לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WELCOME TO OIXTrules


......I'm too sexy for my blog

כינוי:  OIXTrules

בן: 27

ICQ: 387170839 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

פרק 15 לצפייה ישירה


בלי יותר מדי דיבורים

http://megavideo.com/?v=FOPTQU9J
נכתב על ידי OIXTrules , 15/12/2008 19:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 14 לצפייה ישירה


טוב סליחה שחיכיתם אבל זה פה היו קצת בעיות

העלתי את הפרק לצפייה ישירה בבקשה
http://www.megavideo.com/?v=63NK2KH0
נכתב על ידי OIXTrules , 15/12/2008 16:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

נכתב על ידי OIXTrules , 14/12/2008 16:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

השיר של התכנית:

http://www.youtube.com/watch?v=NYRDKSH5CZ8

 

העין של דאוס....(זזה)

 

למי שזה לא מראה את העין אלא רק מן כזאת כתובת כנראה זה לא יכול להראות אצלו במחשב....

ולסיום השיר שתום אילתר כשהוא ראה את אדיסה:

אני ראפר לבלבן
יורה טילים מהישבן
מפציץ מעל העיר
עד שכל אחד מכיר
אני מרגיש נוח
לנפח את המוח
דיאדורה,פסיפלורה
אני פותח את הג'ורה
וזאת אדיסה בשכונה
מגיעה,מגניבה,מטריפה
יש לה סטייל של אלופה....!

ולסיום אני מבקש כל מי שמעצב אתרים,מלנקק,עושה כפתורים וכל מה שקשור לעיצוב שיגיד לי,בבקשה אני צריך עזרה....

נכתב על ידי OIXTrules , 14/12/2008 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר הראפ של תום


שיר הראפ של תום

המילים של השיר:
דני הוא האפס הרשמי של המשחק
לא פוגע גם מס"מ של מרחק
משחק כמו מבוגר
לוקח את הסטיק
יורה כמו זקנה
ומפיל עלינו תיק
מוריד ת'נקודות
מתרסק מיריות
מפספס ת'עקרונות
מביא רק השפלות
אני נשבע לדגל
משחק בשביל הסמל
עכשיו אני רוצה לתלות ת'צמי על איזה חבל
אני לא מאמין שהוא יצא כזה אפס
אם הייתה לו אחות היא הייתה עכשיו בגבס
בשורה התחתונה תקשיבו אין מה לעשות כי וואלה הבן אדם הזה מביא רק....רק פדיחות

נכתב על ידי OIXTrules , 14/12/2008 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל הפרקים של דאוס


יש לכם הוט אבל רוצים לראות דאוס (כמוני?)אז העליתי לפה את כל הפרקים חוץ משל היום (בקרוב)


פרק 1+2

לחץ כאן


פרק שלישי

לחץ כאן


פרק רביעי

לחץ כאן


פרק חמישי

לחץ כאן


פרק שישי

לחץ כאן


פרק שביעי

לחץ כאן


פרק שמיני

לחץ כאן


פרק תשיעי

לחץ כאן


פרק עשירי

לחץ כאן


פרק אחד עשרה

לחץ כאן


פרק שתיים עשרה

לחץ כאן


פרק שלוש עשרה

לחץ כאן


זה כל הפרקים לבנתיים

נכתב על ידי OIXTrules , 14/12/2008 15:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד כמה דברים....להגיב!


 

 

השיר של התכנית:

http://www.youtube.com/watch?v=NYRDKSH5CZ8

 

העין של דאוס....(זזה)

 

למי שזה לא מראה את העין אלא רק מן כזאת כתובת כנראה זה לא יכול להראות אצלו במחשב....

 

ולסיום אני מבקש כל מי שמעצב אתרים,מלנקק,עושה כפתורים וכל מה שקשור לעיצוב שיגיד לי,בבקשה אני צריך עזרה....

נכתב על ידי OIXTrules , 13/12/2008 08:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים מאאאאגניבים!!XD


 

קבלו דברים שקשורים לדאוס ולא נראה לי שתמצאו בכל מקום אחר :

 



לוגו ממש יפה של תום




לוגו מאאגניב של דני!


 



עידן אדיסה תום ודיסק של דאוס...


 



לוגו יפפהה של דאוס


 

רציתי לגמור עם לוגו יפה של העין של דאוס זזה אבל הקובץ לא עולה....באסה

 

כל מי שחושב שאיזשהי תמונה מהתמונות ששמתי עכשיו בפוסט עדיפה על הלוגו העכשווי שיגיב...ויגיד...!






נכתב על ידי OIXTrules , 12/12/2008 16:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



OIXTrules


OIXTrules נפתח רשמית!

בלוג דאוס נפתח רישמית....

 

המנהלים:

 

גיל

ליאור

איתן

 

תוכלו למצוא בבלוג כל ידיעה ראשונה על דאוס...

לרוב יהיו עדכונים בימי ראשון-רביעי כי זה הימים שהתכנית מתקיימת...

 

כל שאלה שיש לכם בנוגע לתכנית דאוס תשאלו בתגובות...

להגיב!XD

נכתב על ידי OIXTrules , 12/12/2008 13:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





76
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOIXTrules אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OIXTrules ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)