לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוכים הבאים! ^^


יותר טוב, פחות רע והרבה על הנערה.

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

Long time no seen...


כל פוסט בערך נפתח כבר ב"איזו הזנחה"/ "אני צריכהל הפסיק להזניח" וכאלה,

בשאיפה באמת לעדכן כמה פעמים בחודש.

ורציני, זה תמיד בתכניות שלי, אבל אין כח לכתוב יותר מדיי.

...

מה היה לנו?

לא זוכרת, האמת.

אני אנסה לשחזר ת'שבוע- שבועיים האחרונים..

 

בצפר, הספקתי כבר לשכוח מה המקום הזה.

אם יש לימודים, אני סתם ישנה בבית, אם יש חופשת מגן או משהו.. אני ישנה גם כן.

...

 

יעל, כמו בכל שנה, נגררת לאיזה יער עם מלא רוסים מבוגרים שכוללים קרובי משפחה וחברים של המשפחה בשביל לחגוג את יום ההולדת שלה [ומשנה שעברה זה נהיה גם של אחותה- דנה]

כדי שהיא לא תשתעמם, אני, אחי ואריאלה מארחים לה חברה.

וזה תמיד נחמד:} הפעם גם השתדרגנו קצת עם יין.

...

 

שבוע אחרי הייתי בחנוכה הבית של ליזה!

סופסוווףף ראיתי את הבית החדש והמדהים:]

והיה חביב ביותר, חוץ מזה שלא ראיתי אותה שנים.. יין ואיזה משקה תוצרת בית של 70% תמיד מוסיף.

והיא גם לימדה את אחותה הקטנה לשתות, שזה בכלל מצחיק:}

...

 

התחלתי לעבוד!

סופסוף!

ארקפה.. המלצרות הכי קלה שהייתה לי בחיים:]

העובדים סבבה, הלקוחות נחמדים, המקום חמוד, ועבודה נחמדה.

רק שהייתה לי פאדיחה ושכחתי להוריד ת'תג עם השם מהחולצה.. נראה אם זה יצא שלם מהכביסה..Oם

...

 

הכדורסל סבבה, אין ת'אווירה של העונה הסדירה, אז האימונים ממש חמודים, עם המון צחוקים:]

והתחלתי גם אימון משקולות שבוע שעבר. וואווו.. זה קשה רצח, אבל נתגבר:}

...

 

ו.. יומשלישי שמו לי גשר!

טוב שנזכרתי, בגיל 17 ומשהו. אבל בקטנה, נצחק שנה וחצי על זה שאני מסנוורת, ואז נחזור לחיות כרגיל:]

...

אה,

וזה לא שאני לא נמצאת בכלל במחשב.

סתם נדבקתי לפייסבוק ומקושרים..Oם

מי שרוצה, מוזמן להוסיף, רק תבקשו את השם משתמש:)

...

שיהיה סופ"ש מקסים לכולם! :]

ובתקווה שאני באמת אעדכן פה קצת יותר..

אולגה.

נכתב על ידי , 5/6/2008 16:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Call Me Oli ב-12/6/2008 17:22
 



לדף הקודם   
דפים:  

29,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me Oli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me Oli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)