתי. עברתי טירונות וקורס מדאג שסיימתי בהצלחה ;-) השיבוץ: בה"ד 13- מניייק צבאי חחחח. סתם אני מדאגית וזה כיף יותר. נחמד לי פה מאוד. רק לאחרונה מציק לי הדבר הזה שאנשים מוציאים מילים מהפה בלי טיפת מחשבה לפני. אין טאקט. אין רגישות. להגיד כדי להצחיק. לעקוץ. לומר את המילה האחרונה. לתת לאדם האחר להרגיש קטן. וואו!! איזה גברים! איזו מגניבה ומצחיקה יצאת! אמא אמרה לי השבוע: "כיום האנשים מרושעים יותר. את צריכה לדעת לא לקחת ללב ולהתייחס לכל דבר כזה,לשפר את המגרעות שלך שצריך לשפר וזהו." אין, יש מה לעשות אבל זה משביז.זה מוריד מצברוח ואת האף למטה הביטחון העצמי מתערער ומכאן תמיד מתחילות לרוץ יותר מידי שאלות ומחשבות בראש. למה אנשים עושים את זה?! Why the fuck people bacame so mean?!... את זה אני באמת לא מבינה ולא אבין אף פעם. נחמד שיש לפחות את אלו שכן יודעים לפרגן ולהיות נחמדים וכן יודעים לזרוק איזו מילה טובה מידי פעם. רק חבל שלאחרונה אני שומעת את הרוב מאנשים זרים... שבוע טוב! <3
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי , 9/2/2014 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Talking bout me and you


השעה 12 וחצי בלילה. איפה אני? בשמירה בש.ג במוצ"ש חחח. כן התגייסתי. עברתי טירונות וקורס מדאג שסיימתי בהצלחה ;-) השיבוץ: בה"ד 13- מניייק צבאי חחחח. סתם אני מדאגית וזה כיף יותר. נחמד לי פה מאוד. רק לאחרונה מציק לי הדבר הזה שאנשים מוציאים מילים מהפה בלי טיפת מחשבה לפני. אין טאקט. אין רגישות. להגיד כדי להצחיק. לעקוץ. לומר את המילה האחרונה. לתת לאדם האחר להרגיש קטן. וואו!! איזה גברים! איזו מגניבה ומצחיקה יצאת! אמא אמרה לי השבוע: "כיום האנשים מרושעים יותר. את צריכה לדעת לא לקחת ללב ולהתייחס לכל דבר כזה,לשפר את המגרעות שלך שצריך לשפר וזהו." אין, יש מה לעשות אבל זה משביז.זה מוריד מצברוח ואת האף למטה הביטחון העצמי מתערער ומכאן תמיד מתחילות לרוץ יותר מידי שאלות ומחשבות בראש. למה אנשים עושים את זה?! Why the fuck people bacame so mean?!... את זה אני באמת לא מבינה ולא אבין אף פעם. נחמד שיש לפחות את אלו שכן יודעים לפרגן ולהיות נחמדים וכן יודעים לזרוק איזו מילה טובה מידי פעם. רק חבל שלאחרונה אני שומעת את הרוב מאנשים זרים... שבוע טוב! <3
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי , 9/2/2014 00:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Nata~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Nata~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)