לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוכים הבאים! ^^


יותר טוב, פחות רע והרבה על הנערה.

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

מתגלגלים...


הוו

אני באמת משתדלת לעדכן פה:}

 

למרות שאין יותר מדיי מה.

היה אתמול אימון אחרון. וואו! חודש עכשיו בלי אימונים, חובה לשמור על כושר, משקולות, מגרש.

וסיכום עונה, במידה ויהיה לי כח, אני אעשה אחרי יומשלישי- מסיבת הסיום של העונה.

 

לימודים..

טוב, כבר מזמן אין בעצם.

הבגרות במתמטיקה [003] הלכה הכי חלק שיש, ואני מרוצה סה"כ.

מחר רק צריך ללכת לבצפר, לדעת מה ציון ההגשה שלי בהיסטוריה [60-70.. ושנה שעברה הגישו אותי על 100!]

 

עבודה!

ממש נחמד לי שם, העובדים נחמדים, לא קשה מדיי.

רק שתגיע כבר משכורת, ילך כסף על הכדורסל. משכורת הבאה כברכסף לעצמי, אני מקווה:)

 

 

רק בריאות:)

אולגיש.

נכתב על ידי , 26/6/2008 19:13  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניצן ב-13/7/2008 01:15
 



זהו!


[חהחה]

 

א י ן

י ו ת ר

ת נ ח ו י !

 

 

ואין מאושרת ממני:)

נכתב על ידי , 18/6/2008 09:17  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Call Me Oli ב-26/6/2008 19:12
 



טורניר שבועותתתת 07/08


היי:}

אז אני מנסה לעדכן בתדירות טיפה יותר גבוהה..

נראה אם ילך לי.

...

 

נגמרה העונה הסדירה, אין כבר משחקים והכל, אבל יש שבועות, והפעם היה גם טורניר:}

טורניר.. שהיה אמור להיות קטן וחמוד. 3 קבוצות, 2 משחקים לכל קבוצה.

הבעיה היא ששיחקנו משחקים ארוכים, ו.. רק בקבוק מים אחד לכל אחת.

 

דיי מתנו, אבל היה באמת כייף:]

מזל שיש גם קיוסק קרוב לאולם, אז קנינו שישייה:}

 

ו.. לקחנו גם מקום ראשון=]

...

יאללההה תמונות:}

 

 

חח זיגדון לאיודעת לצלםD:

אני #12

 

 

כדורסל ברמה על רקע יציעים מלאים...

 


למעלה עמית

אמצע סיוי, אני וספיר

למטה תותי, דיגמי נוי וזיגדון

 

 

נטע על תקן השופטת

 

 

סיון, אני והגשר:}

 

 

זיגי הכפרע ואני

 


נויקיפליץ, דיג, זיג, תותי ואני למטה.

 

 

קבוצתית.

[מצאתי זמן לעצום עיניים-.-]

 


עוד אחת:}

 

...

 

שיהיה סווווווווכככררר של סופ"ש לכולם!

אוגוש.

 

נכתב על ידי , 12/6/2008 17:24  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אדון סיגריות ב-21/6/2008 21:07
 



לדף הבא
דפים:  

29,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me Oli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me Oli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)