לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי- לידוש :]


חרא בלוג- אל תיכנסו... חחח סתם..החיים יפים :] תחייכו כי זה לא עולה כסף ושווה זהב..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2008

אני צריכה עזרה דחוףףףף!!!!


אוקי..תעזרו לי לבחור שיר ל"כדורווזיון" חח...כה זה די דבלי אבל אני צריכה לשיר שיר...ואני ממש לא יודעת איזה..
אז יש לי כמה אופציות...תרשמו לי בתגובות מה נראה לכם:

1. ימים של שקט- לולה

2. צליל מכוון- יצחק קלפטר

3. אהבנו- מיקה שדה

4. אין לי מקום- מטרופולין

5. בלי לומר מילה- מטרופולין

6. אולי- אביב גפן

7. שקט- ערן צור

ויש ויש...אבל מכל אלה..מה הכי נראה לכם יתאים?
זה ממש דחוף לי!!
תודה ^^
נכתב על ידי לידוש :] , 29/12/2008 14:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תל אביב מחררררררר


אני נוסעת מחר לתל אביב עם גבי ובל!!!!
מור כבר בתל- אביב אצל סבתא שלה ואנחנו מחר מצטרפות אליה.
אממ...תאמת שאין לי כל כך מה לספר...אההה רגע..אתמול הייתה לי תחרות של כוכב נולד כזה קטן שהיה בכפר ו...
לקחתי מקום ראשון!!!! שרתי עם גיא את דואט פרידה וזכינו מקום ראשון..כל אחד קיבל mp4 עם 4 ג'יגה...ו..נראלי שזהו..
כל- כך התרגשתי אתמול..כאילו אני כל כך אוהבת את ההרגשה הזאת של דקה לפני שעולים לבמה והלב מתפוצץ ואתה מלא אדרנלין..כמו לעשות צניחה חופשית או משו כזה..
ואתה כולך רועד, כאילו מת מקור וכשאתה עולה לבמה...אתה משתחרר וניהיה חופשי וכל- כך נהנה מזה.
אתמול התרגשתי יותר מכל פעם אחרת, אף פעם לא הופעתי לפני שופטים, ממש מקצועיים!!!
והיה כל- כך כיף לקבל מחמאות מכולם ולזכות, זה היה הדבר הכי מקל!!!
שהודיעו כזה- והזוכים במקום ראשון הם...ליעד וגיא! בל וטל קפצו לבמה וישר חיבקו אותי...חחחחח...היה מצחיק..
אחר- כך הלכתי הבייתה וישר קיבלתי מלא טלפונים, דודים, חברים, אסמאסים מכווולם...אמא שלי כבר הספיקה לידע חצי משפחה...

כשחזרתי הבייתה רציתי לצאת לאנשהו..וידעתי שהבנים מארגנים על- האש...קיצר התקשרתי לנוה ובל התקשרה לגל והם אמרו שאנחנו יכולות לבוא אבל הם לא יודעים אם האחרים רוצים...
וזה היה לי נורא מוזר..כי אתם ידידים שלנו, חברים ממש קרובים וככה מתהגים חברים?
בסביבות 11 שלחתי לנוה הודעה ושאלתי אותו אם הם עושים משו אחרי העל- האש והוא א ענה..והייתה לי פשוט הרגשה שהוא לא רוצה לענות לי..מסנן אותי יעני...
ואני ידעתי שהוא קרא את ההודעה כי יש לי דבר כזה בפלא שמראה אם ההודעות נקראו או לא...
קיצר אתמול היה כיף...למרות שלא יצאתי בערב הלכתי לבל בסביבות 9 וישבנו קצת על המחשב ודיברנו...היה כיף..
חשבתי על זה שזה כיף להיות רק עם החברות שלך ובלי הבנים..שלידם את לא יכולה להיות כמו שאת עם חברות שלך כי הם הרי יצחקו עלייך על זה...
אהה...הפסקתי לעשן..הגעתי למסקנה שאני רוצה לעסוק בשירה בחיים שלי והעישון..לא עושה את הקול שלי יותר טוב...
ביוש 3>
נכתב על ידי לידוש :] , 24/12/2008 14:17  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


אני מאושרת. נראלי לפחות שאני מאושרת.
בואו אני יתאר לכם את מצבי כרגע- עושה מה שבאלי, לא שמה על אפחד, בלי חבר, עם חברות טובות וידידים הכי טובים בעולם. אמא ואבא שלי כל היום רבים אבל בהתייחס לזה שהם גרושים שהגירושים שלהם ניגמרו רע..זה דווקא די בסדר.
נמאס לי מהשיגרת חיים המשעממת הזאת. באלי לעשות משו מיוחד, ליסוע להודו להתבודד שם חודשיים בערך, לחזור כמו נזיר טיבטי ולהטיף לכולם על עובדות החיים. אני צריכה חוויה שתעיר אותי, שתנער אותי ותגיד לי שזה זמן לחיות.
קשה לי סתם לשבת בבית ולא לעשות כלום, למרות שאני כל- כך אוהבת את החדר שלי, את השמיכה שלי, הבית שלי ניהיה כל- כך חם בזמן האחרון שפשוט לא באלי לצאת ממנו. הרגשה של חג כזאת..חנוכה.
אני מרגישה שהפיצול אישיות המטורף הזה שפחדתי ממנו מתחיל להשפיע עלי.
יש לי כל- כך הרבה דברים לדבר עליהם ואני לא יודעת עם מי, מתי, איך להגיד אותם.
יש לי בלגן המוח שאתם לא מצליחים להבין!!!! באלי להתאבד...
אבל החיים כל- כך יפים שחבל עליהם. סוף סוף התעודה שלי נראת נורמלי..אמא שלי יעני גאה בי ואבא שלי לא מרוצה מציונים שמתחת ל90 אבל לא איכפת לי..שילך להזדיין..אני מצליחה לצאת מרוצה מכל הבלגן הזה..

תפסו אותי ביום ראשון מבריזה..חיחי..היה מצחיק.. הלכתי עם גלית אורלי ונטע מכיתה י' לתחנות אוטובוס לעשן, ואז אני קולטת מלא טלפונים משיילי כי ריקי הזונה הזאת ביקשה ממנה שתתקשר אלי ולאורלי ולגלית שתגיד לנו שנחזור לכיתה..בסוף חזרנו..היינו בלחץ מטורף וכבר פחדתי שהיא לא תרשה לנו ללכת לטיול ביום שלישי שגם ככה היה מעפן...
קיצר..הגענו למסדרון של כיתות ח' וחיכינו שיגמר השיעור כי היינו פחדניות מידי בשביל לפתוח תדלת באמצע השיעור..
בסוף השיעור הלכנו עם ריקי לחדר של שחר, הרכזת והיא התחילה לצעוק עלינו ולהתקשר להורים שלנו..זה היה מצחיק כי אמא שלי לא ענתה לה..וכשחזרתי הבייתה אז אמרתי לאמא שלי:"אמא, אם ריקי מתקשרת אלייך אז אל תיבהלי, כולה הברזתי משיעור לשון היום והיא תפסה אותנו..היא סתם מנפחת את זה.."
ואמא שלי כזה שתקה..זה היה ממש מצחיק כי היא לא אמרה לי כלום..היא אפילו לא כעסה עלי!!!! אמא שלי די קולית..
היא אפילו מרשה לי לעשן מחוץ לבית והיא גם הרשתה לי לעשות קעקוע ליום הולדת 14..מגניב אה?
עכשיו אני רק צריכה רעיונות לאיזה קעקוע אני הולכת לעשות... בהתחלה רציתי טראגוס..נראלי אני יעשה גם את זה...

הטיול ביום שלישי היה כל- כך משעמם!!!! כי לא הייתי עם גבי ובל באוטובוס..ואפילו לא עם טל וגל ויובי..פשוט השתעממתי מוות באוטובוס..ישבתי ליד מור והרגשתי שמתנפח לי השכל..כל הנסיעה שמעתי מוזיקה שהעברתי יום קודם לפלא..
קיצר..שהגענו לחיפה גיליתי שקיבלתי והתבאסתי הכי בעולם....ואז היינו בגנים הבאיים והיה כל- כך יפה שם שחשבתי שאולי זה לא היה כזה בזבוז זמן ללכת לשם..יום קודם רבתי עם ההורים שלי על הטיול..ואמרתי לאמא שלי שהיא הורידה לי תחשק ליסוע..סתם כדי לעשות לה רגשות אשמה..אבל בסוף נסעתי כמו שאתם רואים..
ואז הלכנו לאכול פלאפל וזה עצבן אותי כי ביקשתי מגל להחיק לי שניה את הבקבוק של הקולה והוא שאל כזה מה אני הפיליפנית שלך?! והרגתי שבא לי ליקרוע אותו מכות..הוא כל- כך חש תצמו...
קניתי כובע של סנטה קלאוס כזה שעושה אורות ומזה הייתי שמחה כי אמרתי שיהיה לי מה ללבוש בסילבסטר...
קיצר בדרך חזרה הבייתה רציתי רק להגיע הבייתה כי היה לי קר ורציתי להשתין..וכשהגעתי הבייתה נזכרתי שיש לי חזרות לכוכב נולד המטומטם הזה..אז עפתי להתארגן וגם זה לקח לי שנים...ואז שכבר הייתי מוכנה והלכתי לבית המוזיקה..גיא התקשר אלי ואמר לי שזה בסוף במתנס...

ביום רביעי וביום חמישי לא הלכתי לבית ספר..לא היה לי כח..פשוט הרגשתי מותשת וגמורה..רציתי לישון ופשוט למות..התבשלתי עם כל מה שקרה לי בשבועיים האחרונים והיה הרבה...
אתמול בערב יצאתי עם גבי, אור, אסף וגיא..היה משעמם רצח אז הלכנו למועדון..שזה כזה מעפן..התחלנו לשחק משחק מטומטם...never...גיא כל שניה הזכיר לנו שהוא חרמן ואמרתי לו שהוא דפוק שהוא אומר את זה...
הרגשתי שהוא התעצבן עלי ואין לי מושג למה...חפרתי לו ולגבי וכאב לי הראש..רציתי כדור לכאבים אז גררתי את גבי וגיא אלי הבייתה לקחת כדור..היה קפוא בחוץ ורציתי קרטיב..אז לקחתי כסף בבית שלי והלכנו לתחנת דלק...
קבענו עם בל, גל, שחטל, דותן ועידו שיטרית להיפגש בגן הפסלים..רציתי להיפגש איתם רק כי לגל היה סיגריות והתגעגתי לבל..
אז בערך בסביבות 12 פגשנו אותם.. לקחתי מגל ממנו סיגריה והוא צחק עלי שאני מעשנת כמו נרקומנית..התעצבנתי עליו ולא אמרתי כלום..רק צחקתי עם כולם...אחר כך התחלנו ללכת לכיוון גן הפסלים וגיא לא ידע אם הוא חוזר הבייתה או לא אז פשוט חיכינו לו שיחליט..בסוף הוא אמר שהוא בא איתנו..לא היה לי כח לעבור עם כולם מסביב לגדר כי עמדנו בצד של המדרכה והיה צריך לחצות תכביש..אז פשוט אני וגל עברנו מעל הגדר..ובגלל שהוא צוחק עלי שאני גמדה הוא אמר שאין סיכוי שאני יעבור תגדר..והוא אמר לי שאם אני מצליחה לעבור אז אני מקבלת סיגריה...אז הצלחתי לעבור והוא הביא לי...
אחרי איזה חצי שעה שישבנו ולא היה לנו מה לעשות הלכנו הבייתה וגבי ובל באו אלי...גבי באה לישון אצלי ובל סתם באה..ישבנו אצלי בחדר ודיברנו על תל אביב...שאנחנו מתכננות אותה כבר חודשיים..אבל נראלי יהיה מזה כיף...
קוצור...בל הלכה ממני בסביבות אחד וחצי ואני וגבי הלכנו לישון בשביבות שתיים...קמתי היום ב1 בצהריים כי גבי העירה אותי כי הייתה צריכה ללכת הבייתה...אז גם אני קמתי למחשב..ומאז אני פה..כותבת ושומעת מוזיקה..אההה..ומסכלת על אנשים בשוקס...חחחחחחח...בקיצור..אני מרגישה כאילו אין לי כבר מה לעשות..אבל היום יש יום הולדת לאור ואני מקווה שיהיה כיף..כי אין לי כוח לעוד יום שישי מבוזבז...זהו נראלי...
-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-חרא-
ועכשיו סתם להרגשה הטובה..אני שמה זין על העולם ועושה מה שבאלי!!!!!
נכתב על ידי לידוש :] , 12/12/2008 16:36  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  לידוש :]

בת: 29

ICQ: 372013127 




310
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללידוש :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לידוש :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)