לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beg for it Baby!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

D:




שלום!

מה קורה?D:

אצלי לא משו אני נורא חולה:S

אבל אתמול היה נורא כיף...

יצאתי עם מישו נור אחמוד שקוראים לו יונה:D [יונתן]

אז קיצר הלכנו להסתובב בעיר והתיישבנו באיזה פארק ודיברנו וצחקנו...:)

והיה ממש ממש קר אז הוא כל הזמן חיבק אותי וחימם אותי.^.^ איזה חמוד הוא חח

והיה ממש כיף...ואחר כך כשה הלכנו בדרל אלי הביתה אז עצרנו ליד איזה עצ והוא הצמיד אותי לעצ והתנשקנוD:

ואחר כך הלכנו בחיבוק היה אני כבר רעדתי והוא נתן לי את הסווטצ'רד שלו!!!

וככה הלכנו הביתה עד שהגענו לבית שלי והתנשקנו שוב והלכתי הביתה  מאושרת חחחח



הינה מצאתי שאלון עוד אחד חחח

משעמם לי מה אתם רוצים ממני!!!!

1.לישי

2.קרין

3.איתמר

4.שיראל

5.אנה

6.רון

7.דור

8.ברק

9.יונה

10.קרן

11.בר.

12.ליאור

13. קורל

14.עמית .

15.זילבר

16. בן

17.ענבל

18.אדם

19.נועה

20.עמיתי

 

שאלות:

 

האם 9 בת או בן? בן בן!

האם 1 ו-2 יהיו זוג חמוד? כן רציני...

מה לגבי 18 ו-4? מממששש לא

באיזה כיתה נמצא\ת 17? ט

מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם 12? לפני איזה שבועה?!

מהי הלהקה האהובה על 6? מאיפה לי!

האם ל-1 יש אחים ו\או אחיות? יאפ<:

האם אי-פעם תצא עם 3?  כן><

האם אי-פעם תצא עם 7?נראלי שכן..^-^

האם 16 רווק\ה? תמיד ישאר רווק ..איזה ילד מסכן

מהו שם משפחתו\ה של 15? אין לי מושג!

מהו שמו\ה האמצעי של 10? לאדעת

מהו הדבר ש-5 הכי אוהב\ת לעשות? ביד?!

האם 13 אוהב\ת שוקולד? כן חחח

האם יש קשר כלשהו בין 4 ו-8? לא XD

לאיזה ביצפר 20 הולכ\ת? לאדעת חח

ספרי עובדה אקראית על 11: היא בלונדהD:

ועל 1: אוהבת ביטלס ופינק פלויד!

 ועל 9:  סקס מהלך

איפה 3 גר/ה? זה לא עניינכם!אם כבר זה ענייני

מהו הצבע האהוב על 4? ורוד?!

האם תתמזמזי עם 14? אהה לא אכפת לי חח

האם 5 ו-6 חברים\ות הכי טובים\ות? הם לא מכירים!

האם 7 אוהב\ת את 20? לא מכיריםXD

האם 8 אוהב\ת את 19? הם לא מכירים

האם פגשת את 2? כמובן!אנחנו יוצאות קבועה

איך פגשת את 18? לא זוכרת חח

האם ל-10 יש חיות-מחמד? אין לי מושגXD

האם 12 מבוגר\ת ממך? נופ:P

האם 7 היא\הוא האדם הכי סקסי שקיים? סקסי?מזה! כוסון אעש פוווו

 



אני משועממת רצח...נראלי שבכל פוסט אני ישים איזה שאלון קטן כזה חחחחחת

טוב אז נראלי שזה זהוD:

ביי ביי בייבס!3333333333333333333>

נכתב על ידי , 13/12/2008 15:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDangerous ^-^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dangerous ^-^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)